Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En maksanut ostoksia itsepalvelukassalla vaan menin maksamatta läpi.

Vierailija
18.03.2021 |

Alkaakohan dementia vaivaamaan? Ei siis ollut tarkoitus varastaa mutta epähuomiossa varastin kassillisen sapuskaa.

Käytän aina itsepalvelukassaa ja niin nytkin. Käytin ostokset sen viivakoodin lukijan läpi niin kuin useasti ennenkin. Jostain syystä olin niin väsynyt ja ajatuksissa että en sitten maksanut ostoksia ollenkaan vaan sulloin ostokset kassiin ja poistuin. Vasta tänään kun rupesin tarkistamaan kuitteja niin tajusin että että olin jättänyt maksamatta. Ei ollut tililtäkään mennyt ahaa eli totta se on.

Hävettää enkä taida enää uskaltaa käydä siinä kaupassa enää koskaan. Miten sitä voikin olla noin huolimaton? Sitten kun siinä itsepalvelukassojen luona on vielä aina myyjä katsomassa niin miten hänkään ei huomannut? Olisi se hävettänyt jos vaikka vartija olisi lähtenyt perään ja syyttänyt varkaaksi.

Kaikkea sitä voi sattua ja koskaan aikaisemmin en ole mitään varastanut.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin!! Kyllä välttelen ko. kauppaa vähän aikaa kun näin että katevarauksiin ei ilmestynytkään ostoksia... Mietin siis vielä matkallakin että maksoinko vai en.

Vierailija
2/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maksamaan? Minua jäisi vaivaamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sama myyjä sattuu olemaan seuraavalla käyntikerralla, turha häpeillä.

Vierailija
4/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin mutta en ehtinyt poistumaan kun menin ostamaan ässäarpoja.

Niitä rapsutellessa tuli sitten nätti naisvartija koputtamaan olkapäähän ja kyselemään että mikä meininki. 😁

No ei siinä mitään, tajusi että vahinko ja maksupäätekin oli vielä auki joten ei tarvinnut kuin viilata kortti ja menoksi anteeksipyydellen.

Vierailija
5/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD!

Vierailija
6/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kuukauden tauko, sitten voi jo unohtaa ja et tiedä mistä joku puhuu jos kysyy, tuskin kysyy kun ei huomannut

Vierailija
7/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen Citymarketin itsepalvelukassa-alueelta ei pääse ulos ilman kuitin näyttämistä lukijalle oven vieressä - en tiedä missä muualla tätä systeemiä on, ehkä olisi hyvä olla useammassakin paikassa.

Vierailija
8/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se sama myyjä sattuu olemaan seuraavalla käyntikerralla, turha häpeillä.

Ehkä niin, mutta ne valot jää keltaselle tai punaselle mikä näkyy turvakameran nauhotuksessa kuten myymälävaraskin. Seuraavalla kauppareissulla saattaakin olla vartijat ja poliisi äkkiä vastassa.

Mä en usko tähän. Itsekin kerran hajamielisyyttäni unohdin maksaa ja se valohärveli siinä pisteellä alkoi vilkkua. Myyjä oli kärppänä paikalla ja avasi lukijan lukituksen (oli siis lukinut itsensä koska pitkään käyttämättä). Ehkä toisessa liikkeessä toimii eri tavalla? Nykyään alkaa nähdä portteja itsepalvelukassojen päässä eli sieltä ei niin vaan lähdetä maksamatta. Kuitti toimii avaimena, ilman sitä ei portit aukea.

Vierailija
9/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itiksen Citymarketin itsepalvelukassa-alueelta ei pääse ulos ilman kuitin näyttämistä lukijalle oven vieressä - en tiedä missä muualla tätä systeemiä on, ehkä olisi hyvä olla useammassakin paikassa.

Parissa K- Supermarketissa on kanssa,

10/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienny, et toi on ees mahdollista! Oon kerran työntänyt vahingossa voipaketin taskuuni kaupassa. Mukana oli molemmat lapset ja ilmeisesti olin työntänyt paketin taskuun kun yritin estää poikaani putoamasta ostoskärryistä. Huomasin vasta pihalla kun työnsin käden takintaskuun kaivamaan avaimia ja osuin voipakettiin. Hävetti kauheasti.

Vierailija
11/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalan Cittarissa on myös.

Vierailija
12/64 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalan Cittarissa on myös.

Tai Turtolan?

Vierailija
13/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilta tuli kirjekuori, kauppa oli tehnyt rikosilmoituksen näpistyksestä. Säikähdin että mikä ihme juttu. Kuulemma olin lukenut ostokset koneelle mutta en ollut maksanut. S-Market vaati rangaistusta. Kelasin kalenteria ja WhatsAppia kyseiselle päivälle, että saisin jonkun mielikuvan, miten olen voinut noin tehdä. Tuona päivänä olin saanut soiton, että äitini oli joutunut sairaalaan molemminpuolisten keuhkoveritulppien takia. Pelkäsin hänen kuolevan. Valmistelin myös seuraavan viikon työmatkaa ja lapsenvahtia matkan ajaksi. Mietin että saanko peruttua matkan, jos äitini voi vaikka kuolla ja lapseni tarvitsee äitiään, jos rakas mummi kuolee. Samoina aikoina myös työkuorma oli yli normaalin mitoituksen, kun tiimissä oli äitiysvapaa yhdellä.

Tajuan kyllä, että olen ollut poissa tolaltani ja tuo on siksi varmasti tapahtunut.

Nyt vaan itkettää että tämä maa on niin armoton. Onko tuollainen parinkymmenen euron virhe niin paha, että rikosilmoitus on pitänyt tehdä. Olen asioinut tuossa kaupassa vuosikausia ja kassat kyllä tuntevat minut. Iloisesti on vaihdettu kuulumisia. Tuon jälkeenkin, koska en tiennyt heiltä varastaneeni. Nimeni oli heillä tiedossa, kun oli autoni rekkari näkynyt valvontakamerassa. En kyllä enää käytä itsepalvelukassoja, kun kerran olen tällainen zombie.

Vierailija
14/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea ratkaisu on ilmoittaa kauppaan ja maksaa ostokset.

Vierailija
15/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat ovat aivan liian monimutkaisia suomilampaille.

Vierailija
16/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paikallisessa Prismassa ole itsepalvelukassoilla mitään porttia. Ei syötetä kauppakuittia mihinkään. Kauppa pitää tuota näpistyksenä. Johan tuossa pitäisi itsellä hälytyskellojen soida.

Vierailija
17/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin mutta en ehtinyt poistumaan kun menin ostamaan ässäarpoja.

Niitä rapsutellessa tuli sitten nätti naisvartija koputtamaan olkapäähän ja kyselemään että mikä meininki. 😁

No ei siinä mitään, tajusi että vahinko ja maksupäätekin oli vielä auki joten ei tarvinnut kuin viilata kortti ja menoksi anteeksipyydellen.

Tuollaisten ammattivarkaiden ei tarvitse tulla tänne mitään selittelemään.

Vierailija
18/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

En tienny, et toi on ees mahdollista! Oon kerran työntänyt vahingossa voipaketin taskuuni kaupassa. Mukana oli molemmat lapset ja ilmeisesti olin työntänyt paketin taskuun kun yritin estää poikaani putoamasta ostoskärryistä. Huomasin vasta pihalla kun työnsin käden takintaskuun kaivamaan avaimia ja osuin voipakettiin. Hävetti kauheasti.

Onneksi ei ollut hellepäivä, muuten olisi valunut päin reisiä.

Vierailija
19/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut maksaa ostokseni satoja kertoja.

M38

Vierailija
20/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det finns helt riktiga kassor som ett fungerande alternativ, bortsett från köerna då köppersonen försöker tvinga dig till betjäningslöshet.