Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko hankkia leveät farkut täksi kesäksi?

Vierailija
17.03.2021 |

Ihmettelen vain noita valmiiksirevittyjä. Näyttävät aina niin karseilta. Ja jotkut kasarimallit ovat järkyttäviä.

Itse pidän noista BikBokeista.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/c930cc32-e010-41d7-ac7c-0f003e8f…

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorellat jalkaan kesäksi.

Vierailija
22/60 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä jos on hoikka ha pituutta 168-172 cm

.

Pidemmällä ihmisellä näyttää pellen housuilta. Lihavan tekee lihavammaksi. Lyhyen saa näyttämään lyhyemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muotia yleensä, pidän kuitenkin leveälahkeisista housuista ja jossain vaiheessa semmoiset varmasti hankin.

Muodissa iso ongelma on mielestäni juuri tuo, että ostetaan vaatteita "ensi kesäksi", kun pitäisi ostaa omaa silmää miellyttävät, eettisesti tuotettu laadukas tuote, jota sitten pidetään kunnes se hajoaa.

Vierailija
24/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan käytä farkkuja kesähelteillä?

Vierailija
25/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suorat, mutta löysät voisin ostaa, jos löytyisi hyvänmalliset. En vain jaksa etsiä. Pillifarkuilla siis mennään, vaikka olisikin ihan "out".

Vierailija
26/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi karaten malliset on hyvät.

Aika pitkään sai kitua näillä pillifarkuilla. Vähän liian pitkään kesti tää pillimuoti.

Vielä kun nuo ananaskampaukset vähenee katukuvassa niin bueno.

Vierailija
27/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen kultaisella keskitiellä. Pillit olen jo hylännyt viime kesänä. Suosin suoria lahkeita ja korkeaa vyötäröä. Näyttää parhaalta omalla vartalotyypilläni ja itseasiassa suurimmalla osalla vartalotyypeistä.

Vierailija
28/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenako päivänä Suomessa on kesällä helle? Viitenä?

Vierailija
29/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista farkkuja muutenkaan joten en osta. Aina hame tai mekko, lenkillä trikoot. 

Alapeukutus alkakoon!

Vierailija
30/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenako päivänä Suomessa on kesällä helle? Viitenä?

Ihan on ollut monta viikkoa putkeen.

Vierailija
31/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeet, oikeat farkut on kapeat vyötäröltä ja leveät vain loppulahkeesta, kuten oikeilla hipeillä

Vierailija
32/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa jos peppu näyttää littanalta? Miksi sen pitäisi näyttää joltain muulta?

Vierailija
33/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Muistan nämä lapsuudestani 70-luvulla. Lahkeet ei mahtuneet kumisaappaan sisään ja jäivät polkupyörän ketjun väliin, ihan karseet sekä ulkonäöllisesti että käytössä

34/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä malli. 

Vierailija
35/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pienikokoinen nainen ja leveät farkut eivät ole eduksi kropanmallille. Lisäksi kroppa on timmissä kunnossa, niin ei ole tarve kätkeä sitä säkitykseen. Verkkareista tykkään joten minulla on jo lökempää housuja. En toisaalta myöskään pidä kireistä farkuista tai oikeastaan kauheesti ollenkaan farkuista. Legginsit ovat mieleen, niitä voisi löytää laadukkaina mutta ei vyötäröltä sellaista paksua kiristystä niihinkään. 

Vierailija
36/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihan noin leveistä malleista, mutta pidän kyllä niistä ns. momjeans-tyyppisistä, joissa siis korkea vyötärö ja mukavasti väljyyttä. Ja kyllä olen tyytyväinen siitä miten se malli istuu päälleni.

Vierailija
37/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä! Ei mitään muotoilua ja luonnollisia kurveja. Tätäkö varten sitä peppua on nyt treenattu? Nuo olivat hirveitä jo 80-luvulla, saati 2021!

Vierailija
38/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä oikein leveälahkeisia saa? Mulla oli joskus parit Timberlandin worker -farkut, todella leveälahkeiset. Ostin ne New Yorkista. Ovat siellä räppäreiden suosiossa. En ole löytänyt Suomesta.

Vierailija
39/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa. Omaan silmään leveä littana peppu näyttää rumalta. En muutenkaan halua korostaa vartaloni rumia kohtia. 

Vierailija
40/60 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen jo jonkin aikaa haaveillut bootcuteista. Sellaiset varmasti ostan kun sopivat löytyy. En välitä muodista, pukeudun niihin vaatteisiin mistä tykkään.