AstraZeneca virallisesti turvallinen!
Terveisin EU:n lääkevirasto:
https://yle.fi/uutiset/3-11844367
Huh helpotusta, terveisin astrarokotettu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sairastan sepelvaltimotautia ja lääkitys verenpainetautiin ja korkeaan kolesteroliin. Myös ylipainoa on. En ole varma lainkaan, haluanko Astran rokotetta. Onko Modernasta tai Johnsonista kuulunut mitään riskeistä? Olen joka tapauksessa hännillä rokotejonossa.
Eikö noilla spekseillä kuulu vähintään kakkosryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen rokotustilastot eivät pidä paikkaansa koska Astra Zenecan rokotteella rokotetut eivät suurin osa tule ottamaan toista annosta
Vaikka tilastossa lukee "10% rokotetu", niin heillä ei ole, eikä tule täyttä rokotesuojaa
Mikseivät tule muka? Minä ja kaikki muut tuntemani astrazenecalla rokotetut tulemme ottamaan todellakin toisen annoksen. Ja saimme suurin osa rajuja oireita jo ekasta, kuumetta lihaskipua, ripulia jne. Että puhu vaan omasta puolestasi!
Syy miksi moni ei ota toista annosta on se että Astra Zeneca on useinden maiden terveysviranomaisten taholta todettu vaaralliseksi, suomessa THL ei kuitenkaan halunnut tätä myöntää
Suurin syy tauolle laittoon oli todennäköisesti se, että huhumylly kasvoi liian suureksi ja rokotushallit humisivat tyhjyyttään.
Mutta liekö epäluulo kasvanut liian suureksi jo, vaikka tulikin todistusaineistoa sille, että tulppia tulee kansalle, sai rokotteen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastan sepelvaltimotautia ja lääkitys verenpainetautiin ja korkeaan kolesteroliin. Myös ylipainoa on. En ole varma lainkaan, haluanko Astran rokotetta. Onko Modernasta tai Johnsonista kuulunut mitään riskeistä? Olen joka tapauksessa hännillä rokotejonossa.
Eikö noilla spekseillä kuulu vähintään kakkosryhmään?
No, suonet on vielä kuvaamatta mutta lääkitys on päällä. Olen vähän päälle 50 v joten saisin varmasti Astraa. Yritän vältellä nyt koronaa kaikin tavoin.
Ei onnistunut trollaus. Pistäkäähän venäläiset parempi.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen ruletti on varsin turvallinen peli.
Tietenkään ei voi täysin poissulkea sitä vaihtoehtoa että pieni osa pelaajista voi...
Kumman otat mielummin, yhden pelikierroksen revolverilla, vai Astran rokotteen ensimmäisen annoksen?
Ensimmäinen annos ei vielä ehkä tapa... mutta uusi kierros odottaa..
Sa nähdä kuinka moni EU valtio silti ottaa uudestaan tuon "rokotteen" käyttöön, tuho on tehty jo.
Vierailija kirjoitti:
Sa nähdä kuinka moni EU valtio silti ottaa uudestaan tuon "rokotteen" käyttöön, tuho on tehty jo.
Kaikki. Ja nyt kun osa työntää pelosta lammasmaisesti pään pensaaseen, niin muut halukkaat saa rokotteen nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskoe menossa.
Lycka till.
Kliiniset testit on jo tehty. Tuolla logiikalla olet itsekin yksi ihmiskokeiden "uhreista", kun otat burana tai paracetamolin.
Onpa teillä kova kiire vakuuttelemaan, että turvallinen on ja joku ihme pakko saada kokeellinen feikkirokote ja äkkiä.
Massapaine on kova ja uskallus ajatella ihan ite heikko suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä kova kiire vakuuttelemaan, että turvallinen on ja joku ihme pakko saada kokeellinen feikkirokote ja äkkiä.
Ja mien se on sinulta pois? Yritätkö lyhentää jonoa, että itse saisit nopeammin, vai jääkö palkka saamatta rajan takaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mien se on sinulta pois? Yritätkö lyhentää jonoa, että itse saisit nopeammin, vai jääkö palkka saamatta rajan takaa..
En ota koskaan mitään feikkirokotetta feikkipandemian takia.
Rokotepalvojilla valtava kiire vakuutella, että "rokote" on turvallinen.
Ja valtava hinku ottaa se, vaikka mitään se ei muuta paremmaksi ja aiheuttaa vain haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko sepelvaltimoihisi verihyytymän palasen?
Vierailija kirjoitti:
60% suoja ja 10% etelä-afrikan varianttia vastaan. En ota lelurokotteita.
Täh? Seuraatko yhtään uusimpia tilastoja ja tutkimustietoja? Skotlannissa rokotettua ihmisiä sekä Pfizerillä että Astralla ja todettu että neljä viikkoa ekan piikin jälkeen Astran teho 76% ja Pfizerin 60%. Äly hoi älä jätä...
Vierailija kirjoitti:
Myös pfizeristä voi tulla ongelmia (sisäisiä verenvuotoja tms)
Linkki lähteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pfizeristä voi tulla ongelmia (sisäisiä verenvuotoja tms)
Linkki lähteeseen?
Ohis. KVG. "Information from the Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) in the UK suggests more people have reported blood clots after a Pfizer vaccine than with the AstraZeneca."
Parempi olla ottamatta AZ:aa. Koronasta voi selviytyä mut AZ rokotteen vaikutuksista voi joutua kärsimyksiin koko loppuelämän ajaksi. Tilastoja voidaan esittää mut ei pidä uskoa niihin.
Höpöpö foliohattu, eivät ole lopettaneet tai kieltäneet, pistivät paniikissa tauolle odottaessaan tätä EU:n lääkeviraston selvitystä. Panikoit varmaan koronastakin samalla tavalla kuin näistä rokotteista?
Itse en ymmärrä minkään sortin hysteerikkoja, oli kyseessä korona tai rokotteet. Olen itse riskiryhmää ja hoitanut koronapotilaita jo ennen rokotustani, enkä silloinkaan panikoinut niin kuin sinä nyt.