Oletko seurustellut ulkonäöllisesti ei niin viehättävän kanssa?
Miten homma sitten loppujen lopuksi meni? Vai oletteko edelleen yhdessä?
Kommentit (24)
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tosin luonteeseen ihastumisen jälkeen myös hänen ulkonäkö alkoi näyttää omaan silmään söpöltä ja viehättävältä vaikka edelleen tiedostan ettei mieheni useimpien silmissä mikään hottis ole: lyhyt, ruipelo, kalju päälaki, naama luiseva ja epäsymmetrinen monella tapaa. Mutta kun katson häntä niin tulee rakkaudentunne ja pidän häntä itselleni maailman ihanimpana ihmisenä, enkä vaihtaisi ulkoisesti objektiivisesti arvioiden komeampaan.
Olen. Siskonikin sanoi häntä maksalaatikoksi.
Eli siis kauneus on katsojan silmissä, ja erosimme aivan eri syystä/syistä.
Nyt on naimisissa ja hänellä on pari lasta. Ja vaimo on tosi kaunis.
En varmaan olisi alkanut seurustelemaan, mutta kun se reilu lihominen tapahtui suhteen aikana, ei siitä ihmisestä tietenkään enää halua erota pelkkien ulkoisten syiden takia.
Kerran. Olen siitä tällä palstalla useampaan otteeseen eri yhteyksissä kertonutkin. Eli mies oli tosi mukava, viestittelimme ja soittelimme parin kuukauden ajan ja tunsin jo ihastuneeni. Sitten kun vihdoin tapasimme, huomasinkin välittömästi ettei hän viehätä minua millään tavalla. Koska ajattelin, että olisi pinnallista lopettaa tutustuminen vain sen takia, ettei ulkonäkö sytytä, yritin jatkaa hänen kanssaan olemista. Puolentoista vuoden jälkeen oli kuitenkin pakko lakata yrittämästä. Kun toista ei halua niin häntä ei halua, ja parisuhteessa se haluaminen on kuitenkin aika olennainen asia.
Ei niistä mikään ole täyttänyt ulkonäöltään edes normaalin ihmisen määritelmää.
Olen. Jos olisin ollut ihastunut niin ei kai siinä mitään ongelmaa olisi ollut. Mutta täytyy todeta että voihan sama ihminen olla jollekin muulle viehättävä, useinkin näkee viehättävänä pidettävän ihmisiä joista mä mietin että oikeasti, tuoko on sun mielestä kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Tosin luonteeseen ihastumisen jälkeen myös hänen ulkonäkö alkoi näyttää omaan silmään söpöltä ja viehättävältä vaikka edelleen tiedostan ettei mieheni useimpien silmissä mikään hottis ole: lyhyt, ruipelo, kalju päälaki, naama luiseva ja epäsymmetrinen monella tapaa. Mutta kun katson häntä niin tulee rakkaudentunne ja pidän häntä itselleni maailman ihanimpana ihmisenä, enkä vaihtaisi ulkoisesti objektiivisesti arvioiden komeampaan.
Etkä pystyisikään vaihtamaan koska et ole itse sen paremman näköinen ja rusinoidut joka päivä lisää.
Koitin juuri, aivan ihana ihminen, mutta luulen että saattaa olla juuri ulkonäöstä kiinni, että ei tee mieli seksiä hänen kanssaan. Kammottava tilanne. Keho ei siis vaan reagoi seksuaalisesti, vaikka haluaisin haluta häntä! Olis mulle muuten niin hyvä pari.
Tämä olo on ollut kyllä kerran myös tosi hyvännäköisen ihmisen kanssa, eli uskon että voi tapahtua myös esim. luonteen tai jonkun kemiallisen reaktion vuoksi. Mutta tässä tapauksessa pahaa pelkään, että johtuu vain ulkonäöstä. Raivostuttaa, koska haluaisin löytää kumppanin. Mutta kehoa ei voi pakottaa reagoimaan, kaikkea kyllä jo koitin.
Ei ole kyllä kukaan ollut täysin ruma. Aika komeitakin on ollut joukossa. Ulkonäkö ei ole vaikuttanut siihen, keneen olen ollut eniten rakastunut.
Kyllä useamman kerran. Ja aina se suhde kaatuu johonkin muuhun vikaan kuin siihen ulkonäköön, lähinnä yläpään vikoihin. Pitäisi kai kokeilun vuoksi antaa näteillekin miehille mahdollisuus.
Olen. Nuorena ja epävarmana tapailin pariakin itseäni vanhempaa, ällöttävää (sekä ulkonäöltään että käytökseltään) miestä. Nyt päälle kolmekymppisenä ja terveen itsetunnon omaavana ihmisenä pakko myöntää että nuo menneet suhteet oksettavat minua.
Olen ja en ole. Erityisesti kaljupäiset lihavat miehet sytyttävät, mutta oli sielä joukossa laihoja kus päitä. Mutta sitten jotkut laihat kaljut i am turn on! Luonne aaah!
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkoitin toki omasta mielestä ei niin viehättävän kanssa.
Ap
Hyvä tarkennus. Kyllä ulkonäön täytyy jollain lailla viehättää, ennenkuin kiinnostun, mutta ei se tarkoita että miehen täytyisi olla komea. Ne voi olla hymykuopat, ylähuulen kaari tai tuikkivat silmät, mitkä miellyttää. Ensimmäinen poikaystäväni muistutti hieman sammakkoa, mutta se hänen hymynsä oli ihana!
En ole muunlaisten kanssa seurustellutkaan. Ilmeisesti oma taso ei riitä muuhun. Helpon seksin vuoksi olin suhteissa. Perhettä en ole perustanut, koska kumppanini ovat pääsääntöisesti olleet paitsi vaatimattoman näköisiä, myös melko ikävystyttävää seuraa (paitsi sängyssä).
Kyllä, hetken. Hän oli myös tyhmä ja epäkohtelias, joten suhde oli lyhyt. (Btw hän oli erittäin rikas, mutta se ei merkinnyt kärpäsen kakkaa noihin muihin asioihin verrattuna.
Olin myös naimisissa epäviehättävän ihmisen kanssa vielä viime vuonna. Suhteemme oli ihan ok, mutta hänen katsomisensa toi suorastaan inhon väreitä. Lopulta mies tajusi, että koronakiloja oli tullut ihan liian monta kymmentä, joten alkoi laihduttamaan, kuntoilemaan ja kävi parturissa. Nyt taas olen naimisissa omaan silmään viehättävän miehen kanssa.
Miksi kysyt?