Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli viiskymppiset sinkut, miten ehkäisette?

Vierailija
17.03.2021 |

Itsellä nyt käynyt niin, että ole pari kertaa ollut ilman ehkäisyä 😳 Menkat on vielä, mutta erilaiset kuin hedelmällisessä iässä.
Nuorena olin tosi tarkka, eikä tällaista olisi IKINÄ tapahtunut, nyt jotenkin hällä väliä meininki 😳

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio tehty viimeisen lapsen syntyessä joten ehkäisystä ei huolta. Uuden kumppanin kanssa toki kondomi käytössä ettei tule tauteja.

N47

Vierailija
42/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.

Ahaahaaahaa! Odotas kun olet itse viisikymppinen, voit yllättyä, seksi on edelleen kivaa ja halut tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.

Kierukka sinkulla?

Esim. runsaiden kuukautisten hoitoon.

Vierailija
44/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään vaan kaikki. On jännitystä. Ja ihanaa.

Vierailija
45/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys lienee se, miksi ihmeessä joku 50v. enää harrastaa seksiä.

Minkä ikäinen sä olet nyt ja minkä ikäisenä aiot lopettaa seksin harrastamisen? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että seksi on monelle parasta juuri silloin? Tosin seksikumppanini ovat 10-20 vuotta nuorempia.

N49

Vierailija
46/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistapa tämä kommenttisi kun olet yli 50. Voipi naurattaa siinä kohtaa.

Olen 54-vuotias nainen.

Vierailija
47/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä olet nyt ja minkä ikäisenä aiot lopettaa seksin harrastamisen? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että seksi on monelle parasta juuri silloin? Tosin seksikumppanini ovat 10-20 vuotta nuorempia.

N49

Ei se seksi vaan suju vaihdevuosien aiheuttaman kuivuuden vuoksi.

Vierailija
48/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Ei kaikille tule samanlaisia vaihdevuosioireita ja siihenkin on apuja apteekissa. Kaikki naiset eivät kuivu eikä kaikkien miesten erektio heikkene.

Vierailija
49/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaahaaahaa! Odotas kun olet itse viisikymppinen, voit yllättyä, seksi on edelleen kivaa ja halut tallella.

Mikäs siinä jos haluaa vedellä kuivaan ja kurttuiseen. Olette te ämmät hauskoja.

Vierailija
50/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Ei kaikille tule samanlaisia vaihdevuosioireita ja siihenkin on apuja apteekissa. Kaikki naiset eivät kuivu eikä kaikkien miesten erektio heikkene.

Kaikki naiset kuivuvat kun estrogeenituotanto lakkaa. Estrogeenivoiteiden käyttö taas on huijausta. Kuin yrittäisi taistella aikaa vastaan.

Vierailija
51/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos haluaa vedellä kuivaan ja kurttuiseen. Olette te ämmät hauskoja.

Ok, no sullakin sitten saanti loppuu. Vai onko alkanutkaan.

Vierailija
52/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain âhtéríiŋ.

Vierailija
53/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeiseen reiluun 20 vuoteen ei ollut mitä ehkäistäkään. Olen ikisinkku ja irtoseksi ei ole mun juttu.

N51

Haaveiletko seksistä kuitenkin?

Olisko kauheeta, jos seksi ei olisikaan jollekulle suurin haave ja unelma? Näinkin saattaa olla.

Vierailija
54/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lopettanut ehkäisyn käytön 42-vuotiaana enkä ole raskaaksi tullut. Kaksi aikuista lasta mulla on, joten keho on ainakin joskus toiminut ihan kivuttomasti.

Mun gynekologiystävätär sanoi silloin kun ehkäisyn lopetin, että keskimäärin hedelmällinen ikä päättyy n. 10 vuotta ennen vaihdevuosia. On tainnut kohdallani olla myös oikeassa. Raskaus ei olisi ollut katastrofi, vaikken sitä aktiivisesti toivonut.

55/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Eihän se sujukaan, jos asiaa ei korjaa mitenkään. Mulla ei paikallisvalmisteet auttaneet, mutta estrogeenikorvaus (pillereinä) riitävän suurella annoksella on auttanut täydellisesti. 

N-43

Vierailija
56/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla virhe "sinkut"? Kai nyt järkikin sanoo että satunnaisten kanssa käytetään kumia oli ikä mikä tahansa? Vaikka ei sekään enää nykyään hirveästi auta kun iho tartunnat. 

57/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Eihän se sujukaan, jos asiaa ei korjaa mitenkään. Mulla ei paikallisvalmisteet auttaneet, mutta estrogeenikorvaus (pillereinä) riitävän suurella annoksella on auttanut täydellisesti. 

N-43

Olen siis iältäni 40+ kuten nimimerkkini kertoo.

N-43

Vierailija
58/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kondomia. Ei sinkkunaisen kannata alistua seksiin ilman kortsua. Ties mitä tauteja se kiimainen mies yrittää levittää. 

Vierailija
59/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallatte ottaa kierukan, eikö se laitto satu?

Vierailija
60/164 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kierukka. Kuukautiset tulee yhä.

Kierukka sinkulla?

Esim. runsaiden kuukautisten hoitoon.

Minulle tuli toistuvia pahoja silmätulehduksia kierukasta. Muutaman kerran iriitti. Tämä on harvinaista, mutta silmälääkäri sanoi, että näin voi olla. Keltahormonin takia. Nyt en halua mitään muuta ehkäisyä paitsi kondomin tai sterilisoimisen. En ole ihan vakuuttunut, ettenkö haluaisi lisää lapsia vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan