Miksi kaikki puhuu aina "palstan sensuurista". Itse en ole havainnut. Törkypuheet poistetaan ja se on oikein.
Kommentit (46)
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Juoppo kirjoitti:
Mä yritin linkata tänne kansalaisaloitteen polttoaineveron laskemiseksi. Ei menny läpi.
Kysyin Sanomalta minkälaiset säännöt.Epäilen että moderointi tapahtuu Ruotsisa.Ei vastausta. Tästä 2 v aikaa.
Että ei auta kyseleminen.
Tuoltahan ne löytyy Aihe vapaan etusivulta
https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot
Suomen laki ja hyvä käytös.
Palstahullujen ja trollien sun muiden törkeilijöiden lisäksi täällä tuntuu päivystävän useampikin mielensäpahoittaja, joille viattomatkin aiheet saavat näkemään punaista. Lisäksi luulen, että poistettujen ketjujen aloittajat käyvät sitten loukkaantuneena ilmiantamassa asiallisiakin keskusteluita, koska heillä on paha mieli omasta - syystä tai syyttä - poistetusta ketjusta.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Juoppo kirjoitti:
Mä yritin linkata tänne kansalaisaloitteen polttoaineveron laskemiseksi. Ei menny läpi.
Kysyin Sanomalta minkälaiset säännöt.Epäilen että moderointi tapahtuu Ruotsisa.Ei vastausta. Tästä 2 v aikaa.
Että ei auta kyseleminen.
Moderointi on automatisoitu. Ilmoitusten perusteella poistuu joko kommentti tai koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja eilen Hollannin vaalit oli kyllä niin kuuma aihe että poistoon vaan!
Veikkaan tietämättä mitä siellä tapahtuu että oikeisto on voittopuolella.
Ovensuukyselyn perusteella ei kuitenkaan se populistinassepuolue. Noudattaa eurooppalaista trendiä.
Ei ole nazisteja koska maatansa yrittää puolustaa.Kutsutko suomalaisa sotilaitakin nazisteiksi.
Häpeä koko rahan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseni lapsen afro hiuksien hoidosta poistettiin.
Olisin vaan halunnut apua siihen oli tosi asiatonta kun tein sen uudlellee ja silti poistui uudelleen
Jo sana afrx täällä aiheuttaa että kommentti häipyy. Tosi sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus ei takaa laadukasta jatkoa. Hyvä keskustelu poistuu kokonaan kun sinne hyökännyt rölli spämmää sen täyteen harhojaan eikä kellään ole aikaa nyppiä kymmeniä kakkakommentteja muun seasta.
Ja osa siirretään muiden otsikoiden alle. Ei AV ole ainut, noitahan on vaikka mitä muita.
Näin oletan, saatan olla väärässäkin. Se, että ottaa aloituksensa poiston henkilökohtaisesti, on tyhmää. Näe kokonaisuus.
- - - - - - -
Hyvä pointti, kiitos! Ei ole tullut mieleenkään;
Jostain syystä just tällä foorumilla en ole joutunut poiston kohteeksi, mutta kyllä perusteettomalta tuntuva poisto sapettaa%¤#
Todella outoa keskustelujen poistoa, esim. Jyväskylässä lapsia ja naisia kohtaan hyökännyt ja ahdistellut laiton siirtolainen ja kaikki mikä liittyy tähän, kaikki keskusteluketjut katoaa, vaikka oikeudessa todistetusti todettu vihateot yms.
Suojeleeko joku oikeasti näitä raiskaajia ja lasten vihaajia??
Hallituksen kärkäskin kritiikki ei ole törkyä vaan normaalia demokratiaa.
Tämä palsta on Pohjois-Koreasta.
Ihan hyvä ettei Sannan törkyvideosta voi keskustella!
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikenmaailman asiattomia poliittisia törkyjuttuja lihaperunalaatikosta sietääkin poistaa :'D
Minulla pizzatäytteet ja aloitus hummuksen tekemisestä olivat kai törkyä.
Lasten ja nuorten pahoinvointi ja kiusaaminen, ovat aiheita joista ei voi keskustella, vaikka ovat tärkeitä asioita keskustella ja mahdollisuus vertaistukeen, vanhemmalta vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
HS gallupista kertominen törkyä?
Riippuu siitä kenen kannatus on nousussa tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ettei Sannan törkyvideosta voi keskustella!
Älkää jakako tätä!
ONKO minun isävainaja nasse kun puolusti isänmaataan ja teidänkin elämää.
Mun kommetti poistettiin, jossa kerroin ettei minulla ole koskaan ollut influenssaa. Kyseessä ei ollut edes mikään "ko*ona on influenssa" - ketju, vaan keskusteltiin influenssasta.
Tein eilen sloituksen 4 kertaa lukihäiriöstä kärsivän lapsen tukemisesta.
Aloitus poistui melkein samantien.
Yhteen ehdin saada yhden ssiallisen vastauksen, muiden vastauksia en ehtinyt lukemaan ennen ketjun häviämistä.
Juuri selasin ketjuja ja vastasin eiliseen ketjuun, jokin " mitä ruokia et syönyt lapsena mutta nyt maistuu", ja painettuani lähetysnappia ketjua ei ollut enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa ketjussa poistuu kaikki kommentit toisest henkilöstä ja toista saa herjata. Tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Se on niin outoa. Ja en fanita kumpaakaan. On vaan tosi räikeetä.
Poistatan törkykirjoituksia, tee sinäkin niin.
Ikävää kun yhden sekopään kommenteista poistuu koko ketju. Toki välillä on törkeitä aloituksia, mitkä sietääkin poistaa heti.
Aloitukseni lapsen afro hiuksien hoidosta poistettiin.
Olisin vaan halunnut apua siihen oli tosi asiatonta kun tein sen uudlellee ja silti poistui uudelleen