Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko tilata tästä nettikaupasta? En ole ennen tilannut ulkomailta.

Vierailija
17.03.2021 |

https://www.macabiskirt.com/

Minun pitäisi maksaa luottokortilla, kun ei ole mitään paypal-tiliä. Tiedän, että joudun maksamaan tuosta tullit ja alvit, joten hintaa tulee. Mutta jos tuo hame on edes puoliksi niin kätevä kuin miltä vaikuttaa, se on sen väärttiä.

Mutta mistä tiedän, että kauppa on luotettava? Kulkeeko posti luotettavasti näin korona-aikaan?

Joo, olen kalkkis ja muumio.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut tuollaisen, mutta joskus 2015. En siis tiedä, miten nykyään menee. Mutta firma on siis oikeasti olemassa ja tuote on täsmälleen kuvauksen kaltainen. Eikä muuten mene rikki millään tai osoita mitään kulumisen merkkejä.

Mulle tuo hame muuten tuli ihan kirjekuoressa, eikä jäänyt tulliin.

Vierailija
2/4 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun silmään vaikuttaa luotettavalta, mutta enhän minä siitä voi takuita antaa. Ei tuo kuitenkaan mikään tyypillinen kiinahuijauskauppa vaikuttaisi olevan.

Mulle tuli USAn Ebaysta ostettu tavara parissa viikossa helmi-maaliskuun vaihteessa, että silloin ainakin posti kulki ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ihmeen fundamentalistikaapu tuo oikein on?

Pelkästään sen perusteella luotettava kauppa, että tuollaisella ei kyllä kannata yrittää massoja huijata.

Vierailija
4/4 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet Paypal-tilin johon yhdistät luottokortin. Maksat luottokortilla, mutta Paypalin kautta, jolloin korttitietosi eivät mene yritykseen eikä ole mitään riskiä. Itse en tuollaiseen firmaan uskaltaisi korttitietojani antaa. Se Paypalin luominen on tosi helppoa ja nopeaa.