Huutista??Mitä tarkoittaa??
Kun oon lueskellu tätä foorumia niin mua on aina ihmetyttäny tää tämmönen helvetinmoinen huutis, huutista huutista huutista... kaikennäkösille järkevillekin asioille tulee huutista miks pitää joka helvetin asialle tulla huutista Mun pitikin sanoa paljon törkeämpää tekstiä, mutta mä nyt siivosin tän ja niin edelleen mut on tää uskomatonta huutista, huutista joka helvetin asialle tulee huutista. Mitään hauskaa ei mul oo yhtään hauskaa kun ihan typerille asioille koko ajan tulee huutista. No huutista tulee joka ikiselle asialle eihän kukaan kestä lukee tämmöstä huutista
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta aina tunnistaa yli-lauta-j onnen ja tietää olla välittämättä tämän tyypin sanomisista.
Kuinka vanha olet?
150vee. Ootko sää semmonen yli-lauta-j onne?
Vierailija kirjoitti:
ja aloittaja kopioi aloituksensa laudalta, jossa tämä on vuosia vanha pasta.
ja mammat nielee
En ikinä käy laudalla enkä aio käydä jatkossakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta aina tunnistaa yli-lauta-j onnen ja tietää olla välittämättä tämän tyypin sanomisista.
Kuinka vanha olet?
En, olen 36v mies.Vaikutat tosi fiksulta...
huutista, myötistä.... YRJISTÄ!! Jokainen joka käyttää noita sanoja on joko teini tai teinin tasolle jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
En, olen 36v mies.Vaikutat tosi fiksulta...
Eli olet 36v 'mies' joka viihtyy laudalla? Sama asia.
Millainen on jonne? Kuvauksia iästä, olemuksesta, näkemyksistä jne. mitä on jonneus? Terv. -80-luvulla syntynyt boomer joka haluaa oppia uutta :)
Vierailija kirjoitti:
ja mammat nielee
Mikä vuosia vanha pasta?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on jonne? Kuvauksia iästä, olemuksesta, näkemyksistä jne. mitä on jonneus? Terv. -80-luvulla syntynyt boomer joka haluaa oppia uutta :)
Huutista-sanonnasta tulee jotenkin mieleen vanhanaikaisuus. Pitkään luulinkin, että tätä käyttävät semmoset vanhat papat, jotka tahtovat "antaa huutia" jollekin.
Vaikka tiedän nyt, mitä se tarkoittaa, edelleen siinä on jotenkin menneen ajan tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mammat nielee
Mikä vuosia vanha pasta?
Se pasta, jonka keitinvesi täällä saa uusia käyttötarkoituksia tuon tuostakin.
ja mammat nielee