Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän myönteisiä puolia kuninkaallisessa elämässä on oikeasti?

Vierailija
15.03.2021 |

Mietin siis näiden kuninkaallisten näkökulmasta, jos yritettäisiin hetkeksi "mennä heidän päään sisään". Mitkähän asiat siinä elämässä tuntuvat oikeasti, aidosti hyvältä ja positiiviselta?
Luulisi, ettei valtavat rikkaudetkaan tunnu noista miltään, kun ovat niihin niin tottuneita..

Pohditaan asiallisesti tästä näkökulmasta asiaa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla kuninkaallinen, koko maailman tuntema. Aina kameroiden läsnä ollessa pitäisi esittää tietynlaista, vaikka miltä tuntuisi oikeasti. Näyttelytaito tuossa varmaan kehittyy.

Sitähän tässä mietitään, että mitkä on ne jutut, mitkä voisi kompensoida tuota sinänsä kakkaa elämää huomion keskipisteessä haukuttavana ja kyylättävänä.

Vierailija
22/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset käyttäytyvät lähes aina ystävällisesti ja kunnioittavasti sinua kohtaan, eivät katsele nenänvartta pitkin kuten esim. tavallista, rupsahtanutta keski-ikäistä naista katsotaan, ylimielisesti ja säälien - kokemusta on.

Toisaalta et edes rupsahda niin helposti, kun on varaa hoitoihin ja hauskoihin liikuntaharrastuksiin kuten ratsastamiseen omilla, kauniilla tiluksilla. Plus ei taloushuolia, kuten täällä aiemmin jo mainittiin.

Luulenpa, että nämä sosiaalisiin suhteisiin ja ympäristöön sekä talouteen liittyvät tekijät voivat olla myös yksi pitkäikäisyyden syy, hyvien geenien ohella. Luultavasti myös velvollisuudentunto ja luja usko Jumalaan vaikuttavat positiivisesti kuningatar Elisabethillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi ikinä stressata rahasta. Ei tarvisi laskea elintasoaan vaikka hankkisi useamman lapsen. Myös lastenhoitoapua saisi aina kun olisi varaa palkata lastenhoitaja joten omaa aikaa olisi taatusti tarpeeksi.

Vierailija
25/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin prinssi Danielia. Mielestäni miehiselle miehelle ei sovi vaimon perässä kulkevan robotin rooli.

Omia mielipiteitä ei saa tuoda esiin, ei ole omaa rahaa eikä vapautta.

Juuri äsken mietin, että miten on tuleva eläke järjestetty.

Eikä kuningasperheen jäsenyys estä edes koronatartuntaa.

Vierailija
26/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi varmasti samalla tavalla kuin Meghanille. En sopeutuisi sääntöihin enkä protokollaan.

Olen voimakastahtoinen, minulla on voimakkaita mielipiteitä, enkä nöyristele ketään.

Vierailija
27/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut ihmiset käyttäytyvät lähes aina ystävällisesti ja kunnioittavasti sinua kohtaan, eivät katsele nenänvartta pitkin kuten esim. tavallista, rupsahtanutta keski-ikäistä naista katsotaan, ylimielisesti ja säälien - kokemusta on.

Toisaalta et edes rupsahda niin helposti, kun on varaa hoitoihin ja hauskoihin liikuntaharrastuksiin kuten ratsastamiseen omilla, kauniilla tiluksilla. Plus ei taloushuolia, kuten täällä aiemmin jo mainittiin.

Luulenpa, että nämä sosiaalisiin suhteisiin ja ympäristöön sekä talouteen liittyvät tekijät voivat olla myös yksi pitkäikäisyyden syy, hyvien geenien ohella. Luultavasti myös velvollisuudentunto ja luja usko Jumalaan vaikuttavat positiivisesti kuningatar Elisabethillä.

Juu, ehkäpä tavalliset ihmiset kadunvarsilla ja sairaaloissa käyttäytyvät ystävällisesti.

Sen sijaan lehdistö kyttää jatkuvasti ja on nappaamassa valokuvia heti, kun teet pienenkin virheen. Ja seuraavana päivänä näet itsesi lööpeissä kaivamassa nenää.

Vierailija
28/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävisi varmasti samalla tavalla kuin Meghanille. En sopeutuisi sääntöihin enkä protokollaan.

Olen voimakastahtoinen, minulla on voimakkaita mielipiteitä, enkä nöyristele ketään.

Voimakkaat mielipiteet eivät automaattisesti tarkoita fiksuja mielipiteitä.

Vierailija
29/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakkaat mielipiteet eivät automaattisesti tarkoita fiksuja mielipiteitä.

En niin väitäkkään. Sellainen vain olen jopa niin, että minun mielipiteeni on ainoa oikea. Vastaan väittäjät putoavat seurastani.

Vierailija
30/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahahuolia tai pelkoa työttömyydestä. Aika isoja plussia.

Vierailija
31/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus käyttää todellisia asian tuntijoita ja parhaita kykyjä tarvittaessa .

Mutta mihin asiaan oikeastaan, kun ei sitä omaa elämää kovin vapaasti pääse rakentamaan...

Ei tarvitse värjötellä terveyskeskuksissa vaan saa parhaat lääkärit ja sairaalat.

Vierailija
32/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksi kyllä mitään hyvää. Olisi hirveää olla aina julkisuudessa ja elää vielä tiukasti monarkian sääntöjen mukaan.. Kokoajan pitäisi osallistua kaikenlaisiin kissanristiäisiin ja virallisiin tilaisuuksiin.

Hirveää painajaista alusta loppuun.

Ainoa hyvä hetki olisi kun pääsisi johonkin rauhalliseen linnaan lomalla, mutta kai sielläkin jotkut paparazzit olisi joenvarsipuskissa lymyämässä kun menisi kalastamaan.

Olen vesimies, rakastan vapautta, joten näen tollasen elämän vankeutena. Oikeassa vankilassakin olisi helpompaa, vankeus yleensä loppuu, kuninkaallinen elämä kestää kuolemaan asti. 

Vierailija
33/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykypäivää pokkuroida yhtään ketään? Samalla viivalla täällä kaikki on. Synnytään ja kuollaan. Osa kuninkaallisia vielä sisäsiittoisia ollut. Sekö on ylevä asia?

Vierailija
34/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kuin Monacon Stephanie, en sopeutuisi koskaan siihen, eläisin villisti ja joutuisin lööppeihin.

Mitähän Stephanielle nykyään kuuluu, on tainnut vangemmiten rauhottua ja vetäytyä jonnekin piilopirttiin.

35/64 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä tavata toisia kuninkaallisia, niinkuin komeaa Philippiä, Carl-Philipiä, Silviaa, Maximaa, jne.

Vierailija
36/64 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvisi ikinä stressata rahasta. Ei tarvisi laskea elintasoaan vaikka hankkisi useamman lapsen. Myös lastenhoitoapua saisi aina kun olisi varaa palkata lastenhoitaja joten omaa aikaa olisi taatusti tarpeeksi.

Ei sitä omaa aikaa välttämättä olisi "tarpeeksi". Edustustehtäviä on paljon, niin kuin Madeleine esimerkiksi on kertonut, että omat vanhempansa olivat paljon poissa kotoa. Sitten kun ei tarvitse edustaa, niin ehkä ei raaski jättää lasta hoitajalle, vaikka mahdollisuus olisi. Eiköhän järkevä kuninkaallinen ymmärrä, että lasten edun mukaista on, että vanhempi on heidän kanssaan paljon.

Vierailija
37/64 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin prinssi Danielia. Mielestäni miehiselle miehelle ei sovi vaimon perässä kulkevan robotin rooli.

Ehkä hän ei halua olla "miehinen mies", eikä kaikkien tarvitsekaan.

Vierailija
38/64 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina miettinyt millainen vaatehuoneen Catherinella mahtaa olla.. korut järjestyksessä, kaikki ne ihanat kengät ja mekot.. ja ne hatut! Se olis kiva nähdä!

Vierailija
39/64 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä omaa aikaa välttämättä olisi "tarpeeksi". Edustustehtäviä on paljon, niin kuin Madeleine esimerkiksi on kertonut, että omat vanhempansa olivat paljon poissa kotoa. Sitten kun ei tarvitse edustaa, niin ehkä ei raaski jättää lasta hoitajalle, vaikka mahdollisuus olisi. Eiköhän järkevä kuninkaallinen ymmärrä, että lasten edun mukaista on, että vanhempi on heidän kanssaan paljon.

Madeleinen isä olikin kuningas jo nuorena eikä mikään kruununperijä. Nykyään kuninkaalliset ei enää reissaa samalla tavalla lasten ollessa pieniä. Paljon enemmän heillä on aikaa olla lasten kanssa kuin tavallisilla työssäkäyvillä.

Kuninkaallisilla on sitä paitsi perinne, että lastenhoitajat hoitaa lapset, koska se on palvelusväen hommaa eikä sovi heidän arvolleen. Kuningatar Elisabet oli hyvin etäinen äiti kotona ollessaankin. Lastenhoitajat huolehti lasten iltatoimet, pukemisen, syöttämisen jne.

Vasta viime vuosina on nähty kulttuurin muutosta siinä.

Vierailija
40/64 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt millainen vaatehuoneen Catherinella mahtaa olla.. korut järjestyksessä, kaikki ne ihanat kengät ja mekot.. ja ne hatut! Se olis kiva nähdä!

Eikö ne mene kerran käytön jälkeen jonnekkin muualle?

Varmaan jotain lempivaatteita saa pitää, mutta kaikki edustusvaatteet on jonkun muun päättämiä. Voi joutua vaihtamaan monta kertaa päivässä.

On kylmä, mutta et saa laittaa pipoa. Etkä varsinkaan sitä, joka on lapsesi tekemä, vaan pitää olla tietyn merkkinen. Briteissä barbour. Harmi jos et tykkää siitä, pakko pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän