Mies polttaa tupakkaa
En enää kestä. Ei mene edes terassille tai parvekkeelle polttamaan. Kaikki haisee röökille. Kissakin.
Vaatteet, huonekalut jopa seinät.
Posket lommolla vetää, vaikka muuten älykäs ja fiksu.
Kommentit (14)
Miten olet ajatellut parantaa tilannettasi, vääntämällä nettifoorumeille aloituksia?
Aj aj .Tuo on hankala tilanne, mutta pyytäisin kuitenkin ystävällisesti että menee parveekkeellle röökille.
Itse lopetin 3 kk sitten ( korona) enkä uskalla enään polttaa .Haluttaa mutta muistan kuin pahalta se maistui .
Ei ole fiksu jos ei ymmärrä että ei kukaan enään polta sisällä . Epämiellyttävä lemu.
Onhan tuo aika törkeää piittaamattomuutta sinunkin terveyttäsi kohtaan, ei ole iso vaiva siirtyä pihalle.
Tupakoin siis itsekin mutta en olisi noin töykeä tupakoimatonta kumppania kohtaan.
Ei lopeta ikinä vaikka lupaisi mitä.
Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa joko eroat tai sopeudut. Jos hommaatte lapsia niin hekin altistuvat tupakalle miehen takia. Vaikka tupakoisi ulkona niin vaatteiden ja käsien ym kautta. Saati sitten jos mies tupakoi sisällä.
Itse en koskaan suostunut edes aloittamaan seurustelua tupakoivan miehen kanssa. Inhoan niin paljon tupakan hajua ja kyseistä tapaa muutenkin.
Pakkaa laukkusi ja painu helvettiin.
Aivan mitä tahansa, mutta älä vingu täälllä miehistä.
Mitä v i t t u a sä luulet saavasi irti valittamalla tällä miesvihaa tihkuvalla paskapalstalla?
Ja ehi, aloittiko tuo mies polttamaan tavattuaan sinut? Kokeile vaikka nalkuttaa sille
Toi on sitä moninaisuutta; diversiteettiä. Ei kaikkien tarvitse olla tupakoimattomia. Älä ole rasisti ja tuomitse ihmistä ominaisuutensa perusteella. Meitä on vain erilaisia.
Eläinsuojeluilmoituksen paikka. Idiootti mies.
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojeluilmoituksen paikka. Idiootti mies.
mitä mieltä naisesta joka on ottanut tuollaisen miehen ja nyt valittaa siitä jollain miesvihapalstalla?
Mun muijalle elämässä tärkeintä on tupakka.
Kissasta on helppo hankkiutua eroon.