Hgin OP on surkea pankki- mitä pankkia suosittelet
Olen kysynyt jo neljän viikon ajan Op asiakaspalvelusta spostitse tiliasiaa liittyen turvarajoihin (koronan takia rajoitettu pääsy paikan päälle selvittämään). Ensin odotin vastausta 9 päivää ja kun vastaus vihdoin tuli, puhuttiin sijoittamisesta ja asioista, joita en kysynyt. Viestipalvelu oli ehkä sekoittanut eri asiakkaiden viestit. Kysyin asiaa uudelleen ja vastattiin jälleen asian vierestä. Kolmannella kerralla vastattiin, ettei osata vastata.
Äänestän jaloilla - surkeaa toimintaa! Onko parempia pankkiehdotuksia?
Kommentit (56)
Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.
Nordea on sliikimpi😁 OP on maalaisten pankki ja junttipankki😂
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.
Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.
Missä helsinki siellä ongelma, hesalaiset ei osaa muuta kuin levittää virusta ympäri Suomea, tarkituksella.
Vierailija kirjoitti:
Nordea.
Noerdea, ja huoltokatkot on taattuja.
Op on tunnetusti sellainen hällä väliä pankki!Saavat jämät merkonomeistakin.BusinessSchoolissa kukaan ei halua sinne
P:ssä palvelu on hyvää ainoastaan erityisasiakkaille. Tiliasioita puhelimitse hoitavat ovat pohjasakkaa.
Huolestuttaa jos sekoittavat eri tilit!!! Jos kysymys ei koske sijoittamista ja tulee vastaus siihen,jotain on PAHASTI pielessä!Hui
Minä olen ollut tyytyväinen S-pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.
Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
P:ssä palvelu on hyvää ainoastaan erityisasiakkaille. Tiliasioita puhelimitse hoitavat ovat pohjasakkaa.
Nordean Private B Asiakkuus (asioin Aleksanterinkadulla) on ollut hyvä itselleni. Haluaisin pitää kakkostilin OPssa varalta, mutta Op on niin surkea.
Vierailija kirjoitti:
Nordea on sliikimpi😁 OP on maalaisten pankki ja junttipankki😂
Nordeassa olisi hyvä olla muutakin kuin tuulen huuhtoma perse, ettei luokitella sarjaan "tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa kengänpohjissaan pankin lattialle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.
Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.
Mistä niin päättelet?
Siinä on selkeät vaihtoehdot eri palvelumuodoille. Mutta huomasin, että siellä on nyt sekoittunut kahden eri asiakkaan tiedot. Eli ehkä tietotekninen ongelma. Sijoitusasioita hoitavat ovat yleensä edes merkonomeja eli osannevat lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P:ssä palvelu on hyvää ainoastaan erityisasiakkaille. Tiliasioita puhelimitse hoitavat ovat pohjasakkaa.
Nordean Private B Asiakkuus (asioin Aleksanterinkadulla) on ollut hyvä itselleni. Haluaisin pitää kakkostilin OPssa varalta, mutta Op on niin surkea.
Kyllä, minullakin varatili toisessa pankissa ja se toinen pankki ei ole taatusti OP🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.
Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.
Mistä niin päättelet?
Siinä on selkeät vaihtoehdot eri palvelumuodoille. Mutta huomasin, että siellä on nyt sekoittunut kahden eri asiakkaan tiedot. Eli ehkä tietotekninen ongelma. Sijoitusasioita hoitavat ovat yleensä edes merkonomeja eli osannevat lukea?
Eivät ole. Sijoitusasioita hoitava on voinut olla edellisellä viikolla vaikkapa prisman kassa ja perehdytys on ollut muutaman päivän vierihoito vähän kokeneemman opissa. Nykypäivänä teamsilla.
Täällä tyytyväinen Ålandsbankenin asiakas.
Ongelma tossa on et ne asiakaspalvelutyypit on kokonaan ilman koulutusta eli hyvin kokemattomia.Voi oikeesti olla vaikea ymmärtää luettua tekstiä...Suosittelen S-pankkia.