Olen aina ollut todella vähän kipeänä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hoida itseäsi terveeksi, jos koko ajan olet vähän kipeä?
En ole "vähän kipeä" vaan "todella vähän". Ei ole tarvetta hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko usein stressaantunut, vaiko harvoin?
Harvoin, en juuri koskaan. Itse asiassa en oikein tiedä, miltä stressaantuneena oleminen tuntuu. En tosin tiedä sitäkään, miltä tuntuu maata sängyssä korkeassa kuumeessa.
Ok. Stressittömyys on näkemykseni mukaan yksi selkeä osatekijä terveenä pysymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielen (suomen) kurssille, hus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole "vähän kipeä" vaan "todella vähän". Ei ole tarvetta hoitaa.
Kyllä mä ainakin olen mieluummin terve kuin koko ajan todella vähän kipeä. Miten määrittelet "todella vähän kipeän"? Joku krooninen tulehdus, joka ei sen kummemmin vaikuta elämään?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siis joku krooninen tulehdustila, vai millä tapaa olet aina vähän kipeänä?
Ja sinäkin äidinkielen oppitunnille, jotta sinun ei tarvitse tulla muka viisastelemaan ja samalla nolaamaan itsesi.
Tarkoitatko että olet todella harvoin kipeänä vai että olet olet vain lievästi kipeä kun sairastut?
Onko kynsivallin tulehdusta tai suussa hiivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että olet todella harvoin kipeänä vai että olet olet vain lievästi kipeä kun sairastut?
Otsikosta päätellen "vain lievästi kipeä kun sairastut", tai sairastuu todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Molempia tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kynsivallin tulehdusta tai suussa hiivaa?
Ei tietääkseni. Voisin tosin googlettaa, mitä oireita nuo pitävät sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Äikän ope erehty tuplana. HUS kirjoitetaan isolla ja HUS nyt ei tiettävästi järjestä korona aikaan mitään äikän kursseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Äikän ope erehty tuplana. HUS kirjoitetaan isolla ja HUS nyt ei tiettävästi järjestä korona aikaan mitään äikän kursseja
Itse voisit opetella kirjoittamaan oikein sanan "korona-aika".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äikän ope. Siirrytkö uuteen aika vai uuteen aikaan. Oletko siirtynyt nyky aika, vai nykyaikaan ????
Hyvä terveys on myös lahja. Ei aina pelkästään omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äikän ope. Siirrytkö uuteen aika vai uuteen aikaan. Oletko siirtynyt nyky aika, vai nykyaikaan ????
En ole se Äikän ope, jolle kerroit HUS-lyhenteen kirjoittamisesta.
Oleta
Oletin, että jos et osaa kirjoittaa sanan "korona-aikaan" illatiivia oikein, et osaa nominatiiviakaan. Siksi kerroin kyseisen sanan perusmuodon. Muuten, jos esität kysymyksen, laita vain yksi kysymysmerkkiä äläkä yhtään välilyöntiä sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempivärisi?
Ei ole. Sen sijaan voisi kysyä, mikä on tietyn värin paras lempisävy.
Minä en sairastanut ennen lapsia koskaan. Oli vuosia ettei yhtään flunssaa, piti oikein muistella että milloin viimeksi. Sitten kun ensimmäinen meni päiväkotiin alkoi jatkuva sairastelu. Nyt nuorinkin koulussa niin vähän tuntuisi taas hellittävän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sairastanut ennen lapsia koskaan. Oli vuosia ettei yhtään flunssaa, piti oikein muistella että milloin viimeksi. Sitten kun ensimmäinen meni päiväkotiin alkoi jatkuva sairastelu. Nyt nuorinkin koulussa niin vähän tuntuisi taas hellittävän.
Mun lapsuudenkaverit, joiden kanssa olen vieläkin yhteyksissä, olivat lapsena kipeitä monta kertaa vuodessa. Jatkuvasti sain viedä tai kertoa jollekin heistä läksyjä tai muuta vastaavaa. Nyt he ovat perheellisiä ja minä en. Edelleen he saikuttavat säännöllisesti, minä en koskaan. Myös heidän lapsensa sairastavat, minun sisarteni lapset eivät juurikaan. Geeneistä tuo kai johtuu.
En halveksu enkä paheksu enkä pidä heitä huonompina. Ihmettelen vain, miksei tuollaista käy muille, mutta kohdalleni ei satu. Jos joku joutuu käymään kokeissa tai muissa, en osaa suhtautua tuohon oikein mitenkään. Ei se minulta ole pois. Harvoin joudun heidän töitään paikkaamaan, ainakaan palkatta.