Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hgin OP on surkea pankki- mitä pankkia suosittelet

Vierailija
18.03.2021 |

Olen kysynyt jo neljän viikon ajan Op asiakaspalvelusta spostitse tiliasiaa liittyen turvarajoihin (koronan takia rajoitettu pääsy paikan päälle selvittämään). Ensin odotin vastausta 9 päivää ja kun vastaus vihdoin tuli, puhuttiin sijoittamisesta ja asioista, joita en kysynyt. Viestipalvelu oli ehkä sekoittanut eri asiakkaiden viestit. Kysyin asiaa uudelleen ja vastattiin jälleen asian vierestä. Kolmannella kerralla vastattiin, ettei osata vastata.

Äänestän jaloilla - surkeaa toimintaa! Onko parempia pankkiehdotuksia?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tossa on et ne asiakaspalvelutyypit on kokonaan ilman koulutusta eli hyvin kokemattomia.Voi oikeesti olla vaikea ymmärtää luettua tekstiä...Suosittelen S-pankkia.

Vierailija
2/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on sliikimpi😁 OP on maalaisten pankki ja junttipankki😂

Vierailija
4/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea.

Vierailija
5/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu Jyväskylässä.

Vierailija
6/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut erittäin tyytyväinen OP Helsingin asiakas. Ehkä kirjoitit kysymyksesi sijoitussivulle.

Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.

Vierailija
7/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä helsinki siellä ongelma, hesalaiset ei osaa muuta kuin levittää virusta ympäri Suomea, tarkituksella.

Vierailija
8/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea.

Noerdea, ja huoltokatkot on taattuja.

Vierailija
9/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op on tunnetusti sellainen hällä väliä pankki!Saavat jämät merkonomeistakin.BusinessSchoolissa kukaan ei halua sinne

Vierailija
10/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P:ssä palvelu on hyvää ainoastaan erityisasiakkaille. Tiliasioita puhelimitse hoitavat ovat pohjasakkaa.

Vierailija
11/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa jos sekoittavat eri tilit!!! Jos kysymys ei koske sijoittamista ja tulee vastaus siihen,jotain on PAHASTI pielessä!Hui

Vierailija
12/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tyytyväinen S-pankkiin.

Vierailija
13/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kirjoitin kydymyksen tiliasiointiin. Sijoitussivulla luulisi, että osaavat lukea tekstiä eivätkä vastaa väärään kysymykseen.

Mistä niin päättelet?

Vierailija
14/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P:ssä palvelu on hyvää ainoastaan erityisasiakkaille. Tiliasioita puhelimitse hoitavat ovat pohjasakkaa.

Nordean Private B Asiakkuus (asioin Aleksanterinkadulla) on ollut hyvä itselleni. Haluaisin pitää kakkostilin OPssa varalta, mutta Op on niin surkea.

Vierailija
15/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea on sliikimpi😁 OP on maalaisten pankki ja junttipankki😂

Nordeassa olisi hyvä olla muutakin kuin tuulen huuhtoma perse, ettei luokitella sarjaan "tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa kengänpohjissaan pankin lattialle".

Vierailija
16/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Siinä on selkeät vaihtoehdot eri palvelumuodoille. Mutta huomasin, että siellä on nyt sekoittunut kahden eri asiakkaan tiedot. Eli ehkä tietotekninen ongelma. Sijoitusasioita hoitavat ovat yleensä edes merkonomeja eli osannevat lukea?

Vierailija
17/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordean Private B Asiakkuus (asioin Aleksanterinkadulla) on ollut hyvä itselleni. Haluaisin pitää kakkostilin OPssa varalta, mutta Op on niin surkea.

Kyllä, minullakin varatili toisessa pankissa ja se toinen pankki ei ole taatusti OP🤮

Vierailija
18/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on parempi

Vierailija
19/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Siinä on selkeät vaihtoehdot eri palvelumuodoille. Mutta huomasin, että siellä on nyt sekoittunut kahden eri asiakkaan tiedot. Eli ehkä tietotekninen ongelma. Sijoitusasioita hoitavat ovat yleensä edes merkonomeja eli osannevat lukea?

Eivät ole. Sijoitusasioita hoitava on voinut olla edellisellä viikolla vaikkapa prisman kassa ja perehdytys on ollut muutaman päivän vierihoito vähän kokeneemman opissa. Nykypäivänä teamsilla.

Vierailija
20/56 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tyytyväinen Ålandsbankenin asiakas.