Miksei naiset koskaan syljeskele lenkkipolulla?
Eikö ärsytä kun kertyy limaa ja sylkeä suuhun juoksulenkillä?
Mies
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta, ei kerry mitään limaa tai sylkeä. Joskus voi joutua juomaan kun alkaa kuivua.
Olet enemmän sunnuntai hölkkäilijä?
Naiset ovat sivistyneitä. Eikä räkiviä sikoja. Tosin vain hoikat ja kauniit naiset.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta, ei kerry mitään limaa tai sylkeä. Joskus voi joutua juomaan kun alkaa kuivua.
En tajua mikä teitä miehiä vaivaa kun räkä lentää suusta ja nenästä. Minä ainakin kuivun rasituksessa.
Mä taas oon ihmetellyt, miksi miesten pitää koko ajan räkiä ja kurlata juostessa.
Harvoin myös näkee naista puhalluspuhdistamasta nenäänsä, vaikea ymmärtää. Onko siinä sitten se että ei haluta näyttää ei-naisellisilta?
Kannattaisikohan tarkistaa keuhkojen ja poskionteloiden tila, jos räkää tulee noin paljon. Ei tule terveellä.
Ei ole koskaan ollut tarvetta syljeskellä. Inhottaa kaikki sylkevät ja räkivät tyypit.
Opetin lapseni olemaan sylkemättä. He ovat jo aikuisia ja kovia urheilemaan mutta eivät sulje ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin myös näkee naista puhalluspuhdistamasta nenäänsä, vaikea ymmärtää. Onko siinä sitten se että ei haluta näyttää ei-naisellisilta?
Ei ole ikinä ollut tarvetta moiselle. Mikä miesten limakalvoja vaivaa?
Mulla erittyy limaa ja räkää yms juostessa ja raskaasti pyöräillessä. Pakko ne on välillä sylkeä pois, mutta teen sen silloin kun kukaan muu ei näe. Se on musta vähän yököttävää katseltavaa, kun toiset räkii. Siksi yritän tehdä sen huomaamatta. Uskon, että kaltaisiani on muitakin.
N 38
Ei kerry, ei tule oloa että pitäisi sylkäistä. Ylipäätään harvoin/koskaan tulee oloa, että pitäisi sylkäistä mitään mihinkään.
Juoksulenkillä talvisin voi sen sijaan ainakin itelle tulla välillä sellainen köhäistävä/kurkkua selvittävä olo pintaan, menee ohitse krohaisemalla.
Samoin nenää voi joutua niiskaistamaan kesken lenkin, johtuu vaan siitä kun lähtee zydeemit virtaan jne. Nenäliina/wc-paperi on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut tarvetta syljeskellä. Inhottaa kaikki sylkevät ja räkivät tyypit.
Opetin lapseni olemaan sylkemättä. He ovat jo aikuisia ja kovia urheilemaan mutta eivät sulje ympäriinsä.
Siis sylje ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä teitä miehiä vaivaa kun räkä lentää suusta ja nenästä. Minä ainakin kuivun rasituksessa.
Olet ilmeisesti kova nielemään?
Kyllä mä räin lenkkipolun varteen, mutta en tietenkään muiden ihmisten nähden. Jostain syystä ihan viime vuoden aikana on ruvennut tulemaan hengästyessä ihme liisteriä suuhun, mitä ei tee mieli nielaista. Tosin poskionteloissakin saattaa olla jotain vikaa.
Syljen kyllä mut niin ettei muut näe. Miten miehet tekee sen yhden sieraimen painetyhjennyksen?
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti kova nielemään?
Kuulemma. Ei oo kukaan valittanut siitä.
Naisilla on paremmat käytöstavat. Syljeskely on myös opittu tapa eikä mikään pakko. Varsinkin nuoret pojat sylkevät aivan mahdottomasti, ei siinä mistään liman kertymisestä ole kyse vaan sivistymättömästä ja tauteja levittävästä opitusta tavasta. Joskus kun näkee näitä vaikka jossain bussipysäkillä hirveän räkäklimppimeren keskellä, niin tekisi mieli kysyä, että "onko teillä pojat joku hengitystiesairaus, näyttää pahalta, kannattaisi varmaan mennä lääkäriin".
Vierailija kirjoitti:
Syljen kyllä mut niin ettei muut näe. Miten miehet tekee sen yhden sieraimen painetyhjennyksen?
N30
Painaa toisen sieraimen sormella kiinni ja antaa mennä vaan. Useimmiten menee kyllä puolet takille/naamalle mutta ei se niin väliä ei siellä missään louis vuittoneissa juosta menemään.
MIES
Kyllähän esim. ammattilaistason naishiihtäjät syljeskelee ja räkä valuu pitkin naamaa. Heillä ei ole aikaa hävetä.
Mä syljeskelen kyllä, mutta käytöstapojen mukaisesti silloin, kun kukaan ei katso. En myöskään sylje mihinkään asfaltille, kivetykselle tms., vaan sellaisiin paikkoihin, missä klimppi katoaa esim. kasvillisuuden alle :D
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on paremmat käytöstavat. Syljeskely on myös opittu tapa eikä mikään pakko. Varsinkin nuoret pojat sylkevät aivan mahdottomasti, ei siinä mistään liman kertymisestä ole kyse vaan sivistymättömästä ja tauteja levittävästä opitusta tavasta. Joskus kun näkee näitä vaikka jossain bussipysäkillä hirveän räkäklimppimeren keskellä, niin tekisi mieli kysyä, että "onko teillä pojat joku hengitystiesairaus, näyttää pahalta, kannattaisi varmaan mennä lääkäriin".
Normaalisti kyllä nielen ylimääräisen syljen suustani, mutta lenkillä kun on kova tahti ja keho tarvitsee happea, on tehokkaampaa sylkäistä nopeasti ylimääräinen pois, kuin keskeyttää hengitys muutamaksi sekuntiksi, kun nielee. Ei siinä ole mitään junttia.
Mies