Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa parisuhdeväkivallasta?

Vierailija
16.03.2021 |

Kaikinpuolin ihana ja mahtava persoona, komea, menestynyt, huomaavainen, huumorintajuinen jne, mutta on edellisessä suhteessaan ollut väkivaltainen naistaan kohtaan.

Onko turn-off, vai voiko asian kanssa elää?

Miten on, palstan naiset.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet ovat parisuhteeseen kelpaamattomia.

Vierailija
42/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se on moro kiitos ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kasvoin väkivaltaisen isän kanssa, ikinä en enää elä pelossa kodissani.

Vierailija
44/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Varsinkin jos on lapsi, on typerää ottaa riski. Jos joku nainen haluais tällaista miestä kokeilla niin toivottavasti on lapseton.

Vierailija
45/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ehti meidän kuuden vuoden suhteen aikana mm. seuraavaa minulle:

- haukkui huooooraksi ja luttttkaksi

- tönäisi pari kertaa minut voimalla sängylle

- hajotti vihoissaan mm. puhelimen ja lampun

- löi ainakin kaksi kertaa

- oksensi päälle

Ja tietämykeni mukaan ei ole uusissa suhteissaan vastaavaa tehnyt. Mutta enpä ole minäkään uuden mieheni kanssa ajautunut tilanteeseen jossa mies kävisi niin päälle, tuolla eksällä keitti usein alkon kanssa yli ja isänsä mm. paha alkoholisti... Eli ei omena kauas puusta putoa. En enää ottaisi vastaavaa vaikka tuolloin monesti annoin anteeksi.

Vierailija
46/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sen, että jos mies lyö naista kerran niin hän tekee sen uudestaan ilman mitään ongelmaa. Tämä ei tule muuttumaan. Naiset, jos mies lyö kerrankin niin paetkaa älkääkä katsoko enää taaksepäin.

Tämä koskee myös väkivaltaisia naisia. Väkivaltaa käyttävä ihminen käyttää jatkossakin väkivaltaa.

Vierailija
47/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän kysymykseen olemassa useampikin vastausvaihtoehto?

Vierailija
48/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se näissä, kun osaavat muka olla niin huomaavaisia ja hurmaavia. Sitten se nyrkki heilahtaa ja pian oot vakuuttunut, että syy oli sussa itsessä, kun ei noin upea ihminen muuten moista tekisi. Eli en alkaisi. Ikinä.

Vierailija
49/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on kaikin puolin ihana ja-"

Ei. Hän vain VAIKUTTAA siltä.

"Onko turn-off, vai voiko asian kanssa elää?"

Turn-off on lievä ilmaisu, asia on suuri punainen kerrostalon kokoinen varoitusmerkki, joka huuta HAVE-NOTHING-TO-DO-WITH-HIM. Periaatteessa, voihan asian kanssa elää, jos niin valitsee - naama ja keho mustelmilla.

Vierailija
50/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
51/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en todellakaan alkaisi odottaa omaa vuoroani lyönnin kohteena.

Kyllä nuo hakkaajat 99 prosentin varmuudella LYÖVÄT uudestaan.

Vierailija
52/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen vain niin rakastunut tähän mieheen, hän on kaikkea mitä olen aina etsinyt. Hän on niin järkyttävän huomaavainen ja hellä otteistaan... Minä olen niin toiveikas, silti mietin onko tässä mitään järkeä kun merkit ehkä ovat ilmassa.

Mies vakuuttaa että ei koskaan voisi koskea minuun, kun siitä häneltä kysyin. En osaa sanoa, ehkä annan mahdollisuuden koska hän todella vaikuttaa muuttuneelta mieheltä.

ap

Vierailija
53/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, minulla on sen verran itsetuntoa ja itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
54/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen vain niin rakastunut tähän mieheen, hän on kaikkea mitä olen aina etsinyt. Hän on niin järkyttävän huomaavainen ja hellä otteistaan... Minä olen niin toiveikas, silti mietin onko tässä mitään järkeä kun merkit ehkä ovat ilmassa.

Mies vakuuttaa että ei koskaan voisi koskea minuun, kun siitä häneltä kysyin. En osaa sanoa, ehkä annan mahdollisuuden koska hän todella vaikuttaa muuttuneelta mieheltä.

ap

Ei hyvä nainen. "Merkit ovat ehkä ilmassa". Sinä tiedät jo itsekin mitä tulee tapahtumaan. Ajattelet vaan tunteella, et järjellä.

Vierailija
55/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ikinä voisi edes kuvitella lähteväni seurustelemaan miehen kanssa, jolla on jotakin  väkivaltataustaa. - Ja etenkin naista kohtaan.

Koska ei voi milloinkaan tietää, milloin kyseinen aiemmin "niin ihana tyyppi" muuttuukin sitten aivan toisenlaiseksi. Ja se nyrkki heilahtaakin. 

Vierailija
56/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kaikin puolin ihana ja mahtava persoona jos on väkivaltainen kumppaniaan kohtaan. En todellakaan seurustelisi.

Vierailija
57/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut nainen on hölmö, se kuvittelee, että hänen kohdallaan se mies on jotenkin taianomaisesti erilainen. Kuvitellaan, että se edellinen nainen oli jotenkin vähemmän arvokas tälle miehelle, kun sitä lyötiin. Jos se edellinen nainen olisi ollut yhtä rakas, niin ei se mies olisi lyönyt. Niinhän?

Vierailija
58/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset merkit ovat ilmassa ap?

Vierailija
59/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuuntele itseäsi. Olet jo siinä illuusiossa, että miehesi olisi täydellinen. Minä olen kokenut saman ja tälläkin hetkellä kroppaani koristaa moni mustelma. Lähde vielä kun voit.

Vierailija
60/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin suhteessa, jossa karismaattisen ja komean kuoren alta paljastui henkistä väkivaltaa, uhkailua, manipulointia ja hyväksikäyttöä. En jäänyt odottamaan että mies olisi toteuttanut muutamat minuun kohdistamaansa väkivaltaiset viestit, joiden hän sanoi olevan vain vitsailua. Jäin kuitenkin miettimään, miten usein sanallinen väkivalta muuttuu fyysiseksi pahoinpitelyksi suhteen vakiintuessa?