Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää esittääkö nainen vaikeasti tavoitettavissa?

Vierailija
17.03.2021 |

Niin, mistä tietää että esittääkö nainen vaikeasti tavoitettavaa, vai eikö sitä kiinnosta? Mulle on nyt kahdesti käynyt niin, että olen kysynyt mukavaa naista ulos, mutta on tullut tyly vastaus, että ei kiinnosta. Sitten myöhemmin sama nainen on sanonut, että olisi häntä kiinnostanut, mutta kun ei minua kiinnostanut tarpeeksi??? Silti sanotaan että naisen ei tarkoittaa ei. Vaikka se ei silti välttämättä tarkoita sitä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen selvästi sanoo että "ei kiinnosta", niin sitten se tarkoittaa täsmälleen sitä. Tuon jälkeen on turha tulla itkemään, että sittenki ois kiinnostanut. Mutta jos naisella on jo muuta tekemistä eikä hän ehdi, niin silloin olet vain esittänyt toiveesi tavata liian myöhään. Monet miehet tekevät sen tontun virheen, että yrittävät sopia perjantain tai lauantain tapaamisen to-pe välillä eli samalle päivälle tai huomiselle. Moni fiksu nainen suunnittelee kuitenkin aikataulunsa loppuun viikonlopulle viimeistään keskiviikkona, jotta viikonloppuna on varmasti mukavaa tekemistä. Joten torstaina mies on myöhässä.

Ai nää 3,5 miljardia naista lyö kaikki aikataulunsa lukkoon keskiviikkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla