Makia lopettaa yhteistyön Kärkkäisen kanssa
https://www.ts.fi/uutiset/talous/5258830/Vaatebrandi+Makia+lopettaa+yht…
Toisin kuin vastarintaliikkeen tiedotusosasto palstalla kertoo, yhteityön lopetti Makia, ei Kärkkäinen.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen työllistää 700 henkilöä.
Henkilöä?
"Kärkkäinen Oy on Juha ja Leena Kärkkäisen omistama yksityinen perheyhtiö. Yhtiön tärkeimpiä arvoja on sen kotimaisuus – se, että yrityksen toiminta ja työpaikat ovat kotimaassa. Yritys maksaa veronsa Suomeen ja työllistää kotimaassaan noin 700 asiakaspalvelun ammattilaista. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Ylivieskassa. Viisi suurta tavarataloa löytyvät Ylivieskasta, Lahdesta, Oulusta, Iistä ja Jyväskylästä."
"Helsingin Sanomien julkaisemassa artikkelissa Kärkkäinen kuvataan maailmankatsomukseltaan äärioikeistolaiseksi, joka radikalisoitui vietettyään vuodet 2006–2007 Yhdysvalloissa. Suomeen palattuaan hän lakkautti yrityksensä Iso Magneetti -mainoslehden ja perusti tilalle rasistisia ja juutalaisvastaisia kirjoituksia julkaisevan Magneettimedian, jonka päätoimittajaksi Kärkkäinen ryhtyi. Myöhemmin hän alkoi myös tekemään yhteistyötä uusnatsien kanssa"
kotimaisuus vai äärinationalistisuus?
Sanoma media on yksi yhteistyön Kärkkäisen kanssa lopettaneista. Ei yllätys koska vasemmistomedia kyseessä. Kuka on esim nähnyt Sanoma Mediassa yhtäkään nykyhallitusta kritisoivaa viestiä? Sitähän minäkin.
Kokoomuslaisen Erkon suvun omistama Helsingin Sanomat vasemmistomedia? Miten joku voi olla noin sekasin?
”Totti sanoi Makian olevan kyllästynyt paskamyrskyyn somessa”.
Kiitos vinkistä. Täytyypä levittää sanaa siitä, että Kärkkäisen rahoittaa PVLn toimintaa. Osataan kiertää tuo kauppa kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen työllistää 700 henkilöä.
Henkilöä?
"Kärkkäinen Oy on Juha ja Leena Kärkkäisen omistama yksityinen perheyhtiö. Yhtiön tärkeimpiä arvoja on sen kotimaisuus – se, että yrityksen toiminta ja työpaikat ovat kotimaassa. Yritys maksaa veronsa Suomeen ja työllistää kotimaassaan noin 700 asiakaspalvelun ammattilaista. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Ylivieskassa. Viisi suurta tavarataloa löytyvät Ylivieskasta, Lahdesta, Oulusta, Iistä ja Jyväskylästä."
"Helsingin Sanomien julkaisemassa artikkelissa Kärkkäinen kuvataan maailmankatsomukseltaan äärioikeistolaiseksi, joka radikalisoitui vietettyään vuodet 2006–2007 Yhdysvalloissa. Suomeen palattuaan hän lakkautti yrityksensä Iso Magneetti -mainoslehden ja perusti tilalle rasistisia ja juutalaisvastaisia kirjoituksia julkaisevan Magneettimedian, jonka päätoimittajaksi Kärkkäinen ryhtyi. Myöhemmin hän alkoi myös tekemään yhteistyötä uusnatsien kanssa"
kotimaisuus vai äärinationalistisuus?
Sanoma media on yksi yhteistyön Kärkkäisen kanssa lopettaneista. Ei yllätys koska vasemmistomedia kyseessä. Kuka on esim nähnyt Sanoma Mediassa yhtäkään nykyhallitusta kritisoivaa viestiä? Sitähän minäkin.
Kokoomuslaisen Erkon suvun omistama Helsingin Sanomat vasemmistomedia? Miten joku voi olla noin sekasin?
Kokoomuslaista kiinnostaa vain raha, ihan sama mikä ideologia sitä kassavirtaa kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te haluatte tukea ja rahoittaa uusnatsismia, rasismia ja juutalaisvastaisuutta? Ja oikein kehutte sillä? Ei nyt mahdu mun päähän. Enkä edusta mitään suunausta.
Nää on Kärkkäisen t r o l l i a r m e j a n kirjoituksia suurin osa. Aivan i d i o o t t i a kansakunnan pohjasakkaa. Sairaalla johtajalla on sairaat alaiset.
Täällä Pohjanmaalla tuo on tunnetusti räkäporukan liike.
Makiaa takki meni varastoon muutama vuosi sitten kun asiasta oli viimeksi puhetta. Nyt sen voi taas kaivaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Makia pääsi juuri boikottilistalle.
Aika monella varmaan olikin jo plagiaattikohun takia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c43d18b6-8364-413f-b351-2f08e7ce1b4d
Ei haittaa, koska en ole aikaisemminkaan ostanut Kärkkäiseltä Makian vaatteita.
Yli 80 Makia-vaatebrändin nimikettä ottanut inspiraationsa muualta – Makian johto avaa suunsa plagiointisyytöksistä: "Nämä kohutapaukset eivät ole kopioita, vaan meidän versioitamme"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-80-makia-vaatebrandin-tuotetta-…
Makia ”versioi” luvatta pursiseuran logon uuteen mallistoonsa – pahoittelee ja lahjoittaa rahaa Itämeren hyväksi
Täytyykin alkaa käymään enemmän Kärkkäisellä. Minua eivät someruskeapaidat määräile missä ostokseni teen.
Minä en jalallani Kärkkäisen liikkeeseen astu enkä mistään hinnasta pitäisi Makian vaatteita ylläni. N atsin bisnekset ja ylihintaiset lumput kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te haluatte tukea ja rahoittaa uusnatsismia, rasismia ja juutalaisvastaisuutta? Ja oikein kehutte sillä? Ei nyt mahdu mun päähän. Enkä edusta mitään suunausta.
päinvastoin tämä on hyvä! sillä vahvistuu se että vauva.fi keskustelussa pyörii uusinatsitrolli ryhmä joka pyrki mainostamaan aatetta niin perussuomalaisten poliitiikalla kuin nykyisen hallituksen haukkumisella.
taitaa kaikki palstan rasismi tulla myös heiltä.
Kärkkäiseltä olen ostellut vuosien aikana kaikenlaista kun valikoima on suuri ja hinnat halvat. Yhtään makiaa sen sijaan en ole koskaan omistanut. Kamalia white trash rättejä.
Kärkkäisellä on esim. lelut sen verran halvempia ja hyvä verkkokauppa, että kannattaa tilailla. Tänne etelämmäskin voisivat perustaa myymälän.
Aina, jos Kärkkäisestä uutisoidaan jotain negatiivista, tälläkin palstalla alkaa kauhea Kärkkäis-pommitus. Viesti toisensa perään siitä, miten Kärkkäinen on niiiiiiiiiiin ihana ja miten minä ainakin ostan ihan kaiken sieltä ja nytkin tein monen tonnin tilauksen ihan vain kannatusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, jos Kärkkäisestä uutisoidaan jotain negatiivista, tälläkin palstalla alkaa kauhea Kärkkäis-pommitus. Viesti toisensa perään siitä, miten Kärkkäinen on niiiiiiiiiiin ihana ja miten minä ainakin ostan ihan kaiken sieltä ja nytkin tein monen tonnin tilauksen ihan vain kannatusmielessä.
No minä ainakin kirjoitin ihan faktapohjaisen viestin. Tein tilauksen sunnuntai-iltana ja jo tiistai-iltapäivänä pakettini oli noudettavissa Postista. Olen tilannut Kärkkäiseltä ja tulen tilaamaan jatkossakin, oli joku hyvesignaloija siitä sitten mitä tahansa mieltä.
Ja aina just, kun Kärkkäisestä uutisoidaan negatiivisesti, niin pitää tulla ihan muuten vain kertomaan, että minä tein tosi ison tilauksen Kärkkäiselle, koska rakastan Kärkkäistä, ja tätä varten pitää toki erikseen nostaa pudonnut ketju, mutta ihan muuten vaan, ja ps. Rakastan Kärkkäistä.
Mä tilasin tänään monta pulloa hopeavettä Kärkkäiseltä!
Kärkkäisen maalittaminen idiootin omistajan perusteella on todella typerää kun moni kansainvälisen yrityksen omistaja tekee samaa , mutta kukaan ei uskalla maalittaa oikeusjutun pelossa.
Nää on Kärkkäisen t r o l l i a r m e j a n kirjoituksia suurin osa. Aivan i d i o o t t i a kansakunnan pohjasakkaa. Sairaalla johtajalla on sairaat alaiset.