Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen viedä talvella pyörällä päivähoitoon, jos

Vierailija
10.08.2006 |

matkaa on n. 8 km? Missä lämpötiloissa kuvittelisitte että voisi? Entä varustus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako pitäisi lähteä että olisi seitsemältä hoidossa?

Vierailija
2/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarttis olla seiskalta perillä =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin. Eipä siitä kukaan mitään traumaa ole kai saanut.

Vierailija
4/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tietysti millään kolmenkymmenen asteen pakkasilla tietenkään pyörällä lähtisi.

Entä jos olis sellainen polkupyörän perässä vedettävä vaunu? Lapsen vois paketoida sinne ja siinähän on sellainen viiman estävä pleksi edessä. Lapsi vois vaikka torkkua kun poljen. Pitäähän täällä mammat lapsia ulkona nukkumassa tulipalopakkasessakin.

Vierailija
5/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mieti miten siinä tapauksessa pääsette perille...

mutta muuten ihan ok mennä pyörällä kunhan kunnolla vaatetta päällä!

Vierailija
6/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin että hakisin sitten autolla, mutta sehän olis järkevämpi tehdä toisin päin, eli että veisin aamusta autolla ja hakisin pyörällä. Saisin siinä samalla päivän liikunta-annoksen eikä kuluis niin bensaa (ja auto pakkasilla, lämmittämissähköt sun muut). Lapsi menee puolipäivähoitoon ja teen kotoa töitä.

Vierailija
7/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin seitsemäksi talvisin... oli tommosella reilu -10 asteella kylmä ekan 20 minsaa. vaikka oli hyvät varusteet ni silti. sitten alkoi kroppa polkiessa lämmetä ja hikeä puskea. lapselle voi tosiaan tulla kovalla pakkasella kylmä. sehän vaan istuu...

pikkupakkasellakin pitää musta muksulla olla lämpimät vaatteet. nastat hidastaa menoa, mutta ne on turvalliset. ite en käyttäny nastoja, mutta eihän mulla ollukaan kallisarvoista taakkaa. jotkut laittaa nastan vaan eturenkaaseen ja se auttaa kuulemma paljon...

mun mielestä mukavalla talvisäällä voi ihan hyvin polkea lapsi tarhaan. siitä tulee vaan onnelliseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi