Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisviha miehellä voi johtua?

Vierailija
16.03.2021 |

Tapaamani mies oli seksuaalisesti sadistinen ja yritti alistaa vaikka se ei kiinnostanut minua. Aistin selvästi että on jotain vihas taustalla.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvi ha on heijaste suomalaisten naisten miesvih asta.

Heidän  mielestään on oikein uhr iu tua joka asiasta ja syyttää miestä jos ei suoraan niin kiertoteitse kaikki on  lopulta miehen syy.

Tas a-arvo kin on heidän mielestään vain toteutunut jos mies on kuin spanieli.

Joten katsokaa hyvät nais et peiliin, sieltä se kunnioittamisen  puute johtuu.

Mistäpä luulet vaikka m u s l i m imaiden miesten naisvihan johtuvan? Suomalaisten naisten vikaa varmaan sekin?

Tavallaan onkin. Heille na inen on puhdas vain kun täyttää ko.raa Nin määritelmät.

Muuten nai s et ovat käyttettäviksi kuten he haluavat. Ja te halu atte hei tä lisää Suo meen?

Eli se, että jossain Saudi-Arabiassa miehet pitävät naisia ihan orjina, ei johdu niistä miehistä itsestään, vaan suomalaisista naisista?

Olet sairas.

Etkö osaa  lukea? Pyydä että joku lukee.

SIINÄ LUKEE että pyh ä k ir ja sanoo kri tee rit. Ymmärrrätkö?

Se pyhä kirja on miesten kirjoittama, ja ihan itse miehet päättävät sitä noudattaa ja tulkita. Onhan se kätevä keino toki, perustella naisille, että olette ala-arvoisia koska pyhä kirja sanoo niin.

Ja sinä sanoit, että tavallaan se on suomalaisten naisten vika, että näiden maiden miehet ovat naisvihamielisiä. Joten miten muuten sen voisi tulkita kuin siten, että sinusta näiden maiden naisviha johtuu jotenkin suomalaisista naisista?

Oletko trolli? Vai tavallista i Di oottisempi?

Jos kohtaat Mus. li mi mie  Hen ja koet vihaa, se johtuu siitä mitä yllä luki, olit sitten suo  malainen tai thaimaala inen tai kuusta, riittää että olet n A i nen. Ja  kirja  mää ritt elee sinut riippumatta oletko mistä.

Jokohan meni perille?

Sinä se tässä idiootti olet. Ihan totta, vihaa tulisin kohtaamaan, siihen riittää se, että olen nainen, mutta ei se minun _syyni_ silti olisi vaan sen miehen.

Sitähän minä olen yrittänyt sanoa,  turha uhriutua jos syy on uskon Nossa. Sieltä sen Na isvi ha kumpu aa riippumatta mistä olet kotoisin. Ehkä nyt os aat äänes tää paremmin.

Helvetistäkö sinä sen tiedät mitä minä olen äänestänyt? Ja se uskonto on miesten kehittämä, eli johtuu miehistä.

Vierailija
82/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma voi olla kurittava äiti menneisyydessä.

Päinvastoin. Ongelmana ovat poikiaan paapovat ja hyysäävät äidit.

Tämä sillon kun pojalla syntyy se käsitys että minulla on oikeus asioihin maailmassa muiden ihmisten vapaan tahdon yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans miettiny tätä pleijereitten naisvihaa. Kun pokataan mitä keretään, mutta se halveksunta siellä kaiken hurmausshown takana ja naisten täydellinen esineellistäminen. Seksi tuntuu olevan vaan pelkkä tekninen suorite ja jahtaus parempi vaihe kuin se toiminta. Että mitä tuossakin on mennyt vikaan, että vastakkainen sukupuoli koetaan saaliina, jota himoitaan, mutta samalla halveksutaan. Ja näille kun osoitat olevasi ihan itsenäinen, sanavalmis ja ajatteleva persoona niin jo on piru irti.

Ikävä ottaa taas esiin tämä Aki Mannisen kohu, mutta kun se tuntuu sopivan niin hyvin tähän aiheeseen. Hänhän tuntuu kaikin puolin ihan asialliselta mieheltä, hyvältä aviomieheltä ja isältä. Jotain outoa kuitenkin on suhtautumisessa naisiin, jos suuttuessaan leikkiohjelman vuoksi toteaa seuraavaa:

"Naiset kun on leirissä, niin ei sieltä koskaan tule hyvää soppaa. Siellä pitäisi olla joukko miehiä."

Ei tuollaista lausetta millään ilveellä saa väännetyksi asialliseksi. Onhan siinä selvästi takana ajatus, että miehet ovat parempia ja mukavampia. Ihmetyttää vain, mistä tällainen ajatus kumpuaa esim. tämän henkilön kohdalla, jolla on ilmeisesti hyvät suhteet perheensä naisiin ja onnellinen avioliitto ja vielä pikkuinen tytär, josta aikanaan tulee nainen. Miksi miehet ajattelevat vaikka vain alitajuisesti, olevansa parempia kuin naiset?

Aki on kaapissa ja pelkää itseään.

Vierailija
84/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus Akin ja Ritan perheidyllistä kuullaan vasta kun lapsensa on kolmekymppinen. Voihan se oikeasti olla idylli tai sitten ei.

Vierailija
85/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha oletukseen päädytään välillä aika heppoisin todistein. Jos mies on vaikka sitä mieltä, että naiset eivät ole hyviä asiassa x, niin onko se vihaa sanan varsinaisessa merkityksessä, eli mies tuntisi vihan tunteita naisia kohtaan? Ehkä hän ei tunne vihaa, vaan hänellä on vähättelevä ennakkoluulo. Toinen esimerkki alistavasta seksistä. On aivan normaalia, että kiihottuu valta-asetelmasta, jossa on joko alistaja tai alistettu. En lähtisi vetämään siitä suoraa johtopäätöstä vihan tunteisiin.

Ihan samaa viha-sanaa käytetään kaikesta muustakin ennakkoluuloisesta asenteesta, tai pelosta. Jos pelkään kulkea tietyn porukan ohi pimeällä, minua sanotaan kyseisistä henkilöistä koostuvien ihmisten(ryhmä) vihaajaksi. Jos ei ole tavannut homoja yhtään, ja on ennakkoluuloinen koska on kehitellyt päässään kuvion jossa homot yrittävän päästä aina pöksyihisi, niin olet homovihaaja. Sama jos on kokenut jonkun asian olevan 99% aina tietyllä tavalla, eikä jaksa enää ottaa "yksilöä yksilönä" vaan pitäytyy erossa tietystä ryhmästä, ja inhoaa heitä, sekin on vihaamista, vaikka oikeasti ei vain haluaisi olla tekemisissä. 

Viha-sana on niin helppo, ja kaiken kattava, vaikka tosiasiassa ei kuvaisikaan juuri ollenkaan yksittäisen henkilön tuntemuksia tai mieleipidettä. 

Sitten kun tietyt asenteet pesiytyvät laajemmin, niitä varten perustetaan omia ryhmittymiä ja samoinajattelevien joukkoja vellomaan jossain johonkin ryhmään kohdistuvassa inhossa, pitääkin alkaa olemaan tarkkana. Silloin on perusteltua puhua vihasta, kun tarkoitus on esim. kaventaa ihmisen mahdollisuuksia elämässä, ja saattaa hänet turvattomaan tilaan jonkin hänen ominaisuutensa takia, sukupuoli, ihonväri etnisyys, jne.

Vierailija
86/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen isän naisvihamielinen asenne periytyy usein pojalle. Samansukupuoliselta vanhemmalta mallioppiminen on tehokkain kasvatuksen muoto. Turhaan äitiä syyttelette.

Meillä on paljon yksinhuoltajaäitejä, joiden pojat kasvavat naisvihamielisiksi. Miksi?

Vierailija
87/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen isän naisvihamielinen asenne periytyy usein pojalle. Samansukupuoliselta vanhemmalta mallioppiminen on tehokkain kasvatuksen muoto. Turhaan äitiä syyttelette.

Meillä on paljon yksinhuoltajaäitejä, joiden pojat kasvavat naisvihamielisiksi. Miksi?

Viitsitkö laittaa linkin tähän tutkimukseen.

Vierailija
88/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee näin : naisvihainen mies luulee "rakastavansa" (HALUAVANSA NUSSIA)  naisia, ja täten naisviha joka hänen mielestään on suoraa vihaamista sanamuodosta johtuen ei kosketa hänen ajatteluaan ja suhtautumistaan, jossa hän halveksii ja väheksyy ja alentaa jatkuvasti naisia EIKÄ NÄE NAISIA IHMISINÄ. 

Tällainen mies usein luokittaa naiset ryhminä rooliin, joka palvelee hänen etujaan ja mukavuuttaan miehenä. Perimmältään kyse on itsekkyydestä ja narsismista ja heikkoudesta (vahvan ei tarvitse polkea muita alas), kusipäisyydestä tuottaa itselle hyvää oloa muiden kustannuksella. Haluaa palvelijan, vakiseksin, lämpö/tukijakelupisteen, siitosmeriitin muilta miehiltä, ei kiinnosta naisen ajatukset eikä tunteet eikä rakkaus. 

Naisvihaiset miehet siis (yleensä) sekä haluavat naisia (seksuaalisesti) että eivät pidä naisista. Pitäminen on varattu muiden miesten suuntaan, naisista ei tarvitse pitää vaan vain käyttää heitä. Tässä naisvihan totuutta suoraan, miehet eivät itsekään tiedosta asiaa aina näin pitkälle. 

Mitä taustalla. Yleensä tällaisilla miehillä on ollut naisvihainen isä kotona, sieltä opittu hommaa, taikka miesmalli on puuttunut ja omaa äitiä kohtaan on jotain katkeruutta. Yleensä ei siskoja, ei ymmärretä mitään naispuoleisista. Joillain miehillä voi sitten olla esim lievää autismia, persoonallisuushäiriöitä ja tunnekylmyyttä, joillain vakavaa masennusta ja huonon olon suuntaamista naisiin. 

Jos mies sen sijaan näkee naiset ihmisinä (mikä ei tarkoita etteikö siihen samalla kuulu ulottuvuus aistikkuuteen), hän ei ole naisvihaaja. 

Vierailija
89/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän  mielestään on oikein uhr iu tua joka asiasta ja syyttää miestä jos ei suoraan niin kiertoteitse kaikki on  lopulta miehen syy.

Mistäpä luulet vaikka m u s l i m imaiden miesten naisvihan johtuvan? Suomalaisten naisten vikaa varmaan sekin?

Tavallaan onkin. Heille na inen on puhdas vain kun täyttää ko.raa Nin määritelmät.

Muuten nai s et ovat käyttettäviksi kuten he haluavat. Ja te halu atte hei tä lisää Suo meen?

Eli se, että jossain Saudi-Arabiassa miehet pitävät naisia ihan orjina, ei johdu niistä miehistä itsestään, vaan suomalaisista naisista?

Olet sairas.

Etkö osaa  lukea? Pyydä että joku lukee.

SIINÄ LUKEE että pyh ä k ir ja sanoo kri tee rit. Ymmärrrätkö?

Se pyhä kirja on miesten kirjoittama, ja ihan itse miehet päättävät sitä noudattaa ja tulkita. Onhan se kätevä keino toki, perustella naisille, että olette ala-arvoisia koska pyhä kirja sanoo niin.

Ja sinä sanoit, että tavallaan se on suomalaisten naisten vika, että näiden maiden miehet ovat naisvihamielisiä. Joten miten muuten sen voisi tulkita kuin siten, että sinusta näiden maiden naisviha johtuu jotenkin suomalaisista naisista?

Oletko trolli? Vai tavallista i Di oottisempi?

Jos kohtaat Mus. li mi mie  Hen ja koet vihaa, se johtuu siitä mitä yllä luki, olit sitten suo  malainen tai thaimaala inen tai kuusta, riittää että olet n A i nen. Ja  kirja  mää ritt elee sinut riippumatta oletko mistä.

Jokohan meni perille?

Sinä se tässä idiootti olet. Ihan totta, vihaa tulisin kohtaamaan, siihen riittää se, että olen nainen, mutta ei se minun _syyni_ silti olisi vaan sen miehen.

Sitähän minä olen yrittänyt sanoa,  turha uhriutua jos syy on uskon Nossa. Sieltä sen Na isvi ha kumpu aa riippumatta mistä olet kotoisin. Ehkä nyt os aat äänes tää paremmin.

Helvetistäkö sinä sen tiedät mitä minä olen äänestänyt? Ja se uskonto on miesten kehittämä, eli johtuu miehistä.

Ja  kuka se vihaa ja ketä ? =D=D=D=D

Äänestä niin ettei h eitä tule lisää, sitä se tarkoittaa.

Ja tee  oma us Kontokir jasi, niin ei tarvitse olla vih a inen ja u hr i u tu nut.

Minä en koskaan halunnut tuon kulttuurin miehiä tänne, ja sinä et sitä tiedä mitä minä olen äänestänyt joten pidä suusi kiinni. Et tiedä mitään minusta.

Sanotko noiden maiden naisillekin, joiden on pakko elää siinä kulttuurissa, että ei tarvitse uhriutua?

Vierailija
90/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tasa-arvoinen ja suvaitsevainen vihan suhteen, vihaan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti sukupuolesta, iästä, kansallisuudesta jne. riippumatta. Kaikki ovat samaa paskaa tai hyväntekijöitä oli millainen hyvänsä.

Vierailija
91/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta "mistä naisv1ha miehellä voi johtua" on hyvin provokatiivinen ja asenteellinen; sen voi hyvin tulkita miesv1hamieliseksi. Täällä kirjoitetaan "miehistä on jäänyt evoluutiossa jälkeen, eli ovat lähempänä luolamiehiä." mutta kukaan ei halua nähdä mitä tuo on: miesvihaa.

Vierailija
92/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median lanseeraamasta käsitteestä.

1. Ole nainen.

2. Kohtaa asia jota pidät epämiellyttävänä. Ei ole väliä mitä se on, pääasia, että siihen liittyy mies.

3. Leimaa asiaan kyltti "Naisviha".

4. Ota yhteyttä mediaan ja naisasiaverkostoihin. Voit myös edistää mylläkkää Somessa.

5. Kerro asia ja avainsana "Naisviha"

6. Inkvisitio ja media teurastavat kohteen.

7. Voimaannu.

Totta. Suomessa ei taideta hyväksyä oikeudessa julmia tai epätavallisia rangaistuksia, mutta kun joku lausuu harkitsemattomia televisiossa on jokamiehen ja naisen oikeus tuhota hänet verbaalisesti julkisesti. Montakohan julkisen sanan ruokkimaa itsemurhaa tarvitaan ennenkuin ihmisoikeudet ulotetaan myös näihin?

Vierailija
93/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

strong>Mies vih a on heijaste suomalaisten miesten nai svi hasta.

Heidän  mielestään on oikein uhriutua joka asiasta ja syyttää naista jos ei suoraan niin kiertoteitse kaikki on  lopulta naisen syy.

Tasa-arvokin on heidän mielestään vain toteutunut, jos nainen on kuin nyr kin ja hel lan välissä

Joten katsokaa hyvät miehet peiliin, sieltä se kunnioittamisen  puute johtuu.

Vierailija
94/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea lapsuus ja siitä johtuen alikehittynyt persoonallisuus +häiriö ja siihen päälle muutamat epäonnistumiset naisten kanssa, niin naisten vikaahan se on kaikki.

Jos on vihainen geeneistään.          Jos vaikka pääsee miljonääriksi on pakko olla hyvät geenit.

Vierailija
95/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava ketju, jossa pohditaan syita m_13_s_v1h_a_ll e poistui. Yllätys, yllätys.

Sen syytä on miesten oma, huono käytös.

Vierailija
96/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen hetero lihaa syövä CIS-mies kirjoitti:

Otsikosta "mistä naisv1ha miehellä voi johtua" on hyvin provokatiivinen ja asenteellinen; sen voi hyvin tulkita miesv1hamieliseksi. Täällä kirjoitetaan "miehistä on jäänyt evoluutiossa jälkeen, eli ovat lähempänä luolamiehiä." mutta kukaan ei halua nähdä mitä tuo on: miesvihaa.

Väkivaltaisten miesten arvostelu on m i e s v i h a a?

Vierailija
97/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa ei ole olemassakaan, ”naisviha” on vain vihasana niitä kohtaan, jotka suhtautuvat naisiin realistisesti.

Täytyypä tunnustaa, että Sigmund Freund oli erittäin älykäs ihminen.

Tutkikaapa naista yhden sanan pohjalta aivan jokaisesta näkökulmasta:

niin käyttäytymisen, ” rehellisyyden, logiikan, järjen ja vastuuntunnon ” ym., niin löydätte vastauksen jokaiseen kysymykseenne ja naisen käyttäytymiseen joka ainoassa tilanteessa.

Se sana on - opportunismi.

https://historianet.fi/yhteiskunta/nainen-on-historian-suurin-mysteeri

Vierailija
98/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

strong>Mies vih a on heijaste suomalaisten miesten nai svi hasta.

Heidän  mielestään on oikein uhriutua joka asiasta ja syyttää naista jos ei suoraan niin kiertoteitse kaikki on  lopulta naisen syy.

Tasa-arvokin on heidän mielestään vain toteutunut, jos nainen on kuin nyr kin ja hel lan välissä

Joten katsokaa hyvät miehet peiliin, sieltä se kunnioittamisen  puute johtuu.

Arabeilla on munaa alistaa naisensa ankaran kurin alaisuuteen. Miksi länsimaalaiset miehet ovat niin munattomia, että antavat naistensa nuosta vapaana? Naisen alistaminen olisi lapsellisen helppoa jos nykymiehiltä löytyisi edes vähän munaa.

Vierailija
99/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa ei ole olemassakaan, ”naisviha” on vain vihasana niitä kohtaan, jotka suhtautuvat naisiin realistisesti.

Täytyypä tunnustaa, että Sigmund Freund oli erittäin älykäs ihminen.

Tutkikaapa naista yhden sanan pohjalta aivan jokaisesta näkökulmasta:

niin käyttäytymisen, ” rehellisyyden, logiikan, järjen ja vastuuntunnon ” ym., niin löydätte vastauksen jokaiseen kysymykseenne ja naisen käyttäytymiseen joka ainoassa tilanteessa.

Se sana on - opportunismi.

https://historianet.fi/yhteiskunta/nainen-on-historian-suurin-mysteeri

Opportunismi.

Se siitä suuresta naisen mysteerisyydestä.

Vierailija
100/117 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on omiaan kasvattamaan naisvihaa jo ennestään katkeroituneilla ihmisillä. Tämä palstahan on juuri hyvä paikka hakea vahvistusta kaikille omille negatiivisille uskomuksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi