Huutista??Mitä tarkoittaa??
Kun oon lueskellu tätä foorumia niin mua on aina ihmetyttäny tää tämmönen helvetinmoinen huutis, huutista huutista huutista... kaikennäkösille järkevillekin asioille tulee huutista miks pitää joka helvetin asialle tulla huutista Mun pitikin sanoa paljon törkeämpää tekstiä, mutta mä nyt siivosin tän ja niin edelleen mut on tää uskomatonta huutista, huutista joka helvetin asialle tulee huutista. Mitään hauskaa ei mul oo yhtään hauskaa kun ihan typerille asioille koko ajan tulee huutista. No huutista tulee joka ikiselle asialle eihän kukaan kestä lukee tämmöstä huutista
Kommentit (35)
Huutonaurua.
Tänne on alkanut pesiytyä noita ylílaudan ulísevia miesoletettuja, jotka eivät enää viihdy teinipoikain parissa. He tuon termin toivat mukanaan.
Mulle tulee siitä aina mieleen "antaa huutia" eli rankaista tai ajaa pois, vaikka tiedän sen tarkoittavan ilkeää naurua.
Se tarkoittaa selko suomeksi että: perseestä ( on nuo sinun puheesi, tai aikomukset tai tekemiset).
Tätä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
yli lauta laisten idiotismia
Fiksumpaa kuin LOL.
Huutista on erittäin vanha sanonta, ei se mikään uudissana ole. Mutta tätähän mammulit ja jonnet eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Huutista on erittäin vanha sanonta, ei se mikään uudissana ole. Mutta tätähän mammulit ja jonnet eivät tiedä.
Onko erittäin vanha 600 vuotta vanha vai peräti niinkin perinteinen, että ihan jo pari vuotta ollut ylikäytössä?
Ylilautalaiset yrittävät sanoa että uutinen naurattaa ja on pakko lisätä h eteen.
Tuosta aina tunnistaa yli-lauta-j onnen ja tietää olla välittämättä tämän tyypin sanomisista.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta aina tunnistaa yli-lauta-j onnen ja tietää olla välittämättä tämän tyypin sanomisista.
Kuinka vanha olet?
Huutonaurua