En usko, että palstalla käy paljonkaan korkeasti koulutettuja hyvätuloista "eliittiä"
Palstan jutut on sellaista sontaa, että huolestuttaa, jos myös "parempi väki" on samaa luokkaa ulosanniltaan.
Kommentit (29)
Voi kauheeta. Että oikein alaluokkainen palsta. Mitä väliä mikä tulotaso on roskaa kirjoittavalla.
Sijoituksille jne on omat foorumit joissa sitten kokoontuu ns parempi väki
Radio novan anssi käy ainakin palstailemassa, kuvittelee ainakin olevansa eliittiä ja ihan vitunfiksu tyyppi vaikka on vaan rasittava paskanjauhaja.
Novalle on pesiytynyt suomen huonoimmat juontajat, kuukka, virtanen, eerikäinen ja honkanen.
Luulisi, että parempiosaiset voi sen verran hyvin, ettei tarvitse vauva-palstalla roikkua ja maalittaa Maisaa, Sofiaa ja Martinaa.
M kirjoitti:
Radio novan anssi käy ainakin palstailemassa, kuvittelee ainakin olevansa eliittiä ja ihan vitunfiksu tyyppi vaikka on vaan rasittava paskanjauhaja.
Novalle on pesiytynyt suomen huonoimmat juontajat, kuukka, virtanen, eerikäinen ja honkanen.
Novalla on pyörinyt sama soittolistakin jo 30vuotta.
Olen mielelläni juntti ja käyttäydyn ala-luokkaisesri niin kauan kuin saan johtajan liksan (melkein) rivi-inssin vastuilla.
Voi, voi me eiralaiset hienostorouvat olemme täällä silloinkin, kun palsta on kiinni. teillä kontulalaisilla ei riitä saldo.
Olen keskituloinen (+) inssi ja käyn täällä toisinaan. Vietän välillä parikin tuntia, jos
löydän jonkun helmen kuten "jauhenliha" tai "Munsalan kansallispuku".
Yleensä iltaisin katselen telkkarista uutisia, ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja.
On ihanan rentouttavaa sellaisten ohjelmien jälkeen rentoutua nauramalla
kunnolla.
Toisinaan kyllä intoudun lukemaan muitakin juttuja ja jopa kommentoimaan.
Kaikki jutut eivät ole kevennysosastoa enkä niihin siten suhtaudu.
Mä uskon. Olen ollut Stockalla töissä ja kukaan ei käyttäydy hirveämmin kuin rikkaat, joille muut ovat tyhmää ihmisarvotonta palvelusväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon. Olen ollut Stockalla töissä ja kukaan ei käyttäydy hirveämmin kuin rikkaat, joille muut ovat tyhmää ihmisarvotonta palvelusväkeä.
Mulla tuollainen kokemus vain nousukkaista eli uudesta rahasta.
Todella rikkaat joilla on ollut hyväosaisen asema jo useampia sukupolvia, heidän ei tarvitse pönkittää asemaansa alentamalla muita.
Suuri osa "eliitistä" on yllättävän junttia, joten en ihmettelisi vaikka kävisi.
Paljonko pitää ansaita ollakseen eliittiä? Vai riittääkö pelkkä miljoonaomaisuus?
Järkkyy.Luokkayhteiskunta ei tääl suomes oo ees rikkaita.Henkisesti köyhii on liikaa niin liikaa.Miten se rikas on erilainen. Varmaa kultahampaat,saati renkaat killuu.Lähdes johli lontoo,usa raitsikkaa sut ryöstetää joukukuusi.Ei se topoatakki rikkaaksi tee.Eikä niken 5€kengät kiinasta,saati lököfarkut tehty intiassa vajassa.Miltä näyttäää rikas haluisin tietää..läpinäkyvät aivot oletan.Tää on ihan asiallinen kirjotus,ihmisarvo on jakamaton.Kaikki on arvokkaita.Erityisesti he jotka unohtuu.Heitä paljon.
Fy fit... mun saa ole mikä sidan mä haluu! Sulle ei koskaan raha sanoa mitä mä teen.
Käyttäydyn kyllä aina hyvin, mutta miksi raha siihen käyttäytymiseen yleensä vaikuttaisi?
Tottakai käy, lisäksi kaikki ne mensalaiset :D
Samaa mieltä. Siks oon itekki harventanut käyntiä, koska on välillä niin typerää käytöstä täällä. Käyn yleensä jos pitää kysyä jotakin.
Korkeasti koulutetut eivät toivottavasti ole mitään eliittiä. Koulutus on itsestäänselvyys.
Miksi oletat että otan osaa juuri niihin häiriintyneisiin ketjuihin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeasti eliitit eivät käytä niin ala-arvoista ja rumaa kieltä kun täällä suurimmaksi osaksi käytetään. Vaikka ei pitäisi jostain ihmisestä, se ilmaistaan muulla tapaa, ei sillä tavalla kuten 99% Sofia-kommentit.
Tämä on ehdottomasti alaluokkainen palsta.