Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta, että jääkaappi ostetaan tupaten täyteen ruokaa?

Vierailija
18.03.2021 |

Minua ainakin vi**ttaa että on makkaraa , sianlihaa, broilerinkoipea , mämmiä pari laatikkoa, "eilistä" makaroonilaatikkoa, toissapäiväistä hernekeittoa, jonkun päiväistä nuudelinloppua jne.

En osta ruokaa ......kiitti kiittiiii🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬...tulee korvistakin tämä ruokaähky...

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä usein kaupassa niin ostan kerralla paljon.

Vierailija
2/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo sanoo joku päivä, että onko minulla mitään huomiseksi, että kokkaisin, niin sanon että VEDÄN NYT HENKEÄ TÄSSÄ MUUTAMAN PÄIVÄN KIITOOSSSOSSSS"!!!!!!!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun kaapit ovat täynnä ruokaa. Tietysti niin ettei mitään kuitenkaan tarvitse heittää hukkaan. Itse käyn kaupassa harvoin, ja jos silloin onkin jääkaappi täysi, niin kyllä se tyhjenee hyvissä ajoin ennen seuraavaa reissua.

Vierailija
4/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina kaappi täynnä kaikkea, teinejä talossa ja niiden seurustelukumppaneita ja itse on välillä paljon pois kotoa niin ei oo kiva jos kaappi on tyhjä.

Vierailija
5/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaista ongelmaa. Lihat joita ei käytetä parin päivän sisään laitetaan pakastimeen samantien. Tähteitä ei jätetä jääkaappiin mätänemään vaan pakastetaan laiskoja päiviä varten jos kestävät pakastusta.

Jos sä et kestä vaimon tapaa, käy itse kaupassa ja kokkaa itse.

Vierailija
6/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sulla on mitään vaimoa saati jääkaapissa mitään syötävää. Kaljaa kai joskus laitat sinne jäähtymään ja nytkin kaljapäissäs meuhkaat mielikuvitusvaimosi edesottamuksista. Laskuhumala tuota teettää.

Vierailija
7/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa noin joka 10. päivä, joten kyllä on jääkaappi täynnä kauppareissun jälkeen. Tarkistan päivämäärät ja laitan ne jääkaappiin siten, että kaikki tulee ajoissa käytettyä, tai sitten pakkaseen.

Vierailija
8/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan kahden viikon ruuat aina kerralla kotiin. Välillä jääkaappi on täpötäynnä, välillä lähes tyhjä. Suunnitelmallisuus kannattaa, sopisiko tämä malli ap teille?

Vierailija
9/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan. Tykkään että ruoka on tuoretta, enkä halua yhdistellä viikon vanhoja epämääräisiä aineksia.

Vierailija
10/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan ymmärrä ap:n ongelmaa. Häntä ottaa päähän kun on mitä syödä. Vai vaatiiko se vaimo käymään kaupassa, ja ap on sitä mieltä että onhan siellä kaapissa hänelle ruokaa?

Vierailija
11/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan päinvastainen ongelma. 

Vierailija
12/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella meillä vain puolikkaan kokoinen jääkaappi, mahtuu työtason alle. En voi sietää järjettömiä määriä ruokaa säilössä. Meitä on 2 isoruokaista ja tuokin jääkaappi on melkein liian iso. Onnistuu kun kauppaan matkaa 1 kortteli.

Vierailija
13/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuollaista ongelmaa. Lihat joita ei käytetä parin päivän sisään laitetaan pakastimeen samantien. Tähteitä ei jätetä jääkaappiin mätänemään vaan pakastetaan laiskoja päiviä varten jos kestävät pakastusta.

MISSÄ VÄLISSÄ KOKKAAAAAN!!!!!!!!!!!! Eihän tässä ole mitään rakoa missä kokata!!!!!!

Nyt mulla meni kuppi nurin:(

ap

Vierailija
14/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan liian täyttä jääkaappia. Ja liian täysiä kaikkia ruokakaappeja. Olen alkanut kokemaan suunnatonta helpotusta aina kun ne tyhjenee.

Mies ostelee koko ajan liikaa, eikä edes suunnittele mitä oikeasti tarvis. Nyt mä aina häivyn paikalta kun hän saapuu kaupasta 10 kassin kanssa. Saa itse taikoa ne paikoilleen. Itse ostan vain tarpeeseen ja suunnitelmallisesti.

Kaverille kun sanoin tästä, niin hän päivitteli, että jo on pienet ongelmat. Mutta ei ole jos se ahdistaa.

Vierailija
15/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää! Mies tykkää ostella lihoja ja kaikenmaailman maustekastikkeita, säilykekurkkuja, majoneeseja sun muuta. Edellisiä hän ei kuitenkaan jaksa tsekata sieltä pois ennen kuin ostelee uusia. Eikä jaksa ylläpitää minkäänlaista järjestystä jääkaapissa, vaan latoo sinne vaan kaiken päällekkäin mihin sattuu mahtumaan. Lopputulos on sitten se, että mä joudun tyhjentämään ja uudelleen järjestämään puoli jääkaappia aina kun tarvitsen sieltä jotain tai yritän saada ylijäänyttä ruokaa mahtumaan sinne. Grrrrr! 🤬🤬🤬🤬

Vierailija
16/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää 😄

Äidilleni tyhjä kaappi on kauhistus ja tulee kaupan kautta kylään. Sitten on lauantaimakkaraa, pursotettavaa mansikkahilloa, ainakin kahta eri väriä maitojuomia, pillimehuja, pahaa siivutettua juustoa, grillimakkaraa, ulkomaalaisia kirsikkatomaatteja, ei-luomu-porkkanaa, kaksi kurkkua. Jos hyvin käy niin kananmunia, mutta ei luomua, vaan vapaan kanan munia.

Mun vastenmielisyys on ruokahävikki ja äidin jääkaapin valo, jonka hän yrittää pimentää huonoilla ruoka-aineilla, jotka syön vastentahtoisesti itse (en syötä lapselle), tai ne eniten kuvottavat jätän vanhentumaan, jonka jälkeen ne voi heittää roskiin. Heitän siis rahaa roskiin, mutta onneksi äitini ei tarvitse ahdistua jääkaapin valosta täällä kyläillessään.

Vierailija
17/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan. Tykkään että ruoka on tuoretta, enkä halua yhdistellä viikon vanhoja epämääräisiä aineksia.

Älä osta epämääräisiä aineksia. Suunnitelmallisuus auttaa.

Vierailija
18/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi aikuista. Vuoden ajan on nyt tilattu kauppakassit kotiin kolmen viikon välein. Syömme todella monipuolisesti ja terveellisesti. ( maitotuotteita minim.) Rinnakkain on kaksi jääkaappi/pakastinta. Molemmat on lähes

tyhjiä kun uudet satsit tulevat.

Ruokaa ei mene koskaan hukkaan. Erittäin selkeä ja taloudellinen systeemi.

Toki lenkillä käydessä kipaisen pikaisesti kaupassa jotain hakemassa ,jos on pakottava tarve.

Toki meillä on aikaa ja energiaa toimia systemaattisesti ,koska olemme iäkkäitä. Ruokia teen aina kerralla isompia satseja. Jää aikaa mukavimpiin harratuksiin.

Vierailija
19/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tosi kovasti. Olen yrittänyt miehelleni sanoa että vähemmälläkin pärjää. Sitten saa heittää ruokaa pois, kun ei kerkiä syömään.

Vierailija
20/75 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISSÄ VÄLISSÄ KOKKAAAAAN!!!!!!!!!!!! Eihän tässä ole mitään rakoa missä kokata!!!!!!

Nyt mulla meni kuppi nurin:(

ap

Miten niin ei ole rakoa missä kokata? Lähetä vaimo kävelylenkille sen sijaan että esität täällä uhria ja järkkää se jk sillä aikaa siihen järjestykseen mikä sulle sopii. Selkeästi teillä ei ole ruoka-asioista tarpeeksi keskusteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme