Ladoin lähes tunnin ajan pulloja pullonpalautusautomaattiin ja viimeisen pullon jälkeen iloitsin summasta näytöllä (yli 80 euroa) mutta ilo jäi varsin lyhyeksi
painettuani näytöltä "koko summa" en saanutkaan palautuskuittia vaan kaikki rahani menivät hyväntekeväisyyteen. Näin työttömänä tuossa meni yli viikon ruokarahat :( Tunnen itseni huijatuksi. Onko muille käynyt samoin?
Kommentit (45)
Nauroin ääneen. Kuka on näin töhö ja tulee vielä vauvapalstalle sen jälkeen ulisemaan?
Kerran palautin pulloja, mutta sen jälkeen jäin odottamaan vahingossa että viimeinen pullo lähti jotta saan painettua sitä nappia saadakseen kuitin... sinne meni ne pullorahat ❤️
Kaikkein hauskinta on seurata jälkeen tulevien ilmeitä kun näkevät että minulla on 1 tai 2 kärryllistä palautettavaa. tietävät että siinä menee vähintään se 20 minuuttia kunnes oma vuoro tulee :D
On. Ja siinä on toinenkin niksi. Kun painat hyväntekeväisyyteen täytyy joskus painaa toisenkin kerran todistaakseen, silloin tulee kuitti ulos .Muuten seuraava panttaaja saa rahasi.
Mulle kävi samalla lailla litukassa silloin kun toi arpajuttu tuli. Meni kans aika iso summa. Hermostuin ihan huolella ja mätkisin sen näytön paskaks. Juoksin veks liikkeest. Ei kyl kukaan koskaan ottanu yhteyttä.Veikkaan et korjaus maksoi enemmän kun mun pullot.