Sattuuko ympärileikkaus?
Huomenna olisi aika ja pelottaa aika oaljin miten urheilu sun muu liikunta tulee onnistumaan leikkauksen jälkeen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei satu, mutta saattaa vihlaista. Esim. jenkeissä käytännössä kaikille tehdään ihan hygieniasyistä.
Tehdään siksi, ettei mies pysty helpolla itsetyydyttämään itseään. Sen takia amerikkalaisissa teinileffoissa on aina jotakin sukkaviritelmää rasvapullon kanssa.
Höpöhöpö. Oikein mainiosti alkoi masturbointi sujua pari viikkoa leikkauksen jälkeen ja sujuu edelleen. Ei muuta vikaa kuin se, etten tajunnut mennä operaatioon aiemmin. Aivan suotta pelkäsin sitä monta vuotta. Sitten luin aiheesta ihmisten kokemuksia ja päätin, että nyt menen operaatioon. Se oli nopeasti ohi eikä ongelmia tullut.
Miksi menit leikkaukseen? Miksi et vaan vetänyt esinahkaa ns. taakse? Niin tekee suurin osa maailman miehistä.
En kuulukaan suurimpaan osaan maailman miehistä. Kyllä minä sen muutaman kerran elämäni aikana vedin taakse, mutta kun viimeisellä kerralla alkoi pyörryttää ja kaaduin selälleni lattialle, päätin, että nyt hoidan asian pois päiväjärjestyksestä. Onneksi en lyönyt päätäni, sillä aivan suorilta jaloilta romahdin selälleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen muutaman kerran elämäni aikana vedin taakse, mutta kun viimeisellä kerralla alkoi pyörryttää ja kaaduin selälleni lattialle
Jos olet siihen kerrankin kyennyt, ei leikkaukselle ollut siis mitään tarvetta koska esinahka oli tarpeeksi venynyt.
Sattuu ja pitkän aikaa sattuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei satu, mutta saattaa vihlaista. Esim. jenkeissä käytännössä kaikille tehdään ihan hygieniasyistä.
Tehdään siksi, ettei mies pysty helpolla itsetyydyttämään itseään. Sen takia amerikkalaisissa teinileffoissa on aina jotakin sukkaviritelmää rasvapullon kanssa.
Höpöhöpö. Oikein mainiosti alkoi masturbointi sujua pari viikkoa leikkauksen jälkeen ja sujuu edelleen. Ei muuta vikaa kuin se, etten tajunnut mennä operaatioon aiemmin. Aivan suotta pelkäsin sitä monta vuotta. Sitten luin aiheesta ihmisten kokemuksia ja päätin, että nyt menen operaatioon. Se oli nopeasti ohi eikä ongelmia tullut.
Miksi menit leikkaukseen? Miksi et vaan vetänyt esinahkaa ns. taakse? Niin tekee suurin osa maailman miehistä.
En kuulukaan suurimpaan osaan maailman miehistä. Kyllä minä sen muutaman kerran elämäni aikana vedin taakse, mutta kun viimeisellä kerralla alkoi pyörryttää ja kaaduin selälleni lattialle, päätin, että nyt hoidan asian pois päiväjärjestyksestä. Onneksi en lyönyt päätäni, sillä aivan suorilta jaloilta romahdin selälleni.
Nyt alkaa olla jo ihan hullun jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tehtävät, muut kuin lääketieteellisistä syistä johtuvat leikkaukset ovat tietysti aivan turhia – sehän on selvää.
Hyvä homma. Pidähän tuo linja jatkossakin kun lobbailet palstalla ihailemasi paimentolaiskansan sadistisia tapoja.
Kiitos kannustuksesta, oi suuri johtaja. Olet ilmeisesti venyttänyt nahkaa niin paljon, että käytät sitä päivän kuumimpana hetkenä telttana, jonne vetäydyt levolle ja jonne heimon alipäälliköt tulevat kuulemaan viisaita neuvojasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tehtävät, muut kuin lääketieteellisistä syistä johtuvat leikkaukset ovat tietysti aivan turhia – sehän on selvää.
Hyvä homma. Pidähän tuo linja jatkossakin kun lobbailet palstalla ihailemasi paimentolaiskansan sadistisia tapoja.
Kiitos kannustuksesta, oi suuri johtaja. Olet ilmeisesti venyttänyt nahkaa niin paljon, että käytät sitä päivän kuumimpana hetkenä telttana, jonne vetäydyt levolle ja jonne heimon alipäälliköt tulevat kuulemaan viisaita neuvojasi. :)
Taidat olla aika lapsellinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosiaan esinahoista tehty teltta, jossa silvon pikkulasten sukuelimiä ja sitten vielä imeskelen niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Arvostan lapsellisuutta ja vähä-älyisyyttä.
VierailijaKyllä minä sen muutaman kerran elämäni aikana vedin taakse[/quote kirjoitti:
Kertakin riittää, eikä leikkauksellesi ollut siis mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit silpomaan sukuelimesi, jos kerran sait esinahankin vedettyä taakse?
Joo. Minut on jutkutettu lapsena syystä jota en tiedä. Tuskin pikkuvauvana kikulissa mitään vikaa oli, vauvat tarvitsee tietääkseni hoivaa ja hellyytä eikä ympärileikkausta.
Muutama ajatus...Hygienia, töhnäkulli. Kuka saakelin urpå luulee että sitä ei enää pitäisi pestä koska hygieenisempi? Yhtälailla on haiseva töhnäkulli ellei sitä pese ja vaihda kalsareita. Jahka poikani on isompi, aion kyllä opastaa miten kikuli pestään, ja kalsarit. aihdetaan, pidetään hygieniasta huoli.
Kestää pidempään sängyssä? Jaa...ainakin kortsulla en millään kyllä laukea, eli kestän koska terska on parkkiintunut 25v aikana hyvin hinkatessa kalsareihin. On aika ärsyttävää harrastaa liikuntaa, aina se hinkkaa tuolla kalsareissa ja kaipaan suojaa sen päälle.
Näyttää paremmalta? jaa näyttää vai? Kun on stondis, niin nyytit nousee mukana, ja karvat tulee normaalia ylemmäs, tosin höylään ne pois. Tumma genitaalialueen iho vaihtuu yht´äkkiä vaaleaan ihoon jossa on valkea rengas, arpi. Näyttää enemmän frankenstein kikkeliltä kun normaalilta, kaikkea muuta kun paremman näköiseltä.
Mutta jos joku haluaa että kikuli näyttää paremmalta jutkutettuna, ni vetäkää liikkuvat taakse, se on paljon armeliaampaa kun jutkutus. Jos puoliso haluaa, niin voi luoja...Puoliso vaihtoon.
Yhä mietin minkä ihmeen takia toiset sai päättää minun kikulin kohtalon? Se on mun, ja päätös pitäisi olla myös minun, eikä kenenkään muun, tämä ajatus on kulkenut koko elämäni ja se vituttaa yhä.
lääketieteelliset syyt on asia erikseen, ja kunhan ensin on koitettu phimosio rengas settiä / kortisoni (vai mikä se oli?) rasvaa jne toimet koitettu ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi vaikuttaa siis siltä, että olet narsisti.
Ite oon ympärileikattu terveydellisistä syistä, nii ite leikkaus ei sattunu, oliha se vähä ilkee, mut siinä vaihees ei itku tullu. Se tuli sit myöhemmi. :D Toipumisaika oli melko epämukavaa ja siinä kävi mieles, et oliko tää virhe, mut jälkikätee katottuna oli hyvä, et teki ton. Paikallispuudutus ja sit ennen operaatioo sai rauhottavii. Sanomattaki selvää, et toipumisaikana vaa istuin ja makoilin. Kyl sie siitä selviit! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen muutaman kerran elämäni aikana vedin taakse, mutta kun viimeisellä kerralla alkoi pyörryttää ja kaaduin selälleni lattialle
Jos olet siihen kerrankin kyennyt, ei leikkaukselle ollut siis mitään tarvetta koska esinahka oli tarpeeksi venynyt.
Esinahka on siis ollut niin venynyt, että sen on saanut vedettyä ns. taakse, jolloin leikkaukselle ei ole ollut mitään järkevää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika vähä-älyistä mennä silpomaan penis jonka esinahan olet saanut vedettyä taakse.
Kullinsilpojien julkeus on kyllä melkoista. Jumala teki täydellisyyden ja paimentolaiskansa leikkeli osia pois täydellisyydestä ja totesi, että nyt se on parempi kuin Jumalan luoma täydellisyys.
Tämä aihe on kovin räjähdysherkkä nykyään. Aikuisena leikattuna miehenä olen sitä mieltä, että ympärileikkaus on ollut hyvä juttu elämässäni niin hygienian, estetiikan kuin seksielämänkin suhteen. En haluaisi palata entiseen. Tuntoherkkyys väheni, mutta seksin laatu parani. En halua vähätellä muiden kokemuksia, mutta omani olivat tässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on kovin räjähdysherkkä nykyään. Aikuisena leikattuna miehenä olen sitä mieltä, että ympärileikkaus on ollut hyvä juttu elämässäni niin hygienian, estetiikan kuin seksielämänkin suhteen. En haluaisi palata entiseen. Tuntoherkkyys väheni, mutta seksin laatu parani. En halua vähätellä muiden kokemuksia, mutta omani olivat tässä.
Joo varmasti on, jos syynä on esim valkojäkälä tai jatkuvat tulehdukset ahtauden takia.
Aikuiset saa tehdä omalla ruumilleen mitä haluaa, mutta lasten silpomista ei pidä sallia missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Yhä mietin minkä ihmeen takia toiset sai päättää minun kikulin kohtalon? Se on mun, ja päätös pitäisi olla myös minun, eikä kenenkään muun, tämä ajatus on kulkenut koko elämäni ja se vituttaa yhä.
Sinun kannattaisi yrittää kohdata taho, joka aloittelee tutkimusta aiheesta. Se olisi hyvin tärkeää, että saataisiin kielto voimaan (mikäli suurin osa ei-lääketieteellisesti leikatuista on samaa mieltä).