Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ti-ke-to kalenteri täynnä vapaita rokotusaikoja

Vierailija
16.03.2021 |

Miksei näitä vapaita aikoja anneta laajemmin käyttöön?

Miksei siirrtytä jo 2. riskiryhmään ja muihin työikäisiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on nyt 12.43

Vapaita aikoja olisi heti esim.

12.45

12.50

12.55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeillÄ ihan sama tilanne. Aikoja on, mutta pienessä kaupungissa ei taida olla niin kovin montaa noita riskiryhmän 1 ihmisiä, jotka itse niitä aikoja varaisivat. Kannattaisi avata riskiryhmälle 2 aika pian. Saa nähdä mit tekevät

Itse kuulun riskiryhmään 2. Oikeasti olen riskiryhmän 1 ja 2 välissä. Ja käytännössä kuolen, jos koronan saan, sen verran hankala infektioissa pahenevat astma minulla on. Mutta kun raja on, että vupden sisällä ei ole tarvinnut suun kautta kortisonia ja vuoden ajan olen ollut erityksissä kaikista eikä ole ollut ainuttakaan infektiota, niin en ole tarvinnut sitä tabletti kortisonia.

Joten vähän hassulta tuntuu tuo riskiryhmä rajaus.

Vierailija
24/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenmaan uutisissa ylellä lääkäri sanoi että että ajat ovat varattu tästä eteenpäin kolme viikkoa Helsingissä

Mutta tämä ei pidä paikkaansa, jos kirjautuu sinne Helsingin korona-ajanvaraukseen niin siellä näkyy että melkein joka päivä on aamusta iltaan tyhjiä aikoja

Vierailija
25/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ota Astraa.

Vierailija
26/26 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä oo niitä aikoja enemmän kuin rokotteita ja kun rokotelukumäärä tulee täyteen, niin ajanvaraus sulkeutuu. Niin mä ton ite suunnittelisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan