Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisista, älä lue jos haluat välttää aihetta.

Vierailija
16.03.2021 |

Ennenkin ollut runsaita vuotoja ja itseasiassa oikeastaan aina ensimmäiset 2vrk suht runsasta ja sitten 2-3pv niukkaa kunnes loppuvat.
Mutta nyt oli outo tunne "sisällä", aivan kuin jotain isompaa olisi tulossa ulos ja 2x synnyttäneenä tiedän sen fiiliksen ;).
Olin suihkussa ja alakertaan sattui ja selkää supisteli ja sitten tunsin, että holahtaa ja verta tulikin jonkin verran, mutta lisäksi nappasin kämmenelle kohdun limakalvoa isohkon klöntin, ehkä 1rkl verran.
Oikeasti, tuntui että synnytän ja varsinkin se sitä edeltävä tunne oli outo ja epämiellyttävä, onneksi en töissä ollut...
Kokemusta vastaavasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno kenties

Vierailija
2/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenmeno kenties

Ei ole mahdollista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös kohdussa joku hyvänlaatuinen kasvain. Mulla kävi kerran lukioikäisenä noin. Olin neitsyt eli en raskaana. Se veren määrä jota tuli yhtäkkiä oli ihan valtava ja limakalvoköntti iso ja harmaa. Päättelin että joku sellainen hyvälaatuinen kasvain, kun tädillä oli ollut sellaisia usein. Ei oo onneksi toistunut.

Vierailija
4/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli keskenmeno. Miksi ei muka olisi mahdollista?

Vierailija
5/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut polyyppeja tms? Minulla kerran aiheutti vastaavaa vuotoa.

Vierailija
6/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paksuuntunut limakalvo kohdusta irronnut. 

Vierailija
7/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on ihan normaalia. Joskus limakalvoa irtoaa kerralla isompi klöntti.

Vierailija
8/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö.

Vierailija
9/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikilla ihmisillä ei ole aktiivinen seksielämä?

Vierailija
10/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se oli ihan vaan hyytynyttä kuukautisvuotoa. Hyytymät voivat olla aika isojakin klimppejä. Minulla niitä alkoi tulla vähän ennen neljääkymppiä, ja vuotoni kuulostaa aika samalta kuin sinulla.

Kysy gyneltä, jos oikeasti mietityttää.

Vierailija
11/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö.

Jaa et harrasta lainkaan seksiä. No sitten varmaan joku hyytymä.

Vierailija
12/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikilla ihmisillä ei ole aktiivinen seksielämä?

No pakkoko sitä on salailla ettei harrasta seksiä? Aika oleellinen tieto sekin tässä tapauksessa.

Vierailija
13/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla menkoissa limakalvoa hormonikapselin ottamisen jälkeen, ikinä ennen ei ole tullut jos nyt synnytysten jälkivuotoa ei lasketa. Luinkin sitten jostain että kiva, ei se olekaan ihan 100% normaalia vaan liittyy hormonitoiminnan heittelyyn mitä voi tulla esim vaihdevuosissa tai no nyt tietty synnytyksen jälkeen kun kohtu on vähän eri tilassa kuin normaalisti. Mutta siis, ei ole täysin normaalia vaan vuodon pitäisi olla vuotoa, ei klimppejä. Mullakin vain kapselia käyttäessä nyt ollut näitä kalvoja mukana menkoissa..

Vierailija
14/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä aiheesta!!!! Yök!!

Vierailija
15/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran ihan samoin yläasteella. Se oli ainoa kerta, ei ole sen jälkeen käynyt moista.  Juu ja tosiaan ei ollut keskenmeno, olin neitsyt.

Vierailija
16/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myooma? mulla tuli jäätäviä klönttejä ja runsasta vuotoa myooman takia, siis se paheni ajan mittaan koko ajan.

Vierailija
17/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis määrittele ”limakalvo”?

Vierailija
18/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se oli ihan vaan hyytynyttä kuukautisvuotoa. Hyytymät voivat olla aika isojakin klimppejä. Minulla niitä alkoi tulla vähän ennen neljääkymppiä, ja vuotoni kuulostaa aika samalta kuin sinulla.

Kysy gyneltä, jos oikeasti mietityttää.

Sama täällä ihan normaalia näin nelikymppisenä. Kuvailu kuulosti juuri samalta kuin itselläni joka kuukautisten yhteydessä.

Vierailija
19/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut välttää aihetta n kolmeenkymmeneen vuoteen...

Vierailija
20/23 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samanlainen tilanne kävi minulle vastikään. Aivan yllättäen yöllä alkoi kuukautiset hyvin runsaina. Aamulla sitten verta (=iso veriklöntti) tulikin niin ettei side enää pitänyt vaan verta vuosi reisiä pitkin lattialle. Kunnon verilöyly siis. Olen käynyt asian takia (myös aiemmin hyvun runsaat kuukautiset mutta tuo vuoto oli jotain aivan käsittämätöntä) lääkärissä ja myoomainen kohtu todettu. Ikää 40+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän