Miksei naiset koskaan syljeskele lenkkipolulla?
Eikö ärsytä kun kertyy limaa ja sylkeä suuhun juoksulenkillä?
Mies
Kommentit (38)
Naiset räkii piilossa samalla tavalla kuin pierevätkin tai sitten naiset nielee räkää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset räkii piilossa samalla tavalla kuin pierevätkin tai sitten naiset nielee räkää.
Kauniit naiset eivät piere eikä räi ja heidän kukkakin on pientä vaaleanpunaista ruusuntuoksuista jäniksenpapanaa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset eivät piere eikä räi ja heidän kukkakin on pientä vaaleanpunaista ruusuntuoksuista jäniksenpapanaa.
M38
Siksi lähdenkin lenkille aina rumana niin saa rauhassa räkiä ja piereä ja sitten kotona ollaan kauniina ja herttasena.
N 38
Vierailija kirjoitti:
Syljen kyllä mut niin ettei muut näe. Miten miehet tekee sen yhden sieraimen painetyhjennyksen?
N30
Jos sinulla on nuha tai muuten sieramet tukossa, niin se operaatio kannattaa toteuttaa kylpyhuoneen lavuaariin. Tukit peukalolla toisen sieraimen ja puhalla voimakkaasti nenän kautta ulospäin, jolloin se avoin sierain puhdistuu limasta. Toista saman tempun toisen sieraimen suhteen. Sitten huuhtelet nenän ja kasvot lämpimällä vedellä ja puhdistat lavuaarin nenäsi tuotoksista esimerkiksi CiF Power & Shine Kylpyhuone puhdistussuihkeella.
Maidon juominen lisää huomattavasti limaneritystä ja luulen, että miehet juovat Suomessa enemmän maitoa kuin naiset. Ainakin minun tuttavistani teinipoikien äidit tilaavat toistakymmentä litraa maitoa kerralla ja tyttöjen äidit päivittelevät: ”ei meidän tytöt kyllä koskekaan maitoon!”
Lisäksi syljeskely ei hävetä miehiä samalla tavalla kuin naisia, joilta odotetaan siistimpää käytöstä. Naiset sylkäisevät ja niistävät piilossa.
Monet naiset myös juoksevat kevyemmällä sykkeellä kuin miehet.
Itse harrastan polkujuoksua ja oikein rankan taipaleen päätteeksi saatan kyllä niistää tai sylkeä polun sivuun - mutta vain silloin kun voin olla varma ettei kukaan näe. Oikein kovasykkeinen urheilu saa kyllä röörit tyhjenemään.
Eikö muilla sitten ole nenäliinaa mukana. Niistän siihen ja kaikki ok. Limaa ei tule suuhun, mutta jos nämä ovat yksilökohtaisia/geneettisiä juttuja, joillain tulee limaa suuhun, joillain nenään, joillain enemmän, joillain vähemmän.
Joinakin lenkkikertoina nenäliinaa ei tarvi ollenkaan, joskus se ei riitä ollenkaan. Siksi mullon yleensä molemmissa taskuissa wc-paperia nenäliinan hommaan. (Miksi ei nenäliinoja, koska vievät enemmän tilaa ja pömpöttävät, wc-paperit eivät samoin. )
se naisten lenkkeily on kuin naisten salillakäynti. otetaan selfieitä ja luetaan soutulaitteessa naistenlehteä
Kyllä käyn juoksemassa ja hölkkäilemässä ihan kunnolla. En tarvitse huippukalliita vermeitä monia kerroksia päälle, ihan on lämmintä juoksemisessa itsessään.
Jos täällä on hölkkä/juoksemisen aloittamisesta kiinnostuneita ihmisiä, niin kannattaa aloittaa armollisesti: tehkää osa lenkkiä reippaana kävelyllä ja osa hölkkänä, päätätte minkä pituisen pätkän hölkkäätte ja sitten taas kävelette. Hommaatte hölkkäkengät, muuta kunnon hankintaa ette tarvitse.
Musiikkia vaikka korviin. Jos teillä on kynnystä aloittamiseen, niin menkää joko erittäin myöhään tai erittäin aikaisin lenkille, jolloin muu ihmismaailma on poissa.
Kyllä syljen, mutta nyt korona-aikaan mahdollisimman diskreetisti. Myös nenätyhjennys on tuttua, samoin puskapissa, jos tarve iskee.
Treenaan usein rankasti ja hikoan hulluna silloin, mutta ei mulla kyllä räkä lennä yhtään.
On ihan hel etin oksettavaa, kun useimmiten vanhat ukot ryystää nenäänsä olkansa yli keskellä kaupunkia ruuhkaisella kulkuväylällä. Juuri viime vkola joku pappa heitti räkänsä melkein päälleni. Saa ana paperi taskuun!
Miehet erittää enemmän sylkeä. Sylki kun on muutakin kuin vettä, niin jos sylkeä kertyy liikaa se pitää sylkeä pois.
Urheilessa, kun syke nousee, niin sylkirauhanenkin toimii tavallista nopeammin, mikä aiheuttaa lisääntynyttä syljeskylyn tarvetta. Harvalla sitä sylettää sohvan pohjalla karkkipussi kourassa.
Juu, ne käytetyt nenäliinat taskuun sitten ja tasku kiinni, kiitos vain!
Meillä päin ihmiset ovat innostuneet liikkumaan luonnossa, minkä ansiosta olen nyt saanut kaivaa ihmisten poluille kylvämiä räkäliinoja koiranpentuni suusta lähes joka päivä. Hitto miten ärsyttävää heitellä niitä luontoon!
Mä räin juoksulenkeillä, ja koska olen tosissani siellä urheilemassa kovalla sykkeellä niin en välitä tuon taivaallista näkeekö joku vai ei, usein kyllä näkee. Tosin postilaatikoiden ja bussikatosten läheisyyteen en räi. Jos sivustaseuraaja haluaa kysyä lisätietoja niin kysykööt.. Tai ei, en halua minkään pysäyttävän minua lenkkeillessäni.
Niistän myös puhaltamalla, siihen ei tosin ole usein tarvetta.
N33
Vierailija kirjoitti:
Juu, ne käytetyt nenäliinat taskuun sitten ja tasku kiinni, kiitos vain!
Meillä päin ihmiset ovat innostuneet liikkumaan luonnossa, minkä ansiosta olen nyt saanut kaivaa ihmisten poluille kylvämiä räkäliinoja koiranpentuni suusta lähes joka päivä. Hitto miten ärsyttävää heitellä niitä luontoon!
Juu, nenäliinoja eikä muutakaan jätettä ei saa heittää luontoon. Nenäliinat mukaan tai lähimpään roskikseen.
T: olen se aiempi kommentoija, joka sanoi käyttävänsä nenäliinaa/wc-paperia niistämiseen.
No hyi en kyllä halua vaatteille ja naamalle räkiä. Ne mitä olen nähnyt lentää siistinä kaarena kauas. Itsellä jäisi varmaan tukkaan roikkumaan
N30