Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija: sinulla ei saa olla omia mielipiteitä!

Vierailija
18.03.2021 |

Säännöt sinulle:

1. Palvelen aina nöyrästi asiakasta.
2. Asiakas on oikeassa.
3. Minulla ei ole mielipiteitä vaan yhdyn asiakkaan mielipiteisiin.

Vasta vapaa-ajan koittaessa saat omata mielipiteitä.

MUISTA TÄMÄ! ASIAKAS ON KUNINGAS ja sinä olet alisteinen hänelle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö ..

Etkö saa lähipiirissäsi alistettua ketään, kun täytyy päästä ventovieraita ihmisiä kiusaamaan, jotka tekevät työtään, ja taatusti niin hyvin, kuin taitavat ???

Vierailija
2/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiakas ei kävele lainsäädännön yli. Esimerkiksi palautusoikeutta ei ole pakko tarjota. Meillä on vaan vaihto-oikeus eikä se muuksi muutu vaikka parkuisit lattialla. Sitten vaan pääset vartioiden mukaan. Ja ehkä ne soittaa jopa kytät, jos olit täysääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyttä 💩

Vierailija
4/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen trolli

Vierailija
5/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija, korostan sanaa palvelija ja niin se pitää ollakin.

Palvelet siis asiakkaita se on se pointti.

6/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteet töissä määrittää työmaa 😄 Ja rajoituksia on asiakkaiden noudatettava, ei voi mitn.

Vierailija
7/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kerran vuodessa päivä jolloin saa sanoa asiakkaalle vapaasti ilman sen enempää pohtimatta.

Nämä APn kaltaiset minäminä-ihmiset varmaan murtuisivat täysin.

Onneksi on Asiakaspalvelu Suomi-fbsivu.

Vierailija
8/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun asiakaspalvelijana kuin sinunkaan tarvitse sietää halpamaista käytöstä töissä keneltäkään , eräs vanhempi rouvashenkilö totesi haukuttuaan yrityksen että ehkä hänen pitäisi vaihtaa toimittajaa totesin hymyillen että sen hän kyllä voi tehdä jos näkee sen parhaaksi ei ole kenenkään etu että kyseiset asiakkaat jäävät varsinkin jos ovat tyytymättömiä joten itse olen kyllä rohkaissut kokeilemaan jotain toista yritystä siinä vaiheessa.

Vierailija
9/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun asiakaspalvelijana kuin sinunkaan tarvitse sietää halpamaista käytöstä töissä keneltäkään , eräs vanhempi rouvashenkilö totesi haukuttuaan yrityksen että ehkä hänen pitäisi vaihtaa toimittajaa totesin hymyillen että sen hän kyllä voi tehdä jos näkee sen parhaaksi ei ole kenenkään etu että kyseiset asiakkaat jäävät varsinkin jos ovat tyytymättömiä joten itse olen kyllä rohkaissut kokeilemaan jotain toista yritystä siinä vaiheessa.

Väärin teit. Oikea tapa olisi ollut myöntää virhe ja antaa alennusta pettyneelle asiakkaalle.

Vierailija
10/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Palvelen aina nöyrästi asiakasta.

"Nöyrä" palvelu ei ole parasta palvelua vaan asiantunteva ja ystävällinen.

2. Asiakas on oikeassa.

Asiakas ei aina ole oikeassa ja hyvä asiakaspalvelija tarjoaa asiakkaalle näissä tilanteissa asiantuntemustaan.

3. Minulla ei ole mielipiteitä vaan yhdyn asiakkaan mielipiteisiin.

Asiakaspalvelijan tehtäviin ei kuulu mielipiteiden kanssa pulaaminen paitsi jos ne liittyvät suoraan tarjottavaan palveluun. Asiakkaalla on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta asiakaspalvelijan tehtäviin ei kuulu niihin "yhtyminen".

Vierailija
11/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap: kanssa samaa mieltä, omia mielipiteitä ei tarvita, firman mielipide riittää. Kuuntelen, myöntelen ja totean, että voi voi. Kun asiakas haluaa alennusta tms., niin totean, että täyttäkää lomake X ja Y, laittakaa mukaan kuvaliite Z ja tosite R, toimittakaa se firmaan ja katsotaan tilanne sen jälkeen. Jos asiakas ryhtyy syyttelemään, toistan edellisen litanian kuin robotti, toki hymyillen ystävällisesti. Jos asiakas edelleen kiukkuaa ja peräti huutaa, niin toistan litanian vielä kerran kuin olettaen asiakkaan olevan heikkolahjainen ja siksi huutelevan.

Minulla ei ole mielipidettä, on vain firman mielipide.

Vierailija
12/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää alottajia on just sellainen joka tuntee ittensä ylemmällä tasolla.

Vierailija
13/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeat asiakkaat tuskin on kannattavia yritykselle joten, varmaan ei ole iso menetys yritykselle jos ne heitetään niska perse otteella pihalle.

Esim.

Asiakas joka jatkuvasti palauttelee käytettyjä tuotteita.

Asiakas joka juuttuu tiskille valittamaan tunniksi ja muut asiakkaat jotka olisivat halunneet ostaa jotain kävelevät ulos kun eivät saa myyjää.

Vierailija
14/14 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli ymmärrän ap:tä, että kerran ostin viisi tölkkiä mehua, koska alennuksen piti olla huomattava. Kassalla huomasin, että niistä otettiin täysi hinta. Infossa sitten yritin selvittää ystävällisesti kysyen miksen saanut alennusta. Valmiiksi vihainen aspa, hyvin pitkin hampain soitti jollekin ja selvitti, että yksi tölkki ei kuulunut tarjoustuotteisiin "ei ollut mehu, vaan mehujuoma." Tyydyin vastaukseen, mutta aspan asenne vähän jäi kaivelemaan, ja olen siitä saakka vältellyt ko. ihmistä jopa kassoilla.

Mutta, että asiakaspalvelijalla ei saisi olla omia mielipiteitä?

Tai, että asiakas olisi aina oikeassa. Omassa tapauksessanihan nimen omann olin väärässä, vaikka toki koin oloni erehdytetyksi.