Joudun ulosottoon
Ei jaksa kiinnostaa velat. Jos alkaa vituttamaan jossain kohtaa niin aijon tappaa itseni.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viedäänkö nykyään ulosotossa olevalta vielä kaikki myyntikelpoinen tavara, tietokone, rotukoira jne?
Ei viedä. Auto, mökki, omistusasunnon joudut myymään velkojen suuruudesta riippuen. Itselläni ei ollut mitään muuta kuin vakituinen palkkatulo. M30 tsemppiä kans muille.
Minä sain pitää auton, koska tarvitsen sitä töissäkäyntiin, eikä ulosottoa kiinnostanut enää 10 vuotta vanha auto.
Tuleeko ne käymään ja tutkimaan tilanteen vai katsovatko vaan papereista?
Ei tule. Soitin itse ulosottoviranomaiselle ja hän kyseli perustiedot tuloista, omaisuudesta jne. Mulle sanoivat että n. 5000€:n arvoisen auton saa pitää. Kaikki tiedothan ne kyllä tarkistaa sitten itse jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viedäänkö nykyään ulosotossa olevalta vielä kaikki myyntikelpoinen tavara, tietokone, rotukoira jne?
Ei viedä. Auto, mökki, omistusasunnon joudut myymään velkojen suuruudesta riippuen. Itselläni ei ollut mitään muuta kuin vakituinen palkkatulo. M30 tsemppiä kans muille.
Minä sain pitää auton, koska tarvitsen sitä töissäkäyntiin, eikä ulosottoa kiinnostanut enää 10 vuotta vanha auto.
Joo unohtui tosiaan mainita, että jos sitä tarvii töissä käyntiin tai ikä alkaa painaa autossa ni saat pitää sen.
Tervetuloa kerhoon! Velat katoaa viimeistään vanhenemisen kautta, jos ei maksamalla aiemmin.
Terveisin, 80.0000 e UO:ssa
Mitenkä ne aikoo tienata sinulla, kun sinut viedään ulosottoon?
Sinunhan olisi pitänyt tehdä tuosta valitus jos ei näkynyt tiedoissa.