Jos vaimolla ei riitä kolmen litran viinibägi viikoksi?
Kommentit (68)
Juodaan molemmat viiniä miehen kanssa. Jasitä menee nykyään hyvinkin, ihan arkenakin. Viikonloppuun varaudutaan parilla 3 l pönkällä jos ei vieraita. Jos vieraita niin olutta 24pack ja 6l viiniä. Siis kaveripariskunnan kanssa. Arkipäivät pärjää 5l tonkalla. Ikinä ei ole krapulaa eikä vaikuta töihin tai mihinkään. Onhan tää virallisten lukujen perusteella alkoholismia mut oikeesti olen koko ajan ajokunnossa. Alkometri käytössä kyllä jos tarve autolla ajaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt vielä alkoholistiksi sanoisi. Tuo on 4 pulloa viiniä, ruoan kanssa kun ottaa 2 lasia niin siinä on jo puoli pulloa mennyt.
Ei tuo nyt kovin pahalta kuulosta.
Kova rasitus maksalle olisi tuokin, kyllä. Aloittaja ei kyllä sanonut, että ruuan kanssa menisi vain se pari lasillista. Mutta voihan olla, että näin se kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Juodaan molemmat viiniä miehen kanssa. Jasitä menee nykyään hyvinkin, ihan arkenakin. Viikonloppuun varaudutaan parilla 3 l pönkällä jos ei vieraita. Jos vieraita niin olutta 24pack ja 6l viiniä. Siis kaveripariskunnan kanssa. Arkipäivät pärjää 5l tonkalla. Ikinä ei ole krapulaa eikä vaikuta töihin tai mihinkään. Onhan tää virallisten lukujen perusteella alkoholismia mut oikeesti olen koko ajan ajokunnossa. Alkometri käytössä kyllä jos tarve autolla ajaa.
Täällä sama. Etätyö ja oma lomautus lisännyt kulutusta. Kompensaatiota sille, että elämä on aika tylsää nykyisin.
Kyllä se valitettavasti menee siinä illalla töiden jälkeen tissutellessa. t Ap
Järkyttävää luettavaa kuinka moni juo arkipäivinä. Kyllä juominen pitäisi rajata viikonloppuun.
Itse en ikinä juo arkipäivinä, yhtäkään. Muutenkin ehjä kerran kuukaudessa ostan yhden viinipullon perjantaille tai lauantaille.
Jos on pakko juoda, niin juokaa alkoholitonta viiniä, olutta tai lonkeroa.
Itse olen muutaman kerran ostanut alkoholittoman lonkeroa, kun teki lonkeroa mieli maun takia, mutta en kaipaa sitä alkoholia sotkemaan elimistöä.
Mistä saa alkoholitonta lonkeroa? En kyllä maun vuoksi joisi. Alkoholitonta siideriäkin saa hakemalla hakea.
Vanhempani imivät viinaa kuin sienet keski-ikäisinä ja nyt eläkkeellä hyvä jos juhlissa lasin kuohuvaa juovat. Työstressi loppui ja elämä on jälleen elämää.