Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisista, älä lue jos haluat välttää aihetta.

Vierailija
16.03.2021 |

Ennenkin ollut runsaita vuotoja ja itseasiassa oikeastaan aina ensimmäiset 2vrk suht runsasta ja sitten 2-3pv niukkaa kunnes loppuvat.
Mutta nyt oli outo tunne "sisällä", aivan kuin jotain isompaa olisi tulossa ulos ja 2x synnyttäneenä tiedän sen fiiliksen ;).
Olin suihkussa ja alakertaan sattui ja selkää supisteli ja sitten tunsin, että holahtaa ja verta tulikin jonkin verran, mutta lisäksi nappasin kämmenelle kohdun limakalvoa isohkon klöntin, ehkä 1rkl verran.
Oikeasti, tuntui että synnytän ja varsinkin se sitä edeltävä tunne oli outo ja epämiellyttävä, onneksi en töissä ollut...
Kokemusta vastaavasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun limakalvoa kyseinen klöntti. Tukkii verentuloa, joten pois tullessa sen takana ollut veri pääsee kerralla hulahtamaan siteeseen ja sellaista sidettä ei ole tehtykään mikä esim. omalla kohdallani olisi imenyt klöntin jälkeisen vuodon. Ongelma poistui pillerimerkin vaihtamisen jälkeen.

Vierailija
22/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tulla menkoissa limakalvoa hormonikapselin ottamisen jälkeen, ikinä ennen ei ole tullut jos nyt synnytysten jälkivuotoa ei lasketa. Luinkin sitten jostain että kiva, ei se olekaan ihan 100% normaalia vaan liittyy hormonitoiminnan heittelyyn mitä voi tulla esim vaihdevuosissa tai no nyt tietty synnytyksen jälkeen kun kohtu on vähän eri tilassa kuin normaalisti. Mutta siis, ei ole täysin normaalia vaan vuodon pitäisi olla vuotoa, ei klimppejä. Mullakin vain kapselia käyttäessä nyt ollut näitä kalvoja mukana menkoissa..

Mulla tulee noita joka kuukautisissa, on tullut jo 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot verihyytymät on kyllä erilaisia kuin limakalvon palaset. Limakalvo oli vaaleaa/valkoista ja verihyytymät on tummia. Hyytymät hajoaa helpommin kun limakalvo taas on vahvempaa. Molemmat olen kokenut (runsaat kuukautiset ja keskenmenon) joten uskoisin tietäväni. Mistään kasvaimista en tiedä, mutta eiköhän ne verihyytymistä erota helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän