Helsingissä ti-ke-to kalenteri täynnä vapaita rokotusaikoja
Miksei näitä vapaita aikoja anneta laajemmin käyttöön?
Miksei siirrtytä jo 2. riskiryhmään ja muihin työikäisiin?
Kommentit (26)
Kello on nyt 12.43
Vapaita aikoja olisi heti esim.
12.45
12.50
12.55
MeillÄ ihan sama tilanne. Aikoja on, mutta pienessä kaupungissa ei taida olla niin kovin montaa noita riskiryhmän 1 ihmisiä, jotka itse niitä aikoja varaisivat. Kannattaisi avata riskiryhmälle 2 aika pian. Saa nähdä mit tekevät
Itse kuulun riskiryhmään 2. Oikeasti olen riskiryhmän 1 ja 2 välissä. Ja käytännössä kuolen, jos koronan saan, sen verran hankala infektioissa pahenevat astma minulla on. Mutta kun raja on, että vupden sisällä ei ole tarvinnut suun kautta kortisonia ja vuoden ajan olen ollut erityksissä kaikista eikä ole ollut ainuttakaan infektiota, niin en ole tarvinnut sitä tabletti kortisonia.
Joten vähän hassulta tuntuu tuo riskiryhmä rajaus.
Uudenmaan uutisissa ylellä lääkäri sanoi että että ajat ovat varattu tästä eteenpäin kolme viikkoa Helsingissä
Mutta tämä ei pidä paikkaansa, jos kirjautuu sinne Helsingin korona-ajanvaraukseen niin siellä näkyy että melkein joka päivä on aamusta iltaan tyhjiä aikoja
Eiköhän siellä oo niitä aikoja enemmän kuin rokotteita ja kun rokotelukumäärä tulee täyteen, niin ajanvaraus sulkeutuu. Niin mä ton ite suunnittelisin.
Up