Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin asunnossa haisee kauhealle, pitäisikö ilmoittaa isännöitsijälle?

Vierailija
17.03.2021 |

Haisee ihan jollekin kuolleelle eläimelle ja ulosteelle. Vanha eläkeläinen asuu siellä. Voiko pelkän hajun perusteella ilmoittaa jonnekin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinun stalkkaamisesi pään aukomisineen haisee omassa kolossasi? muistitko vetää wc n?

Vierailija
2/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ja kannattaakin. Saattaa tarvita apua, halusi sitä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on epäilys että naapurini ei vedä ollenkaan vessaa koska en ikinä kuule wc veto ääntä. Säästää vettä ja yrittää saada muitakin asukkaita säästämään vettä yrittäen kieltää wc vedon ja veden käytön

Vierailija
4/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kauhealle? Haiseeko roskat, ruumiin tms haju vai mikä?

Vierailija
5/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmoittaa. Myös kuolemantapauksia löydetään juuri naapureiden ilmoituksesta.

Vierailija
6/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti huoltomies tarkastamaan mistä haju tulee.

Vierailija
7/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla vaikka viemäri tukossa. Soita isännöitsijälle ja jätä sen selvitettäväksi.

Vierailija
8/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin kauhealle? Haiseeko roskat, ruumiin tms haju vai mikä?

Ei ole mitään väliä hajun lähteellä, jos se kuitenkin on jo selkeä hajuhaitta naapureille.

sivusta

Vierailija
9/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti huoltomiehelle! Ei se mitään stalkkausta oo, jos huolehtii naapureista. Kuka näistä yksinäisistä vanhuksista huolehtii, jos naapurit ei ilmoita hajuista yms.

Vierailija
10/24 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran valitin hajusta.. Kävivät tsekkaamassa ja oli kuulemma jotain jätteitä tms. Naapurin kämpässä. En sen tarkemmin kysellyt.

Meille kerran paukkas eri talossa (aikoja sitten kun olin teini) kämppään sisälle naapuri ja isännöitsijä (oli kuulemma valittanut kissanpissan hajusta). Olivat vähän nolona (ja minä raivona) kun tajusivat ettei haju todellakaan tullut meiltä. Eivät edes soittaneet ovikelloa ja olin yksin kotona vaihtamassa vaatteita, eli puolialaston. Olis varmaan pitänyt tehdä joku valitus.

Vierailija
11/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ilmoittaa enää minnekään, ketjun aloittaminen Vauva-palstalla riittää.

Vierailija
12/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ilmoitus huoltomiehelle ja vanhuksista voi nykyään tehdä sosiaalitoimeen huoli-ilmoituksen ja ymmärtääkseni sen voi tehdä nimettömänäkin. Sosiaalipuolelta käyvät sitten tsekkaamassa onko avuntarvetta.

Vierailija
13/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa haisee yhden kämpän edessä rappukäytävässä aina sellainen koiran ulo. Jos ovat vasta vieneet koiran ulos tai tuoneet sisään, niin koko rappukäytävä ja hissi haisee sille ulolle.  Ilmeisesti eivät pese koiraansa tarpeeksi usein tai sillä on joku sairaus. 

Vierailija
14/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmaus sos.toimeen. Voi tehdä netissä nimettömänä. Perustelut mukaan, niin ehkä toimivat nopeasti.

Vierailija
15/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä paljastui kovan hajun takaa valtava jätevuori.  Porrassiivooja oli ihmetelly hajua jo monta kuukautta aikasemmin, mutta ei toiminut asiassa. Lopulta mielenterveysongelmista kärsineen pienen lapsen äidin asunnosta tyhjennettiin valtava määrä jätettä, mm. vaipat oli jätetty lattioille, jääkaappi meni uusiksi mädäntyneen ruuan takia, joka syövytti pintoja. Kallis remontti varmasti tuli. Ei kannata ihmetellä hajuja liian kauaa, vaan ottaa johonkin yhteyttä. Itse ei kannata ehkä ovelle mennä. Tämäkin ihminen olisi varmasti ollut jonkinlaisen avun tarpeessa ja ei niin suurta vahinkoa olisi kerinnyt tapahtumaan.

Vierailija
16/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita heti huoltomiehelle! Ei se mitään stalkkausta oo, jos huolehtii naapureista. Kuka näistä yksinäisistä vanhuksista huolehtii, jos naapurit ei ilmoita hajuista yms.

Ei kai tuossa enää ole kiire.

Vierailija
17/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ja kannattaakin. Saattaa tarvita apua, halusi sitä tai ei.

Kerronpa tositarinan omasta kerrostalostani. Entinen seinänaapurini ei käyttänyt dobermanniaan ulkona, koira ulosti koko kämpän täyteen. Voitte kuvitella millainen katku omassa asunnossa sekä rappukäytävässä leijui. Otin isännöitsijään asiasta yhteyttä. Ei kommentoinut muuta kuin että tuuleta omaa asuntoasi vain, kyllä se siitä helpottaa. Että näin suomenmaassa vuonna 2020 :D

Eikä ollut ensimmäinen kerta asian tiimoilta, kun siitä ilmoitin. Myös heippalappujakin löytyi ilmoitustaululta kyseiselle herralle

Vierailija
18/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se järkikin sanoo että pitää ilmoittaa jos pahaa hajua tulee. Ei voi noin uusavuttomia olla että täällä pitää kysellä. 

Välittömästi pitää paskan hajuihin puuttua. Ei se ole normaalia että kerrostalossa pitää omassa asunnossaan kärsiä naapurin paskan hajusta. 

Vierailija
19/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitää!et kertonnu onkd häntä näkynyt?kuollut vielä asuntoon.Mun täti oli kuolleena kuukauden itiksen vieressä kerrostalot. On jo aikaa..No mädäntyneenä löydetty,olin itse kaukana just sillo soiteltiin joskus..Myös kax muuta tuttua löyty kuolleen talostaan ,toukkii jo täynnä..Ilmotus kynnys pitää olla korkee hajuista..

Vierailija
20/24 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on epäilys että naapurini ei vedä ollenkaan vessaa koska en ikinä kuule wc veto ääntä. Säästää vettä ja yrittää saada muitakin asukkaita säästämään vettä yrittäen kieltää wc vedon ja veden käytön

Minulla on kanssa naapuri, joka vetää harvakseltaan vessaa. Ihmetyttää kyllä. Itse juon 2 litraa vettä päivässä+kahvit aamulla ja päivällä, lisäksi illalla tee. Mielestäni käyn ihan normaalisti vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi