Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa parisuhdeväkivallasta?
Kaikinpuolin ihana ja mahtava persoona, komea, menestynyt, huomaavainen, huumorintajuinen jne, mutta on edellisessä suhteessaan ollut väkivaltainen naistaan kohtaan.
Onko turn-off, vai voiko asian kanssa elää?
Miten on, palstan naiset.
Kommentit (66)
Olen nähnyt sen, että jos mies lyö naista kerran niin hän tekee sen uudestaan ilman mitään ongelmaa. Tämä ei tule muuttumaan. Naiset, jos mies lyö kerrankin niin paetkaa älkääkä katsoko enää taaksepäin.
Onkohan aloittaja tämä sama:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4086485/sytyttaako-mies-jolla-perustalt…
Voihan se miehen kumppanikin olla ollut väkivaltainen.
En voisi. Yleensä tuohon komboon liittyy vielä alkoholiongelma ja lapsuudenperheen huono perhemalli. Meillä ei olisi yksinkertaisesti mitään yhteistä.
Kerran annoin mahdollisuuden, enkä unohda sitä ensimmäistä iskua koskaan. Tapauksesta on jo 30v ja mies jatkaa vieläkin naisten pahoinpitelyä.
En.
Ei joustonvaraa. Hakkaajat, raiskaajat ja sadistit eivät kiinnosta.
Turvallisuus ja hyväolo ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se miehen kumppanikin olla ollut väkivaltainen.
Siinä tapauksessa vielä pahempi juttu. On tullut nähtyä millaisissa perheissä puukot ja puntarit heiluu ja nehän ovat pitkälle alkoholisoituneita, ongelmallisia perheitä, joissa väkivalta on monisukupolvinen malli.
En voisi.
Mielenkiinnosta: miten asia selvisi? Kertoiko mies itse, yhteinen tuttu vai miehen eksä?
Mitä itse neuvoisit jos ystäväsi kysyisi neuvoa sinulta?
Aivan...
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Ja tosiaan alun kuherruskuukaudesta ei voi päätellä mitään. Narsku on toki itse sitä mieltä että alun "kaikinpuolin ihana ja mahtava persoona" on totuus hänestä itsestään, ja jos nainen vain olisi sellainen ja tällainen, niin narsku voisi olla oma itsensä. Kun oikeasti se ihana mies on näytelmä ja kusipää on todellinen luonto, ja nainen pidetään nalkissa sillä että nainenkin kuvittelee että näytelmä on miehen todellinen luoto. Ja kunhan nainen vain vääntäisi itsensä solmuun ja luopuisi itsemääräämisoikeudestaan, näytelmä palaisi. Ja palaahan se aina hetkeksi, kun nainen pitää vetää takaisin lähdön partaalta.
Näin se menee, nimim. kokemusta on.
Ja ei, en voisi. Älä säkään, ei siinä hyvin käy kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi.
Mielenkiinnosta: miten asia selvisi? Kertoiko mies itse, yhteinen tuttu vai miehen eksä?
Aloittaja on itse se mies.
Pysyisin kaukana. Enkä haluaisi tyttärenikään ikinä sekaantuvan väkivaltaiseen mieheen.
Tiedän tosin kaukaisesta nuoruudestani kaksi jollei kolme tapausta, jotka eivät huonosta suhteesta irtauduttaan ole ikinä olleet väkivaltaisia ketään kohtaan. Jotku henkilöt vain ovat myrkkyä toisilleen. Jonkun kohdalla aikakin saattaa vaikuttaa eli tyyppi on kasvanut aikuiseksi, ehkä lopettanut viinan kanssa läträämisen yms.
Hahahahahaha nou.
Ja ap, en todellakaan naura sinulle vaan toivon koko sydämestäni, että otat täällä annetut varoitukset todesta. Juuri tuolla tavalla ne suhteet nimittäin alkavat. Mies on niin ihana ja kun se kerran myöntää tekonsa niin eihän se voi olla, että... Ja menneistä on opittu ja ne on taaksejäänyttä elämää ja ehkä jopa: en voisi koskaan lyödä naista. Jälkimmäinen voi olla jopa totta, ehkä tämä onkin kuristamiseen erikoistunut.
En suositteli, kokemusta on. Vanhat tavat tulevat aina takaisin ja pelko väkivallasta leijuu ilmassa koko ajan.
Ei ikinä. Väkivaltaan taipuvainen ihminen ei muutu, se toimintatapa on niin syvälle porattu aivoihin. Jos säälit häntä sinkkuna, käske hankkimaan pumpattava barbara, jota voi sitten mäiskiä mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahaha nou.
Ja ap, en todellakaan naura sinulle vaan toivon koko sydämestäni, että otat täällä annetut varoitukset todesta. Juuri tuolla tavalla ne suhteet nimittäin alkavat. Mies on niin ihana ja kun se kerran myöntää tekonsa niin eihän se voi olla, että... Ja menneistä on opittu ja ne on taaksejäänyttä elämää ja ehkä jopa: en voisi koskaan lyödä naista. Jälkimmäinen voi olla jopa totta, ehkä tämä onkin kuristamiseen erikoistunut.
Ja lisäksi: se oli naisen vika koska provosoi tms.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aloittaja tämä sama:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4086485/sytyttaako-mies-jolla-perustalt…
Great minds think alike. Juuri olin tulossa spekuloimaan, onko ap se eilinen ydinreaktorityyppi :D
Tuollaisen miehen kanssa seurusteleminen antaa viestin, että mielestäsi syy väkivaltaan oli siinä edellisessä naisessa. Onko näin? Uskotko itse säästyväsi nyrkiltä naamassa?
En.
Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä 🙄