Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko seurustellut ulkonäöllisesti ei niin viehättävän kanssa?

Vierailija
18.03.2021 |

Miten homma sitten loppujen lopuksi meni? Vai oletteko edelleen yhdessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pidempi suhde oli tällainen. Mies oli ihan tavallisen näköinen, pitkä ja kropaltaan ihan ok. Oli kauniita tyttöystäviä ennen minua ja mun jälkeenkin, sanoisin että kauniimpia kuin minä. Miehen ulkonäkö ei koskaan ollut mulle erityisen sytyttävä, mutta nuorena ja epävarmana miehen kiinnostus hiveli ja kun alettiiin tapailla, ihastuin vaikkei ulkoisesti ollut mun makuun. Suhde loppui muista syistä.

Sen jälkeen kaikki tapailemani miehet ovat olleet mielestäni komeita.

Vierailija
22/24 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kaveritasolla kahtakin minusta kiinnostunutta miestä, jotka eivät kiinnostaneet fyysisessä mielessä tai parisuhdemielessä. Toinen oli lyhyt, mahakas ja huonohampainen, kerran haiskahti vähän ja ominaishaju oli epämiellyttävä. Toisella oli jäätävä kaksoisleuka, painoa, lyhyet jalat ja naisellinen takapuoli. En olisi kyenmyt minkäänlaiseen läheisyyteen kummankaan kanssa sekuntiakaan, mutta ihmisinä he olivat ihan ok ja toinen heistä hyvinkin mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin yhteen aikaan miehen kanssa, joka ei ollut se kedon upein ori. Kerran kävellessäni hänen kanssaan kadulla eräs vastaantuleva mies ihmetteli ääneen mitä tein niin ruman miehen kanssa. Miesystävälläni ei ollut huono itsetunto, joten hän vain kohautti olkapäitään mokomalle lauseelle. Suhde kaatui myöhemmin välimatkaan.

Vierailija
24/24 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelin sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei lainkaan vedonnut minuun, mutta suhde kaatui aika nopeasti. Ei ulkonäköön, vaan miehen tylsyyteen, hän oli älykäs, mutta kamala tosikko. Mutta olen myös katkaissut suhteen erittäin komean miehen kanssa suunnilleen samasta syystä, tylsää seuraa.