Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua harmittaa tällä hetkellä?

Vierailija
15.03.2021 |

Minua helsinkiläisenä harmittaa ihan todella paljon Malmin lentokentän tilanne. Harmaa sumupilvi on varmistanut mieltä viime päivät.

Mikä sinua harmittaa tällä hetkellä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus halaili jotain naista. Hänen (ihastuksen) aloitteestaan. Ei ollut kuin nopea hali, mutta silti. Nainenkin puheen lomassa kutsui ihastustani muruksi 😐

Vierailija
22/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpuolen asunnossa asuu joku Muumien mörköä muistuttava mt-eläkeläinen joka tömistelee ja vetää vessaa vähän väliä. Muuten olisi talossa hiljaista ja juuri minä saan kärsiä tuosta 🤬

Vierailija
24/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään itkenyt sitä, kun kaikesta tehdään vaikeaa.

Myös oon itkenyt sitä, kun kaikki koneellistetaan ja näppäränä käsin mielellään tekijänä joudun luopumaan käsin tehdystä tunnollisesta työstä.

Vierailija
25/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitää mennä töihin 😭

(Itselläni oli pidempi viikonloppu)

Vierailija
26/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saamattomuus.

Vierailija
27/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, pääsenkö koskaan etelään lomalle.

Sama täällä. Eikä vain etelään. Myös kaupunkilomat kiinnostaa.

Jouduin viettämään 70 vuotispäivänikin Suomessa. Vietän pyöreät yleensä ulkomailla.

10 vuotta sitten New York, 20 v sitten Rooma.

Menin sitten ystäväni kanssa Kämp-hotelliin. Illallinen, yöpyminen, spa-palveluja ja aamiainen. Loistava kokemus. Sain sen nautinnon lahjaksi pojaltani.

Vierailija
28/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kurkku on vähän kipeä ja lapsella alkaa huomenna ylioppilaskirjoitukset. Stressaan, että saa mun pöpön eikä voi kirjoittaa kaikkia aineita. Mun testitulos oli nega, mutta ei missään flunssassa saa mennä kirjoituksiin. Miksi juuri nyt sain jonkun tyhmän pöpön!

Vierailija
29/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mun suuren vaivan meikkaaminen ei maskin alta näy.

Olen niiiiiiiin kaunis.

N22

Vierailija
30/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö, jossa asun, on muuttunut meluisaksi ja riitaisaksi. Harmittaa, koska ennen täällä oli mukava asua.

Vierailija
31/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimishäiriö. Söin tänään aamupäivällä kaksi big mac -hampurilaista, ranskalaisia ja kokista.

Iltapäivällä 9kpl nugetteja ja kaksi valkosipulidippiä

Äsken meni vielä kokonainen pizzerian pizza ja limua,

Vihaan itseäni!! Ihan hirveä olo fyysisesti ja henkisesti,

Vierailija
32/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat. Jäi lääkkeet tietyistä syistä ottamatta viikon verran ja poden hirveitä vieroitusoireita. Lisäksi olo on kuin hullulla, olen ihan vainoharhainen ja kuvittelen koko ajan kuolevani.

Vierailija
33/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että läheiseni eivät tiedä, miten elämäni on oikeasti mennyt viimeiset 5-6 vuotta ja miten surkea nykytilannekin on. Ja mikä pahinta, miltä tulevaisuuteni nyt kaiken sen vuoksi näyttää..

Miten kertoa kaikki menneet typeryydet, joista heillä ei ollut hajuakaan ja joissa he olisivat halunneet olla apuna satavarmasti, jos vain olisivat tienneet, mutta se on myöhäistä nyt. Olen nähnyt heitä kaikki nämä vuodet lähes jatkuvasti ja he ovat vain sokeasti luottaneet minuun ja sanoihini, auttaneet rahallisesti, olleet paljon läsnä ja toivoneet minulle parasta, enemmän kuin mitään muuta. Hirvittävä tilanne. Totuutta en haluaisi itsekään millään uskoa, en halua sanoa sitä ääneen. Se on niin pelottava. Valhe on ollut niin kaunis ja hyvä elää, mutta ei enää...

Vierailija
34/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun en jaksanut ilmoittaa etäkoululaista hakemaan viikon kouluruokia korvaavaa ruokakassia. Teini ei ehkä olisi ruokia syönyt kun tekee omat lounaansa, mutta olisi ne ruoat mulle kelvanneet etätyölounaiksi.

Vierailija
35/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten pääse ulkomaille ja kotimaankin matkoille ei melkein uskalla lähteä.

Vierailija
36/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamanhaluiset kalkkunat tunkiolla

Vierailija
37/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun tälläisessäkin ketjussa on alapeukuttajia.

Vierailija
38/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun yöunien kesto jää alle 8h, kun roikun netissä. Harmittaa mennä huomenna töihin.

Vierailija
39/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni.

Vierailija
40/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun tälläisessäkin ketjussa on alapeukuttajia.

Siinä meille itkun aihe.