Lue keskustelun säännöt.
*¤*¤*JOULUNtähdet VIIKONloppuun*¤*¤*
11.08.2006 |
Eilinen pino....
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8026848&p=1&tmode=1&smode…
Palaan itse vähän myöhemmin kuulumisiin, mutta nyt pinoa pystyyn!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En saanut ollenkaan eilen aikaiseksi kirjoittaa ja olokin oli aika kehno, mutta nyt uudella mielellä ja uuteen viikkoon valmistautuessa on hyväkin piipahtaa täällä.
Olen mielenkiinnolla seurannut horoskooppi keskustelua ja ainakin Tinurilla tuntuu olevan paljon tietoa näistä asioista. Meille on tulossa oikea sekametelisoppa jos näitä horoskooppimerkkejä seuraa :)! Vesimies, härkä ja jousimies/Kauris saman katon alla voi tuottaa aikamoisen kaaoksen ainakin kahden viimeisen tiimoilta :)!
Kultakutrin kuulumisia minäkin olen mietiskellyt.. toivottavasti kaikki on hyvin.
Täällä eilen oli taas selvästi enemmän supistuksia. Heti huomasi, että olin käynyt aamulla pikku kävelyllä (noin 1km) ja iltapäivällä käytiin kaupungilla ravintolassa syömässä ja juhlistamassa hääpäiväämme. Toisin sanoen pienikin aktiivisuus saa myös kropan aktivoitumaan. Toivottavasti saisin vielä perjantain kontrollista sairaslomaa viimeisiksi päiviksi, sillä työsopimus päättyy 31. päivä ja nyt olen sairaslomalla 20. päivään asti. En koe olevani mitenkään sellaisessa kunnossa, että voisin siirrellä suurikokoisia vuodepotilaita ja olla jaloilla tai liikkeessä koko päivän. Toisaalta ajatus antibioottikuuristakin arvelluttaa, koska siita seuraa väistämättä hiiva ja ripuli. Kuten aina.. ja jos kerran voin lepäillä kuunvaihteen jälkeen niin voisin kyllä jo jäädä kotiin. Tarkoitukseni oli opiskella vielä tämä syksy niin pitkälle kuin mahdollista, mutta nyt tuntuu olevan aikalailla sellainen päivä kerrallaan fiilis.
Mahassa on vilkasta elämää ja selvästi vauva vastailee kosketuksiin ja hyvänäpitoon potkuilla ja möyrimisillä :)! Närästyksestä ja suonenvedoista sen verran, että lievinä ovat jo täällä esiintyneet, muttei niin että voisin sanoa kärsiväni niistä. Tiistainen neuvola kyllä jo kauhistuttaa, kun joutuu taas käymään vaa' alla ja katsomaan kuinka paljon on tullut kiloja lisää. Mutta saapahan ensimmäisen sf-merkinnän!!
Mukavaa viikonalkua kaikille, hyviä vointeja ja hyvää mieltä!
myy 22+5