Korona EI ole leikin asia: IS: päävalmentaja Pekka Virta 27 päivää teholla Koronan vuoksi
Nyt järki käteen bilettäjät ja maskittomat heiluvat.
Sinäkin voit kohta maata teholla, jos tilaa vieläpä, happinaamari päässä.
Kommentit (112)
Voihan sitä syöpäänkin kuolla. Tai jäädä auton alle.
Mutku tää on vaan nuha ja vaarallinen vain puolikuolleille yli 84-vuotiaille. T. Foliohattupää
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on 51v ja lihava.
Niin, eli keski-ikäinen, joita työelämässä pyörii satoja tuhansia. Kaikki tuottavat ihmiset joutaa kuolla?
Mietinkin että mitenköhän hänelle kävi. Oletin että olisi päässyt sairaalasta kotiinsa toipumaan, mutta olikin mennyt noin pahaksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli keski-ikäinen, joita työelämässä pyörii satoja tuhansia. Kaikki tuottavat ihmiset joutaa kuolla?
Tärkeintä on nyt suojata nämä verovaroilla loisivat kauppakeskushengailijat
Maskit EIVÄT ESTÄ VIRUSTEN LEVIÄMISTÄ.
MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ TEILLE KERTOA !
Missä on kaikkien niiden kymmenientuhansien tarinat, jotka eivät ole joutuneet edes sinne sairaala hoitoon?
Toivottavasti toipuu työkykyiseksi ja muutenkin kuntoon. Esimerkiksi Ahtisaari ei kai koskaan ihan palautunut ennallaan. Toki hän on vanhempikin, mutta silti.
Sinä hillut kylillä laskemassa kuinka moni ei käytä maskia?
Vierailija kirjoitti:
Missä on kaikkien niiden kymmenientuhansien tarinat, jotka eivät ole joutuneet edes sinne sairaala hoitoon?
Olipa outo kommentti.
Ja teholla potilasta pitää käännellä vatsalta selälleen ja päinvastoin. Tähän hommaan tarvitaan kuulemma jopa 6-7 hoitajaa koska potilaassa on piuhoja joka puolella ja niitä ei voi irrottaa kääntämisen ajaksi. Kääntäminen voi kestää puoli tuntia ja potilas pitää kipulääkitä hyvissä ajoin ennen kääntöä. Uskokaa jo että ei ole nuhasta kyse.
Noh, ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Minua ei pelotella millään seiskalehden jutuilla. Kuten joku tuossa aiemmin sanoi, suurempi vaara on joutua auton alle.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole lihava. Raamikas hän kylläkin on. Luuviulut sanoo heti lihavaksi, kun itse ovat katkeria näyttäessään etiopialaiselta nälkäänäkevältä ja hartiat ovat kuin kaksi tikkua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä hillut kylillä laskemassa kuinka moni ei käytä maskia?
Ja sinä hillut Kelassa ja sossun luukulla levittämässä koronaa työntekijöihin?
Tyhmä kysymys, mutta tarkoittaako tehohoito sitä, että olis kuollut ilman sitä?
Eli tauti täytyy pysäyttää, tehopaikkoja ei monille riitä.
Olen ollut keuhkokuumeen vuoksi sairaalassa.
En halua kokea sitä enää uudestaan.
Sen edellisen sentään pystyi lääkitsemään antibiooteilla.
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Minua ei pelotella millään seiskalehden jutuilla. Kuten joku tuossa aiemmin sanoi, suurempi vaara on joutua auton alle.
No ethän sinä nynny sieltä tietokoneesi edestä tietysti mihinkään liikukaan.
Tekisi mieleni..
Vierailija kirjoitti:
Maskit EIVÄT ESTÄ VIRUSTEN LEVIÄMISTÄ.
MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ TEILLE KERTOA !
Kyllä ne vähentää leviämistä huomattavasti.
Niinpä! Ja nyt jatkaa makaamista osastolla.
Korona on arvaamaton, vaikuttaa niin eri tavalla sairastuneisiin.
Jopa nuoretkin voi menehtyä siihen.