Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako kukaan ehdottaa syytä siihen miksi miehet eivät halua kanssani mitään vakavaa?

Vierailija
18.03.2021 |

Olen 23-vuotias nainen, ja olen lukioikäisenä seurustellut 2 kertaa melko lyhyesti. Sen jälkeen on aina tapahtunut niin, että joku kiinnostuu minusta ja pian menettää kiinnostuksensa. Olen usein saanut kuulla olevani kaunis ja hyvännäköinen (omasta mielestäni olen ihan perus, en tosiaan mikään erikoinen), mutta luonteessani on pakko olla jotain pahasti vialla, koska siihen kaikki tuntuu aina kaatuvan ennemmin tai myöhemmin.

Olen aluksi melko hiljainen ja varautunut enkä osaa keksiä uusien ihmisten kanssa puhuttavaa. Sitten kun rentoudun ja rupean puhumaan enemmän, mies katoaa elämästäni. Olen todelliselta luonteeltani melko puhelias höpöttäjä ja vähän semmoinen säheltäjä, ja olen ajatellut ettei miehet ehkä sitten vaan pidä sellaisesta, kun ovat aluksi kuvitelleet minut paljon hiljaisemmaksi. Olen yrittänyt muuttaa itseäni kaikin keinoin, mutta en voi oikealle persoonalleni mitään enkä osaa luontevasti esittää mitään muuta. En käytä mitään deittisovelluksia koska ne eivät ole mun juttu enkä osaa sellaisten kautta kiinnostua kenestäkään, vaan ainoastaan livenä. Kolmen vuoden sisällä mulla on ollut kaksi sellaista ”tapailusuhdetta” ja ensimmäinen niistä päättyi siihen kun mies sanoi, että ”olet kyllä tosi kaunis mutta meidän luonteet ei vaan kohtaa”. Hän oli kyllä erilainen kuin minä ja pääsin siitä äkkiä yli, mutta nyt tuo on alkanut häiritä kun tapahtui toinen samantyylinen asia.

Eli nyt on ollut 10 kuukauden ajan sellaista on/off-tapailua yhden miehen kanssa, joka aluksi vaikutti tosi innostuneelta ja ajattelin että tässä on nyt vihdoin oikeasti mulle sopiva tyyppi. Sitten kun tavattiin ekaa kertaa ajan kanssa, hän alkoi heti ottaa etäisyyttä sen jälkeen. Oikeastaan hän ottaa etäisyyttä joka kerran jälkeen kun tapaamme, mutta lopulta sitten itse päätyy ehdottamaan tapaamista uudestaan enkä vaan osaa kieltäytyä vaikka tiedän että pitäisi. Olen aivan rikki tämän ”suhteen” takia, enkä ymmärrä miksi hän haluaa nähdä mua vaikkei selvästikään ole kiinnostunut. Hänkin sanoi kerran, että oli aluksi kiinnostunut koska olen niin kaunis. Jotenkin rivien välistä oli kuitenkin luettavissa että persoonani on ihan perseestä. Olen lopettanut tämän jutun jo useamman kerran ja elämänlaatuni paranee silloin selkeästi, mutta sitten hän aina alkaa uudestaan juttelemaan ja ehdottelemaan tapaamisia ja kaikki alkaa taas alusta. Miten voin olla näin heikko etten pysty kieltäytymään ja annan hänen kohdella mua näin? Täytyy nyt korostaa sitä, että hän ei selvästikään ole seksin perässä, koska sitä ollaan harrastettu vaan kerran ja silloin oli tätä ihmeellistä säätöä takana jo 7 kuukautta. Edellisen tyypin kanssa en harrastanut seksiä kertaakaan. Mulla on korkea rima sille kenen kanssa rupean sellaiseen enkä ole harrastanut seksiä tuon yhden kerran lisäksi muuta kuin suhteessa ollessani, koska ainoastaan silloin kun olen voinut luottaa toiseen. Tuskin kyse on siitäkään että miehet kyllästyy kun olen liian ”vaikea”, koska ei kukaan ole ikinä edes yrittänyt mitään sellaista.

Olen totaalisen kyllästynyt tähän. En edes uskalla enää tutustua kehenkään kun pelkään että sama tapahtuu taas. En ole keksinyt mikä minussa on niin vastenmielistä ettei kukaan voi kiinnostua aidosti ja vakavasti. Kelpaan vain sellaiseen, että nähdään kerran kahdessa kuukaudessa ja that’s it. Haluaisin tietää mikä minussa on vialla kun kukaan ei sitä kuitenkaan ole ikinä suoraan sanonut. Sori kauhea vuodatus, ajattelin että ehkä täällä olisi mua vanhempia ja viisaampia ihmisiä jotka osaisi neuvoa jotenkin!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kiviajat.

Vierailija
2/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä jollekin kelpaat tuollaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakkonää mua?

m45

Vierailija
4/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alakkonää mua?

m45

Onko rahaa? Kalun koko?

Vierailija
5/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatatko julkisesti Sanna Marinia?

Vierailija
6/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tapaillu vaan oman ikäsiäs tai nuorempia? Pojat voi olla tosi lapsellisia vielä tossa iässä eikä vakava suhde kiinnosta. Tuskin liittyy sun persoonaan. Myös isäsuhteessa saattaa olla jotain vikaa jos toistuvasti joudut siihen tilanteeseen ettei miehet arvosta sua.

Vierailija
7/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla viisasta keskittyä nyt tekemään sellaisia asioita mikä tekee susta onnellisen. Se tekee ihmisestä samalla houkuttelevamman ja sulla on enemmän jaettavaa kokemusten kautta. Ehkä teetkin jo niin mutta vaikuttaa hieman siltä että olet pikkaisen epätoivoinen ja se karkoittaa kundit. Voin olla täysin väärä ssäkin, koska en aivan kokonaan jaksanut lukea tekstiäsi. Hyviä kevättuulia sulle! :)

Vierailija
8/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sussa on oikeasti mitään niin suurta vikaa. Et vain ole tavannut vielä oikeaa tyyppiä. Teet kuitenkin virheen yrittäessäsi olla jotain muuta kuin olet. Etsi sellainen mies joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. :)

m45 (aiempi viesti oli vitsillä, kaikkea hyvää sinulle)

Vierailija
9/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta oudosta suhteesta pääset tapaamalla miehen, joka ja jolla kolahtaa heti.

Vierailija
10/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siis aluksi annat luonteestasi täysin epärealistisen kuvan ( olet hiljainen ja rauhallinen) ja sitten yhtäkkiä muutut ( puheliaaksi sähläriksi) niin onko se ihme, ettei tyypit jotka tunteneet vetoa introverttiin jaksa innostua päällekäyvästä ja ylisosiaalisesta tyypistä?

Vierailija
11/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut loppuun, mutta samaa mitä joku toinen sanoi - ikäisesi haluaa vaan kokeilla useita suhteita. Minun ja ekan poikaystävän suhde päättyi hänen kokemattomuuteen/kokeilunhaluun, vaikka suhde oli hyvä ja olimme sopivia.

Vierailija
12/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnen vetoa rauhallisiin, vähäpuheisiin miehiin. Jos mies yhtäkkiä muuttuu joksikin höpöttäväksi duracell-pupuksi tuntisin oloni epämukavaksi ja suhde kuivuisi kokoon.

Toinen mikä pisti silmään, että jauhat ja jauhat itsestäsi ja ulkonäöstäsi rivitolkulla. Ylianalysoit. Sellainen on mulle ainakin turn off. Epävarmuus paistaa läpi.

Vierailija
13/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis niin vedät puoleesi rohkeita ja ekstrovertteja miehiä. Lisäksi he ovat sinun kanssa mielellään pitempäänkin statuksen takia. Voi olla vaikeempi luopua kaunista kuin tavallisesta silloinkin kun tekis mieli siirtyä ⏩

Vierailija
14/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua eihän tuota jaksa lukea kokonaan. Olet ehkä hiukan pitkäveteinen?

Vierailija
15/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole alusta asti oma itsesi. Olemalla hiljaisempi ja olemalla näyttämättä millainen olet, houkutat miehiä jotka ihastuvat mielikuvaan sinusta. Ole rohkeasti oma itsesi jo alusta asti niin ihmiset voivat kiinnostua sinusta Sinuna. Kuka tahansa voi säikähtää/pettyä jos on luullut ihmistä ihan toisenlaiseksi ja oletkin yhtäkkiä erilainen. Älä yritä peitellä tai muuttaa itseäsi, siitä ei tuu mitään.

Toinen juttu, itsevarmuus sekä elämässä yleensä että sängyssä on seksikästä ja haluttavaa. Ehkä miehet on aistineet sinusta ettet ole kovin innostunut asiasta. Mun kokemuksen mukaan erityisesti ton ikäiset miehet kaipaa kyllä suhteelta myös hyvää seksiä ja intohimoa. Se voi estää vakavan suhteen jos homma ”ei toimi” tai seksiä ei ole pidemmänkään ajan jälkeen. En tarkoita että heti tarvitsisi hypätä sänkyyn, hyvä se on vähän odottaa ja tutustua, mutta sen jälkeen..

Kolmas juttu, olet aika nuori. 23-25v naiset on parhaimmillaan ja jos olet valmis ottamaan muutaman vuoden vanhemman miehen, voit löytää vakavan suhteen helpommin. Miehet kypsyy ajatukseen vakavasta suhteesta vähän myöhemmin kuin naiset yleensä.

Vierailija
16/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat olleet ikäisiäni, ja se tämänhetkinen on vuoden nuorempi. En ole päällekäyvä tai ylisosiaalinen kuten joku arveli, toki ne miehet/pojat ovat itse olleet vähän hiljaisempia joten varmaan tunteneet ensin vetoa kun olen vaikuttanut itsekin hiljaisemmalta. En ole kuitenkaan jatkuvasti äänessä ja annan kyllä toisellekin puheenvuoron. Tuosta tekstistäni saattoi saada vähän väärän kuvan, eli en ole mikään överipuhelias mutta puheliaampi kuin miltä saatan ensin vaikuttaa.

Harmittaa kun ihastun niin harvoin ja silloin kyseessä on aina joku jonka kanssa ei tule mistään mitään. Toki pitäisi opetella olemaan yksin ja luulen aina että olen tyytyväinen sinkkuna, mutta sitten joku mies tulee mun elämään ja kaikki menee taas sekaisin ja muutun epätoivoiseksi

- Ap

Vierailija
17/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua eihän tuota jaksa lukea kokonaan. Olet ehkä hiukan pitkäveteinen?

Niin eihän kännysukupolvi jaksa lukea kuin yksirivisiä viestejä.

Vierailija
18/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutut epätoivoiseksi kun mies tulee elämään? Epätoivo paistaa läpi pahasti. Ole oma itsesi ja ajattele että mies kyllä pitää sinusta jos on pitääkseen, kun pidät itsestäsi. Jos alat miettiä mitä vikaa sussa on, mieskin alkaa nähdä sinussa vikoja, ihan epävarmuutesi vuoksi.

Vierailija
19/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapailusuhdemies todennäköisesti pitää sinua vain varalla. Lopettaisin tuollaisen suhteen. Mies tietää kyllä heti, kun kolahtaa, eikä ole syytä jatkaa tapaamista, jos ei kolahda.

Vierailija
20/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tunnen vetoa rauhallisiin, vähäpuheisiin miehiin. Jos mies yhtäkkiä muuttuu joksikin höpöttäväksi duracell-pupuksi tuntisin oloni epämukavaksi ja suhde kuivuisi kokoon.

Toinen mikä pisti silmään, että jauhat ja jauhat itsestäsi ja ulkonäöstäsi rivitolkulla. Ylianalysoit. Sellainen on mulle ainakin turn off. Epävarmuus paistaa läpi.

Toi on kyllä totta, että puhun ehkä itsestäni liikaa. Yritän kyllä livenä hillitä sitä ja kyselen enemmän toisilta ihmisiltä heidän asioitaan. Ylianalysointi ja epävarmuus on asioita jotka minusta varmaan näkyy päällepäin, mutta ärsyttää kun pitäisi jotenkin esittää vaikeasti tavoiteltavaa eikä sekään auta mitään.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän