Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde ja tunteet

Vierailija
18.03.2021 |

Olen ollut vuoden seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Ekaksi pidin vain miestä ystävänä kenen kanssa nyt on fantastista seksiä. Eli ei ollut mitään ihastumisen tunteita. Nyt sitten tuntuu, että olen jollain tavalla kiintynyt mieheen ja varmaan ihastunut. Kannattaako sanoa nämä tunteet ääneen vai vaan nauttia hyvästä seksistä ja olla vain hiljaa...? Onko muilla kokemuksia seksisuhteista ?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde on win win tilanne, mutta miehenä kun noita harrastin, kerroin heti aluksi, että minuun ei kannata ihastua. Suosiolla lopetin seksisuhteet aina kun huomasin selviä ihastumisen merkkejä. Ja noihin lopetuksiin ei liittynyt draamaa, juuri koska tunteet eivät vielä olleet syviä. Pari kuukautta oli maksimiaika.

Vierailija
82/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse varattu ja minulla oli 8kk ajan seksisuhde itseäni hieman nuorempaan mieheen. Jossain vaiheessa koko konsepti alkoi väsyttää ja päätin suhteen. Se mies meni siitä aivan sekaisin ja ei meinannut millään tajuta että minä oikeasti päätän tämän nyt.

Itse hän vielä nimenomaan oli sanonut, ettei halua mitään vakavaa suhdetta. Vähän sellainen ihminen, joka voi olla samasta asiasta kahta, keskenään päinvastaista mieltä samaan aikaan. Vaikea käsittää.

Niin haluaa seksiä ei vakavaa suhdetta.

Niinpä. Sitten hän kuitenkin halusi kontrolloida menemisiäni ja kyseli jatkuvasti, mitä minulla oli päällä esimerkiksi työpaikan iltatilaisuuksissa. Tuo oli rasittavaa. Ja tosiaan - olin samaan aikaan parisuhteessa toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on seksisuhde, se on Ok ja miehekästä.

Kun naisella on seksisuhde, se on hävettävää ja väärin.

Miksi?

Ilman naisosapuolta ei hetetomiehellä ole sitä seksisuhdetta, joka on Ok ja miehekästä.

Vierailija
84/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta kun ei ole tapana kehittää tunteita. Just ihmetteli kun en tee mitään extraa tai kosketa. Ne on semmosia vaimon hommia, niitä tehdään kumppanille. Ei ihmisen kanssa jota käytät itsetyydytykseen. Sanoin, että minua ei kiinnosta sinun saamiset vain omani, ok?

Sinulla ei edes ole mitään seksisuhdetta. Kukaan ei olisi missään suhteessa ihmisen kanssa joka sanoo että ei kiinnosta sinun saamiset. Kyllä seksisuhteessa kiinnostaa toisen nautinto. Oot varmaan aika hyväkin sängyssä...

Vierailija
85/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeita jakorasioita nämä tämän ajan naiset.

Eipä ihme, että on niin paljon sinkkumiehiä, kuka tuollaisen pelkän käyttötavaran, vakituiseksi naiskummpanikseen, tai vaimokseen huolisi?

Miehillähän niitä kumppaneita voi olla kymmeniä.

Kuka nainen sellaista likaista irstailijaa enää huolii puolisokseen? Ei kukaan. Ei synny eläkkeenmaksajia.

Vierailija
86/94 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta paneskelu ilman tunteita.

Vierailija
87/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se on tullut tunteet peliin täälläkin. On ollut vaikeuksia ottaa seksi seksinä

Vierailija
88/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuo kiintymystä naisille useammin kuin miehille (oksitosiini, tuo kiintymyshormoni, vaikuttaa niin), joten harvalta naiselta onnistuu pelkkä seksisuhde, vaan yleensä alkaa haluta muutakin. 

Vierailija
89/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen sattui niin että nainen kenen kans ollaan oltu seksisuhteessa suuttuikin minulle siitä etten halua kunnon suhdetta hänen kanssaan. Ollaan moneen otteeseen aiemmin puhuttu asiasta että ollaan vaan kavereita. Näin on käynyt aiemminkin muutaman naisen kanssa. Miksi naiset ei voi olla vain seksiä asenteella??

-mies33

Koska naisilla seksi vapauttaa oksitosiini-hormonia, joka luo kiintymyksen tunnetta.  

Vierailija
90/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä helppoja viemäreitä oikein sikiää :D

Vierailija
91/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt seksiä voi harrastaa ilman jonkinlaista tunnetta?

Kyllä voi

Vierailija
92/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä helposti käy, et ole ensimmäinen, etkä viimeinen. Tuo mutkistaa asioita ja pahimmillaan johtaa vain suruun, kun/jos mies ei sitten tunnekaan samoin. Mutta "when you pray for rain, you gotta deal with the mud too."

Vierailija
93/94 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
94/94 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi tuo kiintymystä naisille useammin kuin miehille (oksitosiini, tuo kiintymyshormoni, vaikuttaa niin), joten harvalta naiselta onnistuu pelkkä seksisuhde, vaan yleensä alkaa haluta muutakin. 

Siinä onkin se suuri ongelma kun haluaisi vaan seksiä ja homman pitäs pysyä siinä mutta biologiakin on sitä vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan