Ollaan ylikorostuneen kohteliaita tässä ketjussa
Kommentit (37)
Aistin että AP:n ongelma on oikeasti siinä, että hän kokee ettei osaa olla kivasti silleen aidosti, koska hän on niin tottunut veetuilutyyliin. Toisaalta tällaisen ylikohteliaan leikkiketjun idis on ihan hyväntuulisesti hihityttävää, niin jatketaan:
Hyvää keskiviikkoa, toivottavasti päivänne on alkanut kevään merkeissä eikä koronan kurimuksessa! Suokaa anteeksi tungettelevuuteni, mutta millainen on tuulen puhuri siellä, missä teitit asustavat. Huomasitteko, appropoo, että käytin tuossa monikkomuotoa kunnioituksesta nykyajan niin kovin varianttia persoonapronominien valitsemis- ja identifoitumiskulttuuria kohtaan.
Teidän vai heidän,
eikun meidän tai hänen minun
joka tapauksessa
x
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käynyt useinkin täällä? Olipa hauska tutustua. Toivotan teille mukavaa päivän jatkoa. Toivottavasti vielä tavataan.
Hei ja kiitos kysymästä! Käyn täällä kovinkin usein, mieheni sanoo, että liikaakin, hyvä tavaton, mutta yritän pitää itseni aisoissa jotenkuten. Oli hauska tutustua, ilahduttavaa päivän jatkoa sinullekkin! Tapaaminen olisi ihanaa!
Ystävällisin terveisin Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aistin että AP:n ongelma on oikeasti siinä, että hän kokee ettei osaa olla kivasti silleen aidosti, koska hän on niin tottunut veetuilutyyliin. Toisaalta tällaisen ylikohteliaan leikkiketjun idis on ihan hyväntuulisesti hihityttävää, niin jatketaan:
Hyvää keskiviikkoa, toivottavasti päivänne on alkanut kevään merkeissä eikä koronan kurimuksessa! Suokaa anteeksi tungettelevuuteni, mutta millainen on tuulen puhuri siellä, missä teitit asustavat. Huomasitteko, appropoo, että käytin tuossa monikkomuotoa kunnioituksesta nykyajan niin kovin varianttia persoonapronominien valitsemis- ja identifoitumiskulttuuria kohtaan.
Teidän vai heidän,
eikun meidän tai hänen minun
joka tapauksessa
x
Hei! Mielenkiintoinen analyysi! Siinä saattaa hyvinkin olla perää! Laitanpa korvan taakse nuo hyvät huomiosi. Oikein miellyttävää päivän jatkoa sinulle!
Ystävällisin terveisin Ap
Täällä asiat ovat oikein mainiottimasti, kiitos kysymästä. Hain sairaslomaa kun terveyteni reistailee. Huomista lääkäriaikaa odotellessa kurvasin mäkkäriin ja laihdutin lompakkoa vähän päälle kolmella eurolla. Ajoin kotiin ja mussutin hampurilaiset Pepsi Maxin kera. Nyt makoilen sängyssä ja palstailen. Miten muiden päivä on tähän mennessä sujunut oi arvon miehekkeet ja ladyt?
Muuten menee hyvin, kiitos kysymästä, mutta sydäntä riipivät nuo pahasta olosta kärsivät rakkaat kansasiskot ja -veljet, jotka purkavat pahaa oloaan palstahäiriköiden, törkeyksiä latelemalla. Haluaisin niin mielelläni lieventää heidän tuskaansa! Mitenkähän voisin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvä, ja vastaanottakaa vaatimaton ilmoitukseni matalasta majastani: Olen nöyränä alamaisena saanut kunnian vastaanottaa ensimäisen annoksen maailmanlaajuisen pandemian lopettavaa koronarokotetta täysin ilmaiseksi kunnioitetun yhteiskuntamme armollisella tuella. Taitavien henkilöiden suorittamana se ei koekenut yhtään ja jälkiseurauksiltakin on samasta syystä vältytty. Mitä nyt olkavarsi muistuttaa saadusta ilmaisedusta.
Voi, minkä teit rakas ystävä! Nyt sydämeni räytyy, kun menit armaani ottamaan sen myrkkypiikin, kunpa sinun nyt ei kävisi pahoin.
Oih, AP, tuo kukka hatussasi on melkein kuin oikea kukka! Saanen kysyä mistä sait noin upeasti tehdyn hatun?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja anteeksi että olen olemassa.
:D nauroin.
Hyvä että ymmärrätte valmiiksi pahoitella asiaa, saatte täten anteeksi. Pysykää nöyrän miehekkäänä. Kiitos. Voitte suudella kättäni.
Kiitos kysymästä ystävä hyvä. Jouduin valitettavasti käyttämään maskia käydessäni terveydenhuollon faciliteetissa. Se aiheutti minulle vaikeuksia hengittää astmani takia, tajuntani alkoi hetkittäin kadota ja rintakehää puristaa voimakkaasti ja lopulta tuli rytmihäiriökohtaus, nyt lääkittynä kotona rentoutumassa :)Silmäni näytti kyllä upealta maskissa. Minusta tulee kaunis ruumis ensi viikolla kun pitää käyttää bussia.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisat neidit ja herrat! Mitä nöyrin kiitos tästä loistavasta aloituksesta. Innolla odotan sitä mainiota hetkeä, kun tämän kunnianarvoisan motivoituneimmat seuraajat alkavat kirjata tähän upeaan palstaan kirkkaita ajatuksiaan, vaikkapa siitä herra Anosta. Vielä kerran kiittäen sulkeudun suosioonne.
Suokaa anteeksi, armon neiti, mutta täällä suvaitsee olla myös rouviakin, ei vain neitejä.
Muuten herra Ano on mielestäni sangen rehellinen ja kunnioittavan rohkea nuori mies.
On tavattoman miellyttävää, että edes joku herrasmies avaa rohkeasti sanaisen arkkunsa ja rehellisen jouhevasti kertoo tosiasioita,vaikka kaikki eivät haluaisikaan niitä kuulla.
Näet ystäväiseni - Totuus miellyttää minua eniten, kuin mikään muu tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä ystävä hyvä. Jouduin valitettavasti käyttämään maskia käydessäni terveydenhuollon faciliteetissa. Se aiheutti minulle vaikeuksia hengittää astmani takia, tajuntani alkoi hetkittäin kadota ja rintakehää puristaa voimakkaasti ja lopulta tuli rytmihäiriökohtaus, nyt lääkittynä kotona rentoutumassa :)Silmäni näytti kyllä upealta maskissa. Minusta tulee kaunis ruumis ensi viikolla kun pitää käyttää bussia.
Anteeksi, saanko puhutella? Satuin kuulemaan terveysongelmistanne apoteekin jonossa. Olin siinä ihan takananne. En halua olla tungetteleva, mutta pohdin nyt kuumeisesti, kenen tohtorin luona mahdoitte käydä. Kenties hyötyisitte neuvosta pyytää tohtoriltanne avaavaa lääkitystä astmaanne. Pyydän, älkää puhuko kuolemasta, se vie minut vallan surun syövereihin. Kas, ihana kevät meille koittaa. Toivon sydämestäni että löydätte oikean lääkkeen vaivoihinne. Kainosti nyt hyvästelen teidät.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja anteeksi että olen olemassa.
Saat anteeksi! Nöyrin palvelijasi,
jalkavaimosi.
Nyt on oivallettu se tärkein, eli kaikenlaisia elämänalueen pulmia on mahdollista lähestyä rakentavassa, kannustavassa ja tukea antavassa hengessä. Mitään ei kannata hämmästyä tai saati viimein paheksua. Ihmiset ovat kokemusmaailmaltaan ja kasvuympäristöltään kovin eri lähtökohdista. Joillekin pylly pyyhkiminen tai rappusten nousu on valtava haaste, ja me tällä palstalla olemme yhdessä tukemassa ja kannustamassa tätä yenkilöä, että hän jatkossa kykenee elämässään aikaan saamaan merkittäviä tekoja. Hienoa, että olemme tässä asiassa nyt saman pöydän äärellä.
Ehdotan kestävän ketjun ja pysyvän rauhan rakentamisen merkeissä, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin puhumasta:
1. Uskonnosta
2. Politiikasta
3. Tasa-arvosta
4. M aahanmuutosta
5. Tasa-arvosta
6. [nimeä haluamasi] vihasta
7. Sukupuolien määrästä
8. Seksuaalisesta suuntautumisesta
9. Ulkonäöstä
10. Nais- tai miesasialiikkeestä
Jos onnistumme tässä, ketju voi säilyä olemassa olevana ainakin iltaan asti. Onnistummeko me tässä?
Hei! Sydäntä lämmittävää kuulla, että kannatat ideaa. Olet lämpimästi tervetullut tähän projektiimme mukaan.
Erinomaista päivän jatkoa sinulle!
Ystävällisin terveisin Ap.