Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää esittääkö nainen vaikeasti tavoitettavissa?

Vierailija
17.03.2021 |

Niin, mistä tietää että esittääkö nainen vaikeasti tavoitettavaa, vai eikö sitä kiinnosta? Mulle on nyt kahdesti käynyt niin, että olen kysynyt mukavaa naista ulos, mutta on tullut tyly vastaus, että ei kiinnosta. Sitten myöhemmin sama nainen on sanonut, että olisi häntä kiinnostanut, mutta kun ei minua kiinnostanut tarpeeksi??? Silti sanotaan että naisen ei tarkoittaa ei. Vaikka se ei silti välttämättä tarkoita sitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen olet tai millaisia naisia olet pyytänyt ulos mutta omalta osalta voin sanoa että jos mies kenestä pidän pyytää minua ulos niin sanon, kyllä. Ja jos mies kenen kanssa en halua mennä ulos kysyy samaa niin vastaan ei. 

Ei sen enempää.

Itse en edes haluaisi ulos sellaisen kanssa jolla on moisia itsetuntoongelmia että tarvitsee pelata jotain kumman pelejä. Joko halutaan lähteä ulos yhdessä ja tutustua tai sitten ei. Ei siinä tarvitse mitään sen vakavempaa rakkautta todistella.

Ehkäpä 16-19 vuotiaat kuvittelevat treffeillä käynnin isommaksi kuin se onkaan joten jos olet kovin nuori niin sanoisin että jatka samaa rataa vain itse äläkä mene pöllöilyihin mukaan, kyllä ne muutkin kasvaa sieltä.

Vierailija
2/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet oikein ap kysynyt naista ulos, jos naiselle on välittynyt kuva, ettei sinua oikein kiinnosta?

Olen joskus sanonut miehelle ei, koska on vaikuttanut siltä, että olen joku varavaihtoehdon varavaihtoehto ajantappamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan esitä mitään ja jos kiinnostaa, sanon sen kyllä.

Mutta minun kiinnostukseeni kyllä vaikuttaa sinun kiinnostuksesi määrä. Ei niin että pitöisi pyytää uudelleen, mutta pitäisi pyytää, niin kuin sinua kiinnostaisi. Ei siis niin että ”et sinäkään minun ykkösvalintqni ole enkä oleta olevani sinun mutta lähtisitkö kumminkin”. Voit olla varma, että noin esitettyyn kysymykseen vastaus on ei kiinnosta juuri siksi että ei kiinnosta. En halua mukaan minkään oman elämänsä groucho marxin ankeiluun.

Vierailija
4/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisia pelejä pelaavat naiset joutaa jättääkin ulkoiluttamatta. 

Vierailija
5/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisten tehdä aloitteet. Hanki koira ja mukavat tohvelit.

Vierailija
6/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostunut jostain ihmisestä, haluaa viettää aikaa tämän kanssa ja tutustua tähän paremmin, niin silloin ilman muuta kannattaa kysyä tätä ulos.

Mutta jos esimerkiksi olet menossa vaikka lätkämatsiin kavereiden kanssa ja kysäiset joukon jatkoksi välinpitämättömän coolia teeskennellen, niin ei ihme, jos ei saa myönteistä reaktiota (etenkään jos ko. ihminen ei itse ole kiinnostunut jääkiekosta tai tunne lainkaan kavereitasi).

Niin ikään jos muotoilet treffikutsun siihen tyyliin, että sinulla oli muuta parempaa tekemistä jo suunnitteilla, mutta se peruuntui, joten voisit armollisesti nyt muun ohjelman puutteessa suoda aikaasi hänellekin, niin ei ihme, jos sekään ei herätä vastakaikua. Tai jos tarkoituksenasi on selvästi vain päästä pukille.

Sen sijaan, jos kysyt kohteliaasti ja kiinnostuneesti naista ulos tekemään jotain sellaista, mistä oletusarvoisesti te molemmat pidätte, niin silloin kuka tahansa täyspäinen vastaa myöntävästi, mikäli se käy hänen tämänhetkiseen elämäntilanteeseensa ja jos hän on sinusta kiinnostunut. Jos vastaus on ei, niin silloin turha kysyä uudestaan. Hän joko ei ole sinusta kiinnostunut tai hän pelaa pelejä, molemmat huonoja vaihtoehtoja.

Vierailija
7/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekeehän miehetkin vastaavaa. Jos naista kiinnostaa liikaa niin "hyi helppo, next". Naiset on oppinut, että miehet kiinnostuu vasta kun leikkii vaikeaa

Vierailija
8/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua on kiinnostunut, niin en ole koskaan kieltäytynyt. Tuo tavoittelee vaikeasti tavoiteltavaa on joku edellisen vuosituhannen juttu.

Vierailija
9/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa ei. Tietenkin jos kundi kysäisee olkapään yli että voitais vaikka käydä purilaisilla joku päivä jos meillä kummallakaan ei oo parempaa tekemistä....

Sellainen aloitus aattaisi kyllä poikia vastaukseksi että no joo, emmä nyt tiiä viittiskös.

Vierailija
10/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on esittääkö vai ei? Jos nainen sanoo ei tarkoittamatta sitä, on se merkki epäkelvosta naisesta. Mitä muuta mahtaa valehdella jatkossa?

Vierailija
11/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tulee jälkeenpäin mussuttamaan että oliskin tarkoittanut kyllä niin se on voi voi, meni jo. Elämässä pitää tarttua tilaisuuksiin.

Vierailija
12/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut niistä joiden tiedän leikkivän kaikkien "tilaisuuksien" kanssa.

Voivoi.

Vierailija
13/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotamme ap:n kuvausta, miten kysyi naista treffeille. Muuten on mahdoton sanoa juutataikkajaata.

Vierailija
14/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikkien etu, että mies ottaa naisen "ei":n yksiselitteisenä EI:nä ilman mitään piilomerkityksiä. 

+ Mies ei vahingossakaan tule ahdistelleeksi tai painostaneeksi naista.

+ Jos nainen on tätä "leikin vaikeastitavoiteltavaa" -tyyppinen urpo niin hän oppii että ihmisillä ei pelailla pelejä, eikä oleteta toisen lukevan ajatuksia, vaan ilmaistaan selkeästi jos jotain haluaa. 

Tilanne on siis WIN/WIN. Mies ei joudu myöhemmin minkäänlaisten #metoo-tilanteiden uhriksi ja naiset sisäistävät selkeän kommunikoinnin merkityksen. Jos haluaa treffeille mutta kieltäytyy tarjouksesta --> ei pääse treffeille. Olisi hyvä juntata kulttuuriin myös se, että naisen on sopivaa olla aloitteellinen ja osoittaa kiinnostuksensa miestä kohtaan eikä jättää miestä arvailemaan tarkoitusperiään. 

Vierailija
15/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä vaikeasti tavoiteltavaa, koska ihan aidosti olen vaikeasti tavoiteltava. En pysty menemään puolittaisen tuttavan kanssa ulos, vaan minuun pitää ensin pyrkiä pitkäkestoisesti tutustumaan ja sen jälkeen vasta suostun, kun oloni on turvallisempi. Mutta olen aina ystävällinen, kun torjun treffiehdotuksen.

Vierailija
16/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on taas miehessä tottakai, nyt täytyy tutkia miten pyysi naisia ulos, varmaa tyyliin "lähetsä lunttu munkaa pihalle" joo.

Vierailija
17/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on taas miehessä tottakai, nyt täytyy tutkia miten pyysi naisia ulos, varmaa tyyliin "lähetsä lunttu munkaa pihalle" joo.

Ei ole miehessä automaattisesti vika, mutta emme pysty arvioimaan tapausta, jos emme tiedä, miten ap pyysi naista ulos. Nainehan itse oli ap:n mukaan sanonut, että ap ei vaikuttanut riittävän kiinnostuneelta.

Vierailija
18/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä siltä naiselta, ap. Me kun ei voida tietää.

Mutta ihan jännä, että kuvittelet 3,5 miljardin naisen ajattelevan ja toimivan samalla lailla.

Vierailija
19/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä odotamme ap:n kuvausta, miten kysyi naista treffeille. Muuten on mahdoton sanoa juutataikkajaata.

Niin, syyn täytyi olla miehen ulospyytörepliikissä tai vähintäänkin siinä tavassa miten sen sanoi. Tai ehkä miehellä oli sillä hetkellä vääränlaiset vaatteet päällä ja tukka huonosti, hampaat pesemättä ja suihkut käymättä. Miksiköhän näin syväluotaavaa ja aloittajasta vikaa kaivelevaa analyysiä ei käydä koskaan naisten kohdalla, joita kohtaan miehet on käyttäytyneet töykeästi.

Vierailija
20/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen selvästi sanoo että "ei kiinnosta", niin sitten se tarkoittaa täsmälleen sitä. Tuon jälkeen on turha tulla itkemään, että sittenki ois kiinnostanut. Mutta jos naisella on jo muuta tekemistä eikä hän ehdi, niin silloin olet vain esittänyt toiveesi tavata liian myöhään. Monet miehet tekevät sen tontun virheen, että yrittävät sopia perjantain tai lauantain tapaamisen to-pe välillä eli samalle päivälle tai huomiselle. Moni fiksu nainen suunnittelee kuitenkin aikataulunsa loppuun viikonlopulle viimeistään keskiviikkona, jotta viikonloppuna on varmasti mukavaa tekemistä. Joten torstaina mies on myöhässä.