Miksi kaikki puhuu aina "palstan sensuurista". Itse en ole havainnut. Törkypuheet poistetaan ja se on oikein.
Kommentit (46)
Juu, kaikenmaailman asiattomia poliittisia törkyjuttuja lihaperunalaatikosta sietääkin poistaa :'D
Vuosi sitten tein kaksi aloitusta koronan tartuntaketjuista ja mietin mm. sitä voiko virus tarttua lukkopesien välityksellä. Molemmat poistui alle tunnissa.
Törkypuhetta?
No täällä on paljon porukkaa joille palsta on koko elämä.
Samassa ketjussa poistuu kaikki kommentit toisest henkilöstä ja toista saa herjata. Tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Se on niin outoa. Ja en fanita kumpaakaan. On vaan tosi räikeetä.
Kysyin, voiko koronatesti aiheuttaa tai pahentaa poskiontelotulehdusta. Minuutin sisään poistui. Koitin uudetsaan ja taas sama. Tosi asiantonta joo. Ja samoin käynyt monien muiden ihan asiallisten aiheiden kanssa. Avaat keskutelun, ehkä pari kommenttia ehtinyt tulla. Kun painat päivitä, niin kappas, kun koko keskustelu on hävinnuyt. Alkaa tympiä toden teolla. Varmaan tämäkään keskustelu ole enää oelmassa, kun tämän julkaisen.
Pari päivää sitten poistettiin mun kaksi keskustelua maskijätteestä. Onko se sitten törkypuhetta?
Niin ja eilen Hollannin vaalit oli kyllä niin kuuma aihe että poistoon vaan!
Ihan tavallisia kommentteja poistetaan ja silloin poistuu koko ketju.
Mä yritin linkata tänne kansalaisaloitteen polttoaineveron laskemiseksi. Ei menny läpi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan tietämättä mitä siellä tapahtuu että oikeisto on voittopuolella.
Hyvä aloitus ei takaa laadukasta jatkoa. Hyvä keskustelu poistuu kokonaan kun sinne hyökännyt rölli spämmää sen täyteen harhojaan eikä kellään ole aikaa nyppiä kymmeniä kakkakommentteja muun seasta.
Ja osa siirretään muiden otsikoiden alle. Ei AV ole ainut, noitahan on vaikka mitä muita.
Näin oletan, saatan olla väärässäkin. Se, että ottaa aloituksensa poiston henkilökohtaisesti, on tyhmää. Näe kokonaisuus.
Juoppo kirjoitti:
Mä yritin linkata tänne kansalaisaloitteen polttoaineveron laskemiseksi. Ei menny läpi.
Kysyin Sanomalta minkälaiset säännöt.Epäilen että moderointi tapahtuu Ruotsisa.Ei vastausta. Tästä 2 v aikaa.
Että ei auta kyseleminen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, voiko koronatesti aiheuttaa tai pahentaa poskiontelotulehdusta. Minuutin sisään poistui. Koitin uudetsaan ja taas sama. Tosi asiantonta joo. Ja samoin käynyt monien muiden ihan asiallisten aiheiden kanssa. Avaat keskutelun, ehkä pari kommenttia ehtinyt tulla. Kun painat päivitä, niin kappas, kun koko keskustelu on hävinnuyt. Alkaa tympiä toden teolla. Varmaan tämäkään keskustelu ole enää oelmassa, kun tämän julkaisen.
Osa sekoaa kaikkeen koronaan liittyvästä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan tietämättä mitä siellä tapahtuu että oikeisto on voittopuolella.
Ovensuukyselyn perusteella ei kuitenkaan se populistinassepuolue. Noudattaa eurooppalaista trendiä.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten poistettiin mun kaksi keskustelua maskijätteestä. Onko se sitten törkypuhetta?
Ei, vaan koronaan liittyvää.
Osa kirjoittajista ja lukijoista reagoi aiheeseen häkellyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten tein kaksi aloitusta koronan tartuntaketjuista ja mietin mm. sitä voiko virus tarttua lukkopesien välityksellä. Molemmat poistui alle tunnissa.
Törkypuhetta?
Kun niitä koronaketjuja on x-määrä,niin niitä sietääkin poistaa,ei tarvita sataa aloitusta samasta asiasta
Yritin myös varoitella koronan vakavuudesta heti alkuvaiheessa. Poistoon menivät.
Joo mun siivousvinkkien kyselykin oli varmaan törkypuhetta. :D Ja kommentitkin oli ihan tavallisia. En tosin ymmärrä miksi jotkut jaksaa ilmiantaa ihan tavallisia keskusteluja. Ja vielä useampi, kun ei varmaan se yksi ilmianto riitä.
Vierailija kirjoitti:
Samassa ketjussa poistuu kaikki kommentit toisest henkilöstä ja toista saa herjata. Tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Se on niin outoa. Ja en fanita kumpaakaan. On vaan tosi räikeetä.
Poistatan törkykirjoituksia, tee sinäkin niin.
Valittajat eivät tunnu ymmärtävän, että lukijat poistattavat asiattomia kirjoituksia.
Tämä on keskustelupalsta eikä forum puoluesekoiluille tai törkyjutuille.