En osta Nanson tuotteita, koska nettikaupassa mallit aina kokoa S ja pituus 175-180cm
Moniko suomalaisista osuu tuohon kokoluokkaan? Olisi kiva nähdä miltä vaate näyttää peruspersjalkaisen päällä.
Kommentit (21)
Luulin, että Nanso on lihavien hemulikaapuja.
Olet kyllä oikeassa, voisivat mallit olla lähempänä keskimääräistä naista . Näin kuvasta saisi realistisemman käsityksen. Tuo mallien valinta on todella negatiivista. Nanso ei tietenkään ainoana, mutta VOISI olla esimerkillinen myös tässä suhteessa.
Mä ostan. Käyn itse sovittamassa. Ihania mukavia housuja mulle pullerolle.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa, voisivat mallit olla lähempänä keskimääräistä naista . Näin kuvasta saisi realistisemman käsityksen. Tuo mallien valinta on todella negatiivista. Nanso ei tietenkään ainoana, mutta VOISI olla esimerkillinen myös tässä suhteessa.
Hah! Mallit ovat pitkiä ja hoikkia, siitä heille maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Mallit ovat pitkiä ja hoikkia, siitä heille maksetaan.
Taidat olla vähän yksinkertainen.
Katsopas suomalaisen Rollectionin verkkosivuja. Siellä ei mallit ole langanlaihoja. Päinvastoin. Vaikea normaalivartaloisen hahmottaa vaatetta itselle, koska malli aika tuhti.
Minkä nettikaupan mallit on lyhyitä persjalkaisia? Eli mistä siis ap ostat tuon perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Nanso on lihavien hemulikaapuja.
Mä luulin et on joku maidon korvike vauvoille xD
Mä olen 183 cm ja edes alipainoisena 58 kg en ollut kokoa S. En tiedä kuka on?
Mallit (ei xl-mallit) OVAT S-tai XS-kokoa pituudesta riippumatta. He ovat MALLEJA: lue siroja, kapeita ja pieniluisia.
Jokainen vaatekuvia katsova ymmärtänee, että vaate näyttää erilaiselta 175-senttisen ja 50 kiloa painavan päällä kuin 150-senttisen ja 70-kiloisen!!
Mä en edes kävisi sellaisen verkkokaupan sivuilla, jonka mallit on tanakoita persjalkoja.
Nanso on hyvä kauppa naiselle, joka on töissä lastentarhassa tai opettajana ala-asteella.
Kävin meinaan just Haminan tehtaanmyymälässä, voi jösses!
Nanson imagoon juuri sopisi 165cm nainen kokoa 40-42, eli ehkä m tai l. Uskoisin että suurin osa asiakkaista on tuota kokoa. Ei mallin mitoissa olevat niitä vaatteita missään pidä, yöpaidat ehkä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Nanson imagoon juuri sopisi 165cm nainen kokoa 40-42, eli ehkä m tai l. Uskoisin että suurin osa asiakkaista on tuota kokoa. Ei mallin mitoissa olevat niitä vaatteita missään pidä, yöpaidat ehkä poikkeus.
Minä tykkään käyttää Nanson mustia trikoomekkoja toimistotöissä. Olen 176cm ja xs kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka haluaa ostaa tuota reaalikokoista imagoa? Usea haluaa nähdä itsensä mallina vaate päällä, ei perusmuijana. Jonain ihanneversiona itsestä.
Ainoita tarpeeksi pitkiä tunikoita, joista ei näy läpi, eivät nukkaannu ja eivätkä kutistu pesussa. Millä muulla merkillä on 177cm pitkälle yhtä laadukkaita ja yhtä edullisia?
Pitääköhän ne "malli on..."-jutut edes paikkansa. Zalandolla ei ainakaan pidä. Usein olen katsonut että tuohan on sopivan pitkä paita, kun malli on 180 cm pitkä ja käyttää kokoa S ja se peittää sillä takapuolen. Sitten tilaan itselle sen saman koon S ja todellisuudessa paita peittää ehkä just navan vaikka olen 166cm
Olen 163cm ja kokoa XS tai xxs. Mutta nuo koot ovat monesti vähän liian lyhyitä minulle. S taas on sitten jo mallia teltta, vaikka pituudelta sopiva. Ja olen ihan sopusuhtainen, en siis pitkäselkäinen tai jalkainen. Melko pieni vain, paitsi pituudelta suht perus.
Nanson vaatteet eivät ole kooltaan liian kittanoita. Sopii hyvin tavalliselle suomalaiselle naiselle ja on kiva olla kerrankin jossain kokoa s. Olen todennut Nanson vaatteet kaikista laadukkaimmiksi. Minulla on vuosikausia vanhoja Nanson mekkoja, joissa väri on säilynyt, ei ole reikiintynyt eikä nukkaantuneet. Yöpaita imagostaan Nanso ei helpolla pääse, mutta tosiasiassa sieltä löytyy jopa nuorelle aikuiselle raikasta puettavaa päälle.
Kyllä mallimittainen 180-senttinen on kokoa M. S olisi liian pieni ja lyhyt.