Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde ja tunteet

Vierailija
18.03.2021 |

Olen ollut vuoden seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Ekaksi pidin vain miestä ystävänä kenen kanssa nyt on fantastista seksiä. Eli ei ollut mitään ihastumisen tunteita. Nyt sitten tuntuu, että olen jollain tavalla kiintynyt mieheen ja varmaan ihastunut. Kannattaako sanoa nämä tunteet ääneen vai vaan nauttia hyvästä seksistä ja olla vain hiljaa...? Onko muilla kokemuksia seksisuhteista ?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin nuo seksisuhteet onnistuu. Aina jollakin herää tunteita ja sitten elättelee turhia toiveita. Tai on jo valmiiksi tunteita ja toivoo että se toinenkin innostuu kunhan vaan hengailee ja paneskelee. Usein se toinen tietää toisen tunteista ja käyttää tilannetta hyväksi.

Joskus eivät onnistu senkään vuoksi, että toinen olettaa ja välttelee toisen tunteita ja ODOTUKSIA, joita ei oikeasti ole. Ainakin mulla käy noin kaikkien miesten kanssa, myöskin mamma vaihtelevan avoimessa suhteessa. Onneksi omaan mieheen saa kohdistaa tunteita ja odotuksia ihan vapaasti ja niin hänkin. Mun näkökulmasta en kyllä lähtisi suhteestani kenenkään sinkkumiehen mukaan, mutta toki on myös huonoissa suhteissa olevia.

Vierailija
42/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies panee nuorta tyttöä ja yön jälkeen lähtee hyvin tyydytettynä omaan kotiin. Ei varmaan kauhean hyvä fiilis voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

slut

Mikä on loppu?

Suhde varatun kanssa kannattaa kyllä lopettaa.

Vierailija
44/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% ei ole asiasta kokemusta, vain mielipiteitä ja hei, ne kannattaa pitää lähes aina omana tietona.

Vierailija
45/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% ei ole asiasta kokemusta, vain mielipiteitä ja hei, ne kannattaa pitää lähes aina omana tietona.

Kannattaakohan sitten edes kysyä jos ei halua vastauksia, hei?

Vierailija
46/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella parisuhteessa olleella on tilastollisesti kokemusta ns. lievästä uskottomuudesta ja vähintään joka kolmannella kokemusta ns. nakuseksin harrastamisesta suhteen ulkopuolisen kanssa. Tuo 5% on pikkaisen alakanttiin...

Vierailija
47/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle tunteistasi! Kai seksisuhteessa pitää molemmilla olla hyvä fiilis?

Vierailija
48/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselläni nuo seksisuhteet eivät ole toimineet pidemmän päälle. Tulee tunteita ja odotuksia toista kohtaan. Toiselle se on pelkkää seksiä, ja sinä olet korvattavissa jollakulla toisellakin.

Ehkä välillä yritin ostaa seksillä läheisyyttä, yhdessäoloa ja keskustelua. Sellaisia hyvään parisuhteeseen liittyviä asioita. Mutta seksisuhde ei ole parisuhde. Mies tyhjentää lastinsa sinuun, ja that`s it.

Onpa sinulla omituinen kuva seksisuhteista. "Mies tyhjentää lastinsa ja that's it!". Minun seksisuhteeni ovat kyllä olleet vastavuoroisia, kumpikin on saanut hyvää seksiä. Eikai niitä muuten viitsisi paria kertaa pidemmälle jatkaakaan?

Vierailija
49/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä että naiset ei pysty seksisuhteisiin vaikka miehet pystyy.

Vierailija
50/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pysty pelkkiin seksisuhteisiin kenen tahansa naisen kanssa. Naisia taas harvemmin kiinnostaa seksi ihan kenen tahansa kanssa. Miehiä kiinnostaa seksi sellaistenkin kanssa, joita eivät ota ihmisinä tosissaan. Ja miehiä kiinnostaa myös naiset, joihin rakastuvat. Naisia ei kiinnosta seksi miehen kanssa, jota ei voi ottaa millään mittarilla tosissaan. Naisia kiinnostaa seksi miehen kanssa, johon voisi myös rakastua (parisuhde sitten sopii kuvaan/toimii tai ei). Näin vain kärjistäen. Tietysti on sitten reppanoita, joilla ei ole muuta tekemistä kuin tappaa aikaa kaikkia kuksien ja jopa yhdessä elellen kun parempaan ei ole mahdollisuutta. Mutta edelleen, yleistäen noin kuin yllä.

Vierailija
51/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seksisuhteessa ainakin pitää säännöt selvinä ja keskustella asioiden oikeilla nimillä

Vierailija
52/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tämänhetkinen vakiikumppanini alkaisi suurempia tunteita kehittämään niin haluaisin kyllä kuulla siitä jotta voisin viheltää pelin ajoissa poikki siltä varalta että hän ei tajuaisi tai pystyisi tekemään sitä itse. Ei seksi ole sen sotkun, surun ja vahingon arvoista mihin tuollainen toispuolinen suhde vääjäämättä johtaa, vaikka olisi kuinka hyvää.

Toki kannattaa niitä tunteita vähän tutkailla että mitä sieltä oikeastaan on kehittymässä. Minulla oli aiemmin aika pitkä, melkein 10v, seksisuhde johon kyllä vuosien varrella tuli tiettyjä tunteitakin mukaan, kiintymystä, ystävyyttä jne. Voisi sanoa että alun seksisuhteesta kehittyi ajan myötä ns. fwb-suhde josta sittemmin tuli puhdas ystävyyssuhde kun toinen löysi rinnalleen kumppanin jonka kanssa halusi elämänsä kokonaan jakaa.  

Vierailija
53/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pysty pelkkiin seksisuhteisiin kenen tahansa naisen kanssa. Naisia taas harvemmin kiinnostaa seksi ihan kenen tahansa kanssa. Miehiä kiinnostaa seksi sellaistenkin kanssa, joita eivät ota ihmisinä tosissaan. Ja miehiä kiinnostaa myös naiset, joihin rakastuvat. Naisia ei kiinnosta seksi miehen kanssa, jota ei voi ottaa millään mittarilla tosissaan. Naisia kiinnostaa seksi miehen kanssa, johon voisi myös rakastua (parisuhde sitten sopii kuvaan/toimii tai ei). Näin vain kärjistäen. Tietysti on sitten reppanoita, joilla ei ole muuta tekemistä kuin tappaa aikaa kaikkia kuksien ja jopa yhdessä elellen kun parempaan ei ole mahdollisuutta. Mutta edelleen, yleistäen noin kuin yllä.

Oli tosiaan sen verran yleistetty ja kärjistetty että jäikö tuohon sitten enää totta siteeksikään.

Mä olen kyllä pannut useampaa miestä joihin en todellakaan olisi voinut rakastua saati edes kuvitella parisuhdetta.  Ne miehet valikoituivat ihan sillä perusteella että miellyttivät silmää ja vaikuttivat potentiaalisesti hyviltä rakastajilta (ja osa olikin).  Hupia siis, ei mitään aviomiesmatskua. Kai minä sitten olen reppana :-)

Vierailija
54/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pitää myös sinusta, mutta ei uskalla sanoa sitä ääneen kun pelkää, että nuorikko ei anna enää seksiä.

Vierailija
55/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin yleensä on, että näistä suhteista hyötyy mies, ei nainen. Juuri siksi, että käy näin. Olet ilmeisen nuori ja mies on sinua paljon vanhempi ja varattu, kyllä tässä nyt vahva hyväksikäytön maku on. Mies tekee tässä väärin ja hänen pitäisi hävetä.

Suosittelen lopettamaan tuon suhteen, tulet vain haavoittumaan siinä lisää jos jatkat.

50-luku soitti juuri ja pyysi sua palauttamaan käsityksensä.

Vattu mitä jeesustelua! Vain mies hyötyy. Ikävä kuulla että sun seksielämäsi on niin homeista ettet saa siitä mitään irti

Vierailija
56/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies panee nuorta tyttöä ja yön jälkeen lähtee hyvin tyydytettynä omaan kotiin. Ei varmaan kauhean hyvä fiilis voi olla?

Ootas hetki niin mietitään oikein vaikka yhdessä.. meinaatko että nuori tyttö on vaan maannut jalat levällään vai voisiko olla edes pieni mahdollisuus että myös hän on erittäin tyydytetty?

Itse en ainakaan harrasta seksiä kenenkään kanssa vain hänen tyydytyksensä takia, kyllä siinä oma tyydytys on pääasia ja yleensä se toinen nauttii ihan yhtä lailla.

Vierailija
57/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosiaan sen verran yleistetty ja kärjistetty että jäikö tuohon sitten enää totta siteeksikään.

Mä olen kyllä pannut useampaa miestä joihin en todellakaan olisi voinut rakastua saati edes kuvitella parisuhdetta.  Ne miehet valikoituivat ihan sillä perusteella että miellyttivät silmää ja vaikuttivat potentiaalisesti hyviltä rakastajilta (ja osa olikin).  Hupia siis, ei mitään aviomiesmatskua. Kai minä sitten olen reppana :-)

Okei, käytetään lievempiä termejä reppanalle niin reppanakin ymmärtää. Miehet haluavat seksiä naisten kanssa, joita eivät ota tosissaan, edes ihaile, haluavat panna. Miehet haluavat seksiä myös naisten kanssa, joihin ihastuvat. Näissä suhteissa mies rakastuukin naista nopeammin koska biologia. Mies tosin tulkiysee naisen olevan itsestään kiinnostuneempi kuin nainen onkaan. Naiset eivät halua seksiä miehen kanssa, joita eivät edes pienessä määrin ihaile, eivät halua paneskella luusereita. Naiset haluavat seksiä miehen kanssa, joka ihastuttaa ja johon voi parhaillaan ihastua/rakastua. Sellaisesta seksistä molemmat sukupuolet pitävät eniten. Tunnevammaiset narsistit/psykot poislukien.

Vierailija
58/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, käytetään lievempiä termejä reppanalle niin reppanakin ymmärtää. Miehet haluavat seksiä naisten kanssa, joita eivät ota tosissaan, edes ihaile, haluavat panna. Miehet haluavat seksiä myös naisten kanssa, joihin ihastuvat. Näissä suhteissa mies rakastuukin naista nopeammin koska biologia. Mies tosin tulkiysee naisen olevan itsestään kiinnostuneempi kuin nainen onkaan. Naiset eivät halua seksiä miehen kanssa, joita eivät edes pienessä määrin ihaile, eivät halua paneskella luusereita. Naiset haluavat seksiä miehen kanssa, joka ihastuttaa ja johon voi parhaillaan ihastua/rakastua. Sellaisesta seksistä molemmat sukupuolet pitävät eniten. Tunnevammaiset narsistit/psykot poislukien.

Nyt oli kyllä melko paksu kasa paskaa yhdeltä istumalta suollettuna. Esität faktana oman näkemyksesi ja jos joku siitä poikkeaa, on tunnevammainen psyko ja narsisti

Vierailija
59/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä melko paksu kasa paskaa yhdeltä istumalta suollettuna. Esität faktana oman näkemyksesi ja jos joku siitä poikkeaa, on tunnevammainen psyko ja narsisti

Tutkimuksiin perustuvat yleistykset eivät ole kasa paskaa vaan tutkimuksiin perustuvia yleistyksiä. Ja tottakai joku siitä poikkeaa kun ovat yleistyksiä. Taidatkin olla reppana kun et ymmärrä mistä puhutaan. "Mutta kun minä olen erilainen!"

Vierailija
60/94 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että teillä on hyvää seksiä ja ehkä olet hieman ihastunut. Varmaan myös mies on ihastunut sinuun, nauttikaa toisistanne ja pitäkää suhteenne hyvällä pohjalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan