Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

entinen ystävä sanoi: olen kamalin hänen tapamaansa ihminen. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
16.03.2021 |

Otsikossa olikin kysymys.

Minulla oli ystävä, jonka kanssa lopulta syntyi vahvoja erimielisyyksiä. Lopuksi riitojen päätteeksi hän sinetöi asian näin, että olen kamalin hänen tuntemansa ihminen.

Hän ei ole tätä pyytänyt anteeksi, eikä näytä olevan millään tavoin asiasta pahoillaan. Minuun kuitenkin jätti todella syvän haavan ja en voi olla katsomatta peiliin. En osaa sanoa, että mikä minusta on tehnyt niin hirvittävän ihmisen - muuta kuin se, että olen ollut joistain asioista toista mieltä. Tästä on vuosi aikaa ja edelleen itku ajoittain nousee pintaan.

Ollaan samassa työpaikassa ja tapahtumat ovat johtaneet siihen, että olen suljettu ulos työyhteisöstä. Työt juu pystyn hoitamaan, mutta olen aivan yksin. Sinänsä on toki rauha tehdä ja järjestellä omia töitään, mutta orgaanisaation tuki puuttuu täysin.

Onko kellään kokemuksia, että helpottaako oma olo koskaan? Miten tästä voisi päästä eteenpäin? Työsuojelu ei auta. Mulla on vaan edelleen möykky rinnassa, vielä vaan. Olen pyytänyt anteeksi ja antanut lahjan samalla, mutta kovin yksipuolista on.

Mikä auttaisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
22/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONpas kurja tilanne ja sinä hajalla ja yksin eristettynä -kuulostaa että ystväsi on narsisti ja taitava vielä koska onnistui eristämään sinut noin. Nyt on niin ettei siellä kenelläkään rakkauden määrä lisäänny sillä ettet nosta vaan juttua puheeksi kaikkien kanssa. Kutsut ne kasaan ja selvität tilanteen ja sen että koet että sinua ajetaan nurkkaan.  Et häviä mitään, ne eivät noteeraa sinua edelleen tai alkavat noteeraamaan. Kurja ja haavoittava tilanne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pettänyt ystäväsi luottamuksen jollakin tavalla? Voisin kuvitella sanovani noin, jos hyvä ystävä puukottaisi selkään ja olisin pettynyt häneen.

Vierailija
24/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on aivopessyt kaberisi ja nyt sinua jahdataan systemaattisesti. Vaihtaisin työpaikkaa, paikkakuntaa ja ystäväpiiriä. Pitäisin huolen ettei agentteja soluttaudu lähipiiriini.

Vierailija
25/27 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen varmaan.

Tallaat eri polkuja viimeiseen asti.

Vierailija
26/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei vain aina tule toimeen. Eikä tarvitsekkaan. Jos olette nyt kasvaneet syystä tai toisesta erilleen, teet parhaan palveluksen teille molemmille sillä että annat asian olla niin. Kohtelias voi olla mutta siihen voit sen jättää.

Ansaitset olla ihmisten kanssa, kenen kanssa voit hyvin ja ketkä voivat sinun seurassasi hyvin. Työpaikkaa ja ystäviä voi kyllä vaihtaa. Mieti mikä edes auttaa sinun hyvinvointiasi. Olet jo sovitellut ja muuta et voi tehdä.

Vierailija
27/27 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Joku oli kai pahoittanut mielensä suurestikin, mutta ap vastaa uudelleen: kyseessä on mies.