Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko hankkia leveät farkut täksi kesäksi?

Vierailija
17.03.2021 |

Ihmettelen vain noita valmiiksirevittyjä. Näyttävät aina niin karseilta. Ja jotkut kasarimallit ovat järkyttäviä.

Itse pidän noista BikBokeista.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/c930cc32-e010-41d7-ac7c-0f003e8f…

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en. Kun on keski-ikäinen, lyhyt ja vähän ylipainoinen, ei tuollaiset farkut vaan mitenkään päin imartele. Tästä saatiin hyvä kinastelu teinitytön kanssa aikaan viimeksi vaateostoksilla, hänen silmään nuo näyttävät hyviltä, haluaisi itselleen leveät vaaleat farkut. Mulle taas tulee niin pahat takaumat jostain 80-90 -luvulta, että ei todellakaan tämä nykymuoti kiehdo :-D Ja tässä on vielä sekin ero, että tyttärellä tuollaiset leveät farkut saattaisivatkin näyttää hyvältä, tyttö kun on urheilullisen hoikka ja pituutta 179. Jos vaan löytyisi riittävän pitkät farkut, tietysti (onneksi nykymuodissa niitäkin jonkin verran löytyy).

Vierailija
42/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en. Kun on keski-ikäinen, lyhyt ja vähän ylipainoinen, ei tuollaiset farkut vaan mitenkään päin imartele. Tästä saatiin hyvä kinastelu teinitytön kanssa aikaan viimeksi vaateostoksilla, hänen silmään nuo näyttävät hyviltä, haluaisi itselleen leveät vaaleat farkut. Mulle taas tulee niin pahat takaumat jostain 80-90 -luvulta, että ei todellakaan tämä nykymuoti kiehdo :-D Ja tässä on vielä sekin ero, että tyttärellä tuollaiset leveät farkut saattaisivatkin näyttää hyvältä, tyttö kun on urheilullisen hoikka ja pituutta 179. Jos vaan löytyisi riittävän pitkät farkut, tietysti (onneksi nykymuodissa niitäkin jonkin verran löytyy).

jatkan... kinasteltiin siis siitä, kannattaako minun sovittaa tuollaisia farkkuja vai ei. Tytär ostakoon leveät farkut itselleen, jos löytää hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä yökötellään? Nämä nykyiset mahafarkut olivat yökötyksiä ysärillä, 2000-luvun alussa ja nyt on muka hienoja vaikka ovat kyllä edelleen ihan karseet, mutta koska muotia, niin näin ei saa sanoa.

Vierailija
44/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeiset ei hivele silmää, mitään säkkimalleja en muutenkaan käytä.

Vierailija
45/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ysäriä. Tulee muistoja mieleen.

Vierailija
46/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on entiset kaikenmalliset farkut säästössä ja käytössä, että uusia en tarvitse.

Vierailija
47/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin jo vuonna 2017. 

Vierailija
48/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on ihan haalarihousuja.

Vierailija
49/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy jo kaapista :)

Sekä boyfriend-malliset, eli löysät ja suorapunttiset, että mom jeansit, eli kasarifarkut korkealla vyötäröllä.

Vierailija
50/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on! Ne on ihanat.

Vierailija
51/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen pienikokoinen nainen ja leveät farkut eivät ole eduksi kropanmallille. Lisäksi kroppa on timmissä kunnossa, niin ei ole tarve kätkeä sitä säkitykseen. Verkkareista tykkään joten minulla on jo lökempää housuja. En toisaalta myöskään pidä kireistä farkuista tai oikeastaan kauheesti ollenkaan farkuista. Legginsit ovat mieleen, niitä voisi löytää laadukkaina mutta ei vyötäröltä sellaista paksua kiristystä niihinkään. 

Mäkin olen pienikokoinen timmi nainen, ja siksi haaveilenkin korkeavyötäröisistä, leveälahkeisista farkuista. Nehän just korostaa kapeaa vyötäröä ja pidentää jalkoja.

Sen sijaan matalalanteisia bootcut-farkkuja mäkään en voisi käyttää. Sopii mielestäni vain mallivartaloisille gasellisäärille, jos niillekään...

Vierailija
52/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen pienikokoinen nainen ja leveät farkut eivät ole eduksi kropanmallille. Lisäksi kroppa on timmissä kunnossa, niin ei ole tarve kätkeä sitä säkitykseen. Verkkareista tykkään joten minulla on jo lökempää housuja. En toisaalta myöskään pidä kireistä farkuista tai oikeastaan kauheesti ollenkaan farkuista. Legginsit ovat mieleen, niitä voisi löytää laadukkaina mutta ei vyötäröltä sellaista paksua kiristystä niihinkään. 

Mäkin olen pienikokoinen timmi nainen, ja siksi haaveilenkin korkeavyötäröisistä, leveälahkeisista farkuista. Nehän just korostaa kapeaa vyötäröä ja pidentää jalkoja.

Sen sijaan matalalanteisia bootcut-farkkuja mäkään en voisi käyttää. Sopii mielestäni vain mallivartaloisille gasellisäärille, jos niillekään...

No aikamoisia platformeja joudut kyllä käyttämään jos meinaat jotenkin kompensoida leveät lahkeet pientä kokoasi vasten ja haluat jalkojen näyttävän pitkiltä. Siis leveät lahkeethan nimenomaan lyhentävät lyhyttä entisestään ja siro ihminen näyttää pikkulapselta liian leveästi leikatussa vaatekappaleessa.

Vierailija
53/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo pitkään etsinyt löysempiä frakkuja kaikkien puristavien stretch-kammotusten joukosta, ihanaa kun tuli vihdoin leveemmät ja rennommat farkut muotiin! Nyt niitä löytyy! Ostin siis jo melkein vuosi sitten. On kunnon  paksua ja kestävää farkkukangasta, väljät ja supermukavat, ja tällaselle pitkälle oli ihanaa saada lahkeet jotka ei lopu puolisääreen, vaan niitä lahkeita on varaa jopa kääntää.

Vierailija
54/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on aina ns. muotia ja käytännölliset. Mistään muovisista ja eläinperäisistä en tykkää.

Vierailija
55/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bootcut on juurikin kaikille vartalomalleille imarteleva farkkumalli. Tosin normaalilla vyötäröllä eikä matalalla. Sen sijaan nuo leveät farkut sopivat vain pitkille hoikille naisille, joilla on myös pitkät sääret.

Lyhyille ne eivät sovi lainkaan.

Vierailija
56/60 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bootcut on juurikin kaikille vartalomalleille imarteleva farkkumalli. Tosin normaalilla vyötäröllä eikä matalalla. Sen sijaan nuo leveät farkut sopivat vain pitkille hoikille naisille, joilla on myös pitkät sääret.

Bootcut näyttää kamalalle, mutta ei niin kamalalle kuin nuo leveät farkut.

Vierailija
57/60 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan käyttämään enää mitään muuta kuin collegeja.

#uusinormaali

Vierailija
58/60 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ostan joka viikko uudet farkut ja muutkin vaatteet iltapäivälehtien muotiartikkelien perusteella. Tietenkin.

Ja sitten tulen tälle palstalle valittamaan rahapulasta ja niistä yllätyslaskuista. Tietenkin.

Vierailija
59/60 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Ostin itse keväällä tuollaiset leveät farkut, mutta en ole vielä käyttänyt.

Vierailija
60/60 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo. Suoralahkeiset. Tykkään valtavasti kun housut saa taas normaalisti jalkaan ja pois.