Mies löi käden läpi ovesta
Tiedän kyllä miten neuvoisin muita tässä tilanteessa, jos löi nyt ovea niin kohta lyö mun naamaa. Mutta eihän mun mies nyt sellaista tekisi.. Tosin enpä uskonut että se oveakaan rikki löisi. Tosin nyt tuli mieleen että on se pari kertaa aiemminkin lyönyt ovea tai tuolia mutta ne eivät ole hajonneet.
Riideltiin ja yhtäkkiä mies flippasi, heitti tavarat kädestä (hajosi), meni toiseen huoneeseen ja löi käden läpi ovesta ja ilmeisesti tässä rytäkässä hylly tippui seinältä. Sitten tuli takaisin mun luo, ihan naamaan kii ja hymyillen toisteli että miltä nyt tuntuu kun sain sen noin sekoamaan, miltä nyt tuntuu, kun sain sen noin sekoamaan, miltä nyt tuntuu.. Pelkäsin aika paljon enkä osannut sanoa muuta kuin että et sä mua pelota.
Tilanteen rauhoituttua yritin nätisti sanoa että pitäiskö meidän pitää vähän taukoa jos saadaan toisemme noin pois tolaltaan. Kuulemma mun täytyy tehdä päätös koska kaikki riippuu musta koska mä sain flippaamisen aikaan.
En oikein voi sanoa tuohon mitään kun kerran mies provoili mulle niin lopulta heitin lasin lattialle. Joten ihan yhtä huono minäkin olen. Mutta jotainhan tälle on kuitenkin tehtävä, koska kuten arvata saattaa niin tottakai meillä pitää olla pieni lapsi (joka ei ole todistanut näitä kohtauksia, mutta en halua että niin jatkossakaan käy).
Mies ei ota vastuuta erosta, kuulemma se on mun päätös. On vaan vaikea päättää. Kun itse olen yhtä huono kun sen lasin heitin. Olenko yhtään sen parempi. Haluan kuitenkin tehdä hyvin lapsen kannalta. Niin ja miehen raivokohtaukset alkoivat lapsen syntymän jälkeen eikä niistä ollut mitään ennakkotietoja. Ja ei kai sillä ole väliä kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä, kun lopputulos kuitenkin on että ilmeisesti emme pysty yhdessä elämään ja on tärkeintä että lapsella olisi turvallinen kasvuympäristö. Tuntuu jotenkin vaikealta kun mitä kaikkea pitäisi tehdä, uusi asunto, uudet huonekalut, pankkitilien vaihto, auto, muutto...
Kommentit (62)
Ja sinä vain tyytyväisenä jatkoit pään aukomista?
Vaikeuksista huolimatta suosittelen erilleen muuttamista, oikein ajattelet, että ovi vaihtuu pian kasvoihisi.
On vain yksi vaihtoehto.Miehelle se on sitten moro kiitos ja näkemiin.
Nyt kyllä eroat siitä, jotai pahaa voi oikeesti käyä. teiän suhde on ennemmän rikki ku teiän ovi joten nyt eroo siitä
Tavarat lentelee ja talo hajoaa ympäriltä ja sinä mietit, pitäisikö erota?
Draamakuningattaria molemmat.
Tapelkaa kunnolla tuon pelleilyn sijasta.
Eikö mies uskalla lyödä naista?
Etkö uskalla heittää lasilla päin näköä?
Rauhoitutte ja puhutte. Mistä tuollainen flippaus nyt johtuu? Olisko pariterapian aika?
Mä en tuossa taas välttämättä eroa näe. Antakaa toisillenne mahdollisuus. Vaatii sitoutumista ja avoimmuutta kummaltakin.
Ei kuulosta hyvältä. Voisitteko sopia rauhassa,että ette lyö ettekä riko mitään vaan puhutte mikä risoo.
"Ja sinä vain tyytyväisenä jatkoit pään aukomista?"
Lainaus ei tunnu toimivan mutta en ymmärrä mitä tarkoittaa tyytyväisenä jatkoin päänaukomista? Tarkoititko kun kommentoin ettet sä mua pelota? En varmaan osannut täysin rationaalisesti ajatella kun pelotti niin paljon. ap
"Tavarat lentelee ja talo hajoaa ympäriltä ja sinä mietit, pitäisikö erota?"
Niin, tai siis tavallaan tiedän mitä pitää tehdä mutta tuntuu hankalalta. Kai se tuntuu hankalalta nähdä missä tilanteessa on ja toivoisi että se muuttuisi tai menisi pois. ap
Ero on hyvä ratkaisu. Lapsi ei nähnyt nyt mitään, mutta näkee jatkossa.
Joko lähdet nyt tai odotat että mies lyö joku kerta oven sijaan sinua. Oma valintasi.
0/5
vasaralla NAAMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SIIIIIIIS NAAMAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Lapsi kyllä vaistoaa ettei kaikki ole hyvin, vaikka ette hänen edessään riitelisikään.
Kokemusta on, mies muuttui aggressiiviseksi lapsen saannin jälkeen. Lähde vielä kun tilanne on siedettävällä tasolla. Usko mua, se ei parannu vaan pahenee.
Väkivaltaa. Tavaroiden heittely ja särkeminen on väkivaltaa. Lapsi ei ehkä nähnyt, mutta kuuli ja aisti ja pelkäsi.
Olen tehnyt pariinkin oveen kissanluukkuja ja vakuutan, että kukaan ei lyö nyrkkiä ovesta läpi. Edes siitä halvimmasta.
0/5
Tavallisen välioven läpi nyt saa hyvin helposti lyötyä nyrkin läpi, eihän se ole kuin kovalevyä ja pahvikennoa välissä. Näyttää tietysti dramaattiselta, mutta se on kuin elokuvalavaste rakenteeltaan, varmaan nainenkin saisi lyötyä nyrkin semmoisen oven läpi :D
Ainoa järkevä ajatus tuossa tilanteessa on ero. Ihan sama kuka siitä ottaa vastuun.