Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aavistitko miehesi ihastuneen toiseen?

Vierailija
15.03.2021 |

Miten helposti tällaisen huomaa? Oma mies käyttäytyi oudosti noin kuukauden verran, kunnes juteltiin parisuhteen tilasta. Asiat korjaantuivat vaikkakin mies kertoi pohtineensa myös eroa. Jäänyt mietityttämään, että onko kuvioissa ollut joku kolmaskin osapuoli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on juuri se mistä tietää

Vierailija
2/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka kerta. Kyllähän sen huomaa kun asuu pelkän kuoren kanssa ja ihminen sisältä on haihtunut muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ihan selvästi. Kyllä se nyt vaan näkyy ulospäin.

Vierailija
4/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin. Pienet muutokset käytöksessä. Ärtyneisyyttä, etääntymistä minua kohtaan toisinaan. Kiinnostusta/innostusta muualle, sellaisiin asioihin, joihin aiemmin ei ollut. Halusi kaiketi miellyttää ihastusta, kiinnostua häneen liittyvistä asioista.

Vierailija
5/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jatkaneet suhteissanne? Oma pää ihan pyörällä, että miten tähän kannattaisi suhtautua. Ap

Vierailija
6/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut suhdetta.

Jos mies ei kerran itse halua erota, niin ei se suhde ole ollut vakava, vaikka siinä alussa on ollutkin voimakasta ihastumista ja sitä fyysistä kemiaa.

Asia on erilainen sitten, jos mies on todella rakastunut siihen toiseen.  Silloin se ero taitaa olla vääjämätön.

Vierailija
7/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tein tempun, jotta saisin sen siirtymään toisaalle. Näin se oletti itse tehneen valintansa. What a relief. ;)

Vierailija
8/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joka kerta. Kyllähän sen huomaa kun asuu pelkän kuoren kanssa ja ihminen sisältä on haihtunut muualle.

Joka kerta? En tiedä olisiko koko suhteessa mitään pointtia, jos mies olisi jatkuvasti toisten naisten perään.

Vierailija
9/14 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta? En tiedä olisiko koko suhteessa mitään pointtia, jos mies olisi jatkuvasti toisten naisten perään.

Ei kun minua on kaikissa suhteissa petetty monta kertaa ihan alusta asti.

Vierailija
10/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua 10vuotta, enkä tajunnut mitään. Kun itse sitten suhteensa paljasti, niin tuntui kun maailma olisi romahtanut alta. Hän on ex nykyään. Olen aina ollut luottavainen ihmisiä kohtaan, ehkä vähän sinisilmäinenkin.

Vierailija
11/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti minua 10vuotta, enkä tajunnut mitään. Kun itse sitten suhteensa paljasti, niin tuntui kun maailma olisi romahtanut alta. Hän on ex nykyään. Olen aina ollut luottavainen ihmisiä kohtaan, ehkä vähän sinisilmäinenkin.

Sama täällä. 10 v kaksoiselämää enkä tajunnut mitään.. onneksi ylensä aina lopulta toinen jää kiinni. Ex nykyään ja samaa jatkanut uudessa suhteessa.

Vierailija
12/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pikku ihastuksia ollut molemmilla, nehän on vain elämän suola. Eihän ne vakavia ole.

Se on eriasia sitten, jos puoliso rakastuu toiseen.

Vierailija
13/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä oli olla havaitsematta kun ex tuli kotiin tuhannen päissään, kaatui lattialle ja vannoi rakkautta uudelle ihastukselleen. Seuraavana päivänä ei muistanut tilannetta ja olisi jatkanut meidän avioliittoa lastenkin vuoksi.

Jatkettiinkin jonkin aikaa, mutta samalla se oli minulle ”lupa” jatkaa elämää. Rakkaus exään oli sammunut tuona yönä.

Pari vuotta sinniteltiin ja minulla ehti olla parikin petikaveria ennen kuin erottiin ja löysin elämäni rakkauden.

Vierailija
14/14 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tainnut olla kolmas kuvioissa, ainakin miehesi ajatuksissa. Toinen nainen saattaa olla auyuaan tietämätön asiasta. Jos jatkat suhdetta, unohda se mahdollinen toinen nainen. Jos pohdit sellaista, tuhoat itse suhteen mustasukkaisuudella ja epäilyilläsi. Jos et voi olla epäilemättä, eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi