Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 100%toimiva laihdutuskeino

Vierailija
16.03.2021 |

Vedätä hampaat pois ja syö soseruokaa. T. Ammattivalittaja

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tiedossa vielä parempi laihdutuskeino. Nimittäin köyhyys, jolloin ei ole varaa ostaa mitään alkoholia tai herkkuja. Silloin laihtuu väkisinkin.

Vierailija
2/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi tiedossa vielä parempi laihdutuskeino. Nimittäin köyhyys, jolloin ei ole varaa ostaa mitään alkoholia tai herkkuja. Silloin laihtuu väkisinkin.

Köyhyys ei kyllä koskaan ole estänyt mua lihomasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosekeittoa voi kyllä syödä hampaat suussakin.

Vierailija
4/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpompi on lihoa jos ei ole allerginen millekään esim täällä on ruokajonoja, joissa saa pullaa, donitseja, munkkeja, täytekakkuja yms. Onneksi mulla on keliakia ja nyt tämä hammasjuttu lisäksi. Ap

Vierailija
5/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut mun mielestäni ne on niin pahoja, etten niitä siinä tapauksessa söisi. Ap

Vierailija
6/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kuinka paljon.

Vierailija
7/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näihin aivopieruihin voisi laittaa jo otsikkoon nimen Ammattivalittaja, niin ei tarvitsisi näitäkään turhaan availla. Tai vielä parempi, osta päiväkirja ja töherrä siihen.

Vierailija
8/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näihin aivopieruihin voisi laittaa jo otsikkoon nimen Ammattivalittaja, niin ei tarvitsisi näitäkään turhaan availla. Tai vielä parempi, osta päiväkirja ja töherrä siihen.

Taasko sun turhasta elämästäsi meni hetki aikaa. On se kamalaa. Ap

Vierailija
9/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aiemmin luvannut merkitä kirjoittamasi päästöt nimelläsi, mutta sitäkään lupausta et pidä. Eihän sinun sanaasi voi luottaa. Montakos kertaa oletkaan "kuollut"?

Vierailija
10/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aiemmin luvannut merkitä kirjoittamasi päästöt nimelläsi, mutta sitäkään lupausta et pidä. Eihän sinun sanaasi voi luottaa. Montakos kertaa oletkaan "kuollut"?

Sullapa nyt on huono päivä. Ap

Vierailija
11/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto. En syö kuuden jälkeen mitää. Kohta kokeilen sitä, että syön vain kahdeksan tunnin aikana. Kolme ateriaa. Muuten saan syödä niin paljon kuin jaksaa kolmella aterialla ja kahdeksan tunnin aikana.

Vierailija
12/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ei kyllä koskaan ole estänyt mua lihomasta. Ap

Et ole ollut kunnolla köyhä. Jos sinulla on 50€ rahaa kuukaudessa ruokaan ja olet pakotettu keräämään tyhjiä pulloja, niin varmasti laihtuu.

Vierailija
13/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos olemassaolostasi. Kiva, kun joku valittaa puolestani, terv. pessimisti

Vierailija
14/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalorit ei paljon maksa. Jos on niin köyhä, että ei ole mahdollista lihoa, niin silloin on asiat muutenkin niin huonosti, että olisi melkein parempi olla lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän