Onko sinulla säästössä rahaa?
Kommentit (40)
Vain 1000 euroa. Tarkoitus kerryttää pieni puskuri tämän vuoden aikana.
Noin 9 vuoden ajan säästöön 1000€/vuosi.
On! Puskuri tilillä on 5 000€ ja sitten on pitkänajan säästö, rahastot siellä noin 10K
On aika paljon. Lasketaanko sijoitukset säästöksi vai pelkästään tilillä oleva raha? Laskutavasta riippuen mulla on säästössä 15 000 - 95 000 euroa
150e on säästössä. Heinäkuussa loppuu menkein 6v. kestänyt ulosotto. Sitten säästöön saan pikkasen enemmän. Yks onnellinen
On noin puolen vuoden nettopalkka
Mulla on mielestäni ihan ok säästöjä mutta tällä palstalla tunnen itseni aina köyhäksi. Tileillä mulla on 20 ja rahastoissa 40 tuhatta. Oon ajatellut että kahden teinin yh-äidille ihan hyvin, mutta sitten tuun tänne ja totean että ei ehkä sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielestäni ihan ok säästöjä mutta tällä palstalla tunnen itseni aina köyhäksi. Tileillä mulla on 20 ja rahastoissa 40 tuhatta. Oon ajatellut että kahden teinin yh-äidille ihan hyvin, mutta sitten tuun tänne ja totean että ei ehkä sitten kuitenkaan.
No mulla on tuo vielä tavoitteissa.
Ei ole. Olen pienituloinen ollut aina ja vaikka kuinka säästäisi niin säästöön jäävät summat on vain muutamia kymppejä ja lopulta nekin menee kun pesukone tms hajoaa. Ajattelen kauhulla eläkevuosia.
Ei ole. Minäkin pelkään miehen eläkevuosia, kun ei enää tule palkkaa. Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Onx sulla?
Kyllä olen saanut säästöön rahaa.Muutama tuhat euroa on.(ap).
Minulla on 610 euroa säästötilillä ja 300€ rahastossa. Minä se vasta köyhä olenkin palstalaisiin verrattuna. Sain huonon talouskasvatuksen kotona.
on