Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaava puoliso - miten teillä nukutaan?

Vierailija
18.03.2021 |

Me ollaan päädytty siihen, että nukutaan eri huoneissa. En jaksa olla unettomana yhtäkään yötä enää. Ei vaikuta muuten parisuhteeseen eikä seksiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko normaalia, että ihmiset haluaa olla jotain tiettyä sukupuolta? En ole ikinä ymmärtänyt, että pitäisi tuntea itsensä mitenkään erityisesti naiseksi tai mieheksi tai sitten haluta olla jompaa kumpaa. Minusta biologiset asiat ovat johtaneet hormonitoimintaani ja näin vaikuttavat tietyllä tavalla toimintaani, mutten ikinä ole ajatellut, että oi miten ihanaa olla tätä sukupuolta ja minä niin kuulun olla tätä.

Taitaa se olla ihan normaalia.

Vierailija
22/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa nukutaan, en jaksanut enää lähteä yöllä sohvalle, että saa nukutuksi. Pistän oman huoneen oven kiinni, muuten kuuluisi se kuorsaus. 

Vierailija
24/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on äärestä huono nukkuja. Kun hän kuorsaa se on kauneinta musiikkia mitä tiedän ja siitä tulee hyvä olo, että hän kerrankin nukkuu. 

Vierailija
25/25 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vinkkiä mitkä auttoivat ainakin itselläni kuorsaukseen (olen 40v mies).

- Jo muutaman painokilon pudottaminen vähentää kuorsaamista. Riippuen tietenkin lähtötasosta. Itse olin hieman normaalipainon yläkanttiin. Nyt ihan sopivan painoinnen.

- Purentakiskot. Kannattaa teettää hammaslääkärillä. Ensinnäkin vähentävät hampaiden narskuttelua, mutta rentouttavat myös purentalihaksia unen aikana, mikä vähentää kuorsausta.

- Ei alkoholia illalla. Itselläni parikin olutta illalla saattoivat ennen yllä mainittuja toimia aiheuttaa kuorsausta.

- Hyvä tyyny. Nukkumisasentoon sopimaton tyyny saattaa kääntää päätä sellaiseen asentoon nukkuessa, mikä aiheuttaa kuorsausta.

Nämä siis normaalimaallikon vinkkejä, jotka ovat auttaneet ainakin allekirjoittaneella kuorsaukseen. Toivottavasti on apua! 

PAKOILET uniapnea tutkimusta, vaan vähättelemällä isoäänistä kuorsaamista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan